Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ringt til enter forsikring kl. 16.00 fordi bilen ikke kunne starte men inntil kl. 00.15 hadde jeg ikke fått hjelp. Jeg ringte forsikringen igjen kl. 00.10og fikk først beskjed at jeg hadde fått allerede hjelp. Som jeg husker fikk jeg kl. 20.00 mailing som ba meg om å vurdere om hvor fornøyd jeg var med hjelpen fra forsikring. Jeg har hatt bilforsikring lenge og har ikke opplevd slik jeg opplever i dag med enter forsikring. Inntil nå skriver dette, sitter jeg i bilen og venter på hjelpen som evt. Kan komme ca. Kl. 01.00.
Grei behandling og oppgjør etter en garasjeskade (hvor jeg hadde tilleggsforsikring) og påkjørsel med ukjent sjåfør/bil. Bonus redusert med 5% bekreftet pr brev. 14 dager senere mottar jeg nytt forsikringsbevis hvor bonus var satt til 60%. Noe lignende skjedde forrige periode hvor jeg inngikk ny forsikringsavtale med leasingbil. Føler at jeg som kunde virkelig må følge med på hva jeg faktisk har blitt lovet og det som til slutt får regning på. Ikke bra.
Jeg hadde kasko pluss i Enter da jeg ble utsatt for en ulykke hvor bilen ble vrak. Saksbehandlingen gikk raskt, saksbehandler var en god veileder, tilgjengelig og ikke minst var de ulike avdelingene godt koordinert. Effektive og service-innstilt. Den nye bilen får samme forsikring hos Enter.
Helt ok selskap men etter det jeg får høre så er dem noe dyre
Enkel og grei kunde service og konkurransedyktig på pris
Rimelig og enkel forsikring - har gode digitale løsninger som passe de fleste
prisøkning gjennom de siste 3-4 år , jeg er klar over veiavgiften er blitt innkludert!
Jeg fikk en skade (bulk) på bilen. Sende inn en detaljert redegjørelse og fikk veldig rask behandling/utbetaling.
Vi fikk forsikring via Enter med på kjøpet av Volkswagen, noe som har fungert bra i perioden der vi bare har betalt for forsikringen uten å få tilbake. Etter utløp av garanti-perioden til forhandler fikk vi skader i bilens funksjoner som gjorde at den i praksis var ubrukelig å kjøre. Etter verkstedreparasjon tok vi kontakt med Enter som uten forståelse for situasjonen forholdt seg blindt til egne retningslinjer med den konsekvensen at vi fikk null utbetalt. Vi skal snart kjøpe ny bil, den skal ikke forsikres hos Enter Forskring.
Har du valgt gratis forsikring gjennom Enter? da har du gjort en stor tabbe! Du kommer deg ikke ut av den før du har tatt flere antall telefoner til Enter, fått flere faktura som ikke stemmer. Jeg anbefaler advokathjelp fra første sekund. Makan til useriøst selskap skal du lete lenge etter. At Volkswagen anbefaler dem er en skam.
Raskt og enkelt skadeoppgjør. Enkel dialog med saksbehandler
Helt OK, men prisene øker år for år og det er behov for å sjekke priser nå ved fornyelse...
Nettsiden er veldig uoversiktlig, ville kome i kontakt med selskapet for å få tilbydd forsikring, men fått beskjed at alt står på nettsiden og kan sjekke det selv...
Har fått anbefalt dette forsikring selskapet av ein bilforhandler, det skulle vere så fantastisk og billig. Det har sjølvsagt ikkje blitt. Har ombestemt meg etter 2 dagar at eg ville ikkje ha noko med dette selskapet å gjere. Ringte til kundeservice for å spørje kvar skal angrerettskjema sendes. Snakka med ei hyggeleg dame som sa, at første månad er uansett gratis, så kan eg berre ta kontakt med ny forsikring selskap så ordnar dei alt mellom kvarandre og da slipper eg å betale, får ei gratis månad og slipper styr med angrerett osv, mindre jobb for meg og mindre jobb for dei, forklarte ho. Plutseleg etter 1,5 månad får eg faktura, på det eine månad. Ringte til kundeservice for å sjekke kva som foregår. Fikk beskjed med ein mann at han skal sjekke dette. Forklarte situasjonen pp nytt og fått da beskjed at det stemmer, gratis månad og kan sjå bort i frå faktura. Ei månad seinare kjem det ei inkasso varsel på det samme faktura. Ringte igjen og sendte klage, forklarte situasjonen på nytt, og fikk i svar på telefonen "Finst ikkje noko som er gratis, du må berre betale det, spelar ingen rolle kva du har fått forklart av dei forrige du snakka med" Der sa eg igjen at eg nekter å betale sidan eg hadde fått forklart av 2 stykke at eg treng ikkje å betale, då fikk eg vite at det er dei som har rett og det kjem ei inkasso på meg uansett. Anbefaler å holde seg lang unna dette selskapet, finst ikkje verre kundeservice i heile Norge.
For all del....hold dere laaangt unna dette møkkaselskapet! Har i mine 25 år som forsikringskunde aldri opplevd maken til dårlig service og tilbakemeldinger! Helt fraværende med tilbakemeldinger og kun svada og vage svar når du endelig får kontakt med de. De er i tillegg svært flink å bruke LITEN skrift i vilkårene deres. STYR UNNA!
god erfaring ,med kundebehandling og råd når uhelde er ute og fremfor alt hurtig oppgjør.