Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Snakket med 3 forskjellige først en hyggelig dame og etter det 2 forskjellige menn som ikke likte jobben sin, ikke veldig hyggelige .
Sommeren 2019 (knappe 3 måneder før hovedforfall) så jeg at jeg var i ferd med å overstige tillatt kjørelengde (20 000km) og ba om å få økt kjørelengden for "inneværende periode" til 25 000km hvilket jeg også fikk en tilleggsfaktura for (Enter satte opp kjørelengden også for neste kjøreperiode, men jeg fanget dessverre ikke opp det). Jeg bruker bilen til&fra jobb, men pga pandemien så har jeg hatt hjemmekontor og dermed mye mindre kjøring som følge av dette (ca halvparten går med til det). Jeg forventer at årets (2021-2022) behov blir mye mindre som følge av dette, så før hovedforfall så ba jeg om pris på 8 000km. Enter ville ikke matche prisen jeg fikk hos Storebrand, så jeg byttet, men selv om jeg hadde kjørt mye mindre enn tillatt (og har bevist at dette skjedde i siste periode) så nekter de å refundere til lavere kjørelengde (selv om de opprinnelig hevdet å ha korrigert for dette...). To ting å være klar over; 1) Dersom man ikke sier ifra innen hovedforfall (hvilket jeg gjorde) så kan du dra dit pepper'n gror (det gjelder ikke bare Enter) 2) Dersom du ikke leser av kmstand ved hovedforfall så kan du i hvert fall dra dit pepper'n gror (ikke kjent med at det gjelder andre plasser). Selv om jeg kan bevise at jeg har kjørt mindre enn 20 000km siste periode (ved å fremlegge dokumentasjon på bilens kmstand pr hovedforfall) så velger Enter å regne gjennomsnittlig kjørelengde fra jeg oppjusterte kmstand (Enter har visst ikke fått med seg at vi har en pandemi og at mange har hjemmekontor) og kommer da rett over 20 000km (20 450 - 20 800 km/år alt etter hvilken dag du spør). Jeg tørr ikke å tenke på hva denne form for paragrafrytteri og millimeterpresisjon, komplett blottet for alt av skjønn og fleksibilitet, kan innebære dersom man kommer inn i en vanskelig forsikringssak!
Har en rekke ganger spurt om å slutte å sende brevpost, det har de ikke klart å slutte med. Har sendt purringer til meg som jeg ikke har fått med meg, og ingen påminnelser på Mail, noe som gjør at jeg våkner til en uforsikret bil. Elendig service og dårlig pris. Aldri igjen.
Ser at det er noen som har positivt inntrykk av Enter. Det er jo bra, men var det etter ett uhell. Jeg fikk en bil i front da den kom over i min kjørebane. Min bil totalvrak, var en ny bil. Kom ut fra sykehus, ingenting skjedd ifb. med forsikring. Jeg måtte gjøre alt, innhente alle opplysninger fra politiet. Til og med skaffe motpartens forsikringsselskap, Enter hevdet at de ikke kunne skaffe dette? Personskade avdelingen er veldig vanskelig og få tak i. Og de er ikke der for og hjelpe deg, kun for og redusere/trenere utbetaling. Selv om dette ikke var noe som kunne lastes meg. Så styr unna, du merker først hvordan selskapet er når uhellet er ute. Kundeservice lik null.
Forstår ikke all den kritikken her inne, men vi er vel sånn vi mennesker . kritikk skriver vi flittig, men ros og gi positiv tilbakemelding er vanskelig. Jeg er godt fornøyd med Enter, både på bil og hus.
Eneste ulempen er at jeg ikke får tegne ny forsikring med like god pris som jeg fikk når jeg kjøpte forrige bilen.
Blir lovet ringt tilbake, ringer en og en halv gang så legger de på. Ubrukelig kundeservice.
Kjøpte bil og fikk med Enter forsikring som jeg ikke vil fornye for vi har god avtale annet sted. Ikke mulig å komme i kontakt med dem på e-post. For dårlig
Jeg har hatt Enter forsikring i mange år på mange biler og kan ikke helt se de dårlige erfaringer rapportert her, men samtidig har jeg hatt få grunner til å kontakte de. Jeg fikk en påkjørsel nå i November uten skyld, og de hjalp meg igjennom uten tull. derimot har du overfakturert meg flere ganger og sendt kreditnotaer tilbake. går fort litt i surr når de roter så mye, og prøver å kontrollere at de faktisk fakturerer det de skal. kan skyldes at jeg har 5 biler, 1 båt og 2 motorsykler hos de, men synes de burde takle det da. sist jeg prøvde å ringe de ang siste purring, som jeg hadde betalt, snakket hun til meg, som er 53 år, plutselig som til et lite barn. ( du vet da de snakkker veldig høyt og sakte, neste staver ordene) Da sa jeg i fra at nå holder du munn og at det var nok. da tiet hun gitt :-) bortsett fra det er de rimelige og hyggelige, men som sagt, har veldig sjeldent trengt bil hjelp- kun mye faktura surr. Råder alle til å sjekke og oikke bare stole blindt på den e-fakturaen som kommer Hilsen Rune
Endte opp med gjeld og uforsikret bil, mulkt på 150 kr dagen i 1 mnd etter at Enter ikke tok imot pengene mine, selv etter å ha snakket med di på telefonen og avtalt å gjenoppta avtalen om forsikring og betalt regning. Di tok ikke imot pengene mine. Di sendte dem tilbake uten annen beskjed. Det værste forsikringselskapet jeg har brukt siden jeg fikk bil, altså 13 år
Veldig fornøyd. De er veldig serviceninded og det er gunstig pris
Elendig kundeservice. Dette er et serviceyrke. Stor forskjell på hvordan de er når de skal selge deg no kontra når du trenger hjelp med noe. 30 min på vent i telefonen og gikk bare fra nr 11 til nr 10 i køen på denne tiden. Skjerp dere.
Dette selskapet er et svindleselskap som du må holde deg langt unna. De har inngått avtaler med useriøse bruktbil-forhandlere der selgeren tegner forsikring i kjøperens navn helt uvitende og informert. De fornyer forsikringen og tar den dyreste de har også uvitende uten noen form for samtykke og sender deg fakturaer i etterkant. De har ingen epost addresser. Når du ringer til kundeservicen kan du bli ventende 1 time mens du er først i køen. Og det kan vise seg at det er ingen kundebehandlere er på stedet (skjedde på en lørdag). Telefonsvareren sier at du er først i køen men det er ingen som tar telefonen. Har aldri sett maken til useriøs aktør. Sender deg sluttfaktura som man betaler, men likevel fortsetter man å få fakturaer.
Rimelig (VW forsikring) Raske svar og ryddig saksbehandling
Har dessverre dårlig erfaringer med dette selskapet. ble ved en misforståelse meldt inn i forsikringen ved et bruktbilkjøp. viste seg at de var 3 ganger dyrere enn gjensidige, og helt bort i natta dårlig kundeservice.
Jeg fikk tilbud fra Enter om 75% bonus på min bil. Jeg ringte de å spurte om dette stemte, og de bekreftet det. Fikk nå en faktura hvor de ønsker tilbakebetalt mellomlegget på 75% til 40% fordi de mener det er hva jeg skal ha. Jeg ringer de opp og blir møtt av en mann med bergensdialekt. Han gikk rett i strupen på meg og spør om hvorfor jeg skal ha 75% bonus, istedenfor å forklare meg situasjonen. Han er oppriktig spydig og barnslig. Jeg ble selvsagt irritert også og svarte tilbake, men om det er slik de skal behandle kundene sine da avslutter jeg det med en gang.