Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har hatt både vannlekkasjer på hus og skader på bil. Føler vi har fått veldig god hjelp til begge deler.
Skulle melde skade (vannskade på bolig), men ble blankt avvist pr telefon av kundebehandler. De ønsket ikke engang å sende ut takstmann for å se omfang eller finne årsak til skaden, da kundebehandler pr telefon mente dette var noe de sannsynligvis ikke ville dekke. Vi hadde akseptert et avslag, men ikke uten en vurdering fra en fagmann (takstmann). Ut i fra vilkårene er det slik vi ser det muligens noe dekning for deler av skadene vi har funnet, men vi får altså ikke engang en vurdering fordi en saksbehandler pr telefon antok noe uten at de i hele tatt har undersøkt. Vil ikke anbefale Fremtind til noen.
Her får du ikke noe hjelp eller svar de tar ikke tlf ringer ikketilbake avviser alle krav til dekning . Bytt aldrig til dette useriøse selskap skal være.
har vært kunde hos de en god stund nå, har hatt noen saker og de var ikke vanskelig i det hele tatt mens andre forsikringsselskap hadde laget problemer ut av små ting.
Vi fikk utrolig bra hjelp, og rask respons! Det er den beste servicen jeg har opplevd.
et godt selskap som jeg kan anbefale andre å ta kontakt med
Hyggelig, hjelpsomme og klare i informasjonen.Ikke noe å sette fingeren på.
Choose other car insurance company with well experienced personnel. Based on my personal experience, I am really disappointed with Fremtind Forsikring since it is not serving its purpose.
Hyggelig kundebehandler.Raskt oppgjør.Fornøyd med oppgjøret.😄👍
Kjapp saksbehandling og enkelt å melde inn sak. Det gikk under 24 t fra vi meldte inn (en søndag kveld) til pengene var på konto. Tilbakemelding via Mail i mellomtiden. Veldig bra!
Har hatt flere saker, og har alltid vært meget fornøyd med oppgjøret
Fikk en god dialog med en trivelig kar , ble trodd og forstått tross triste omstendigheter . Ble fulgt opp , fikk svar på mine spørsmål . Har tatt litt tid men ferien midt i saken er vel årsak til dette . Ellers veldig fornøyd .
Jeg byttet til et annet selskap, if, og sparte mye på premien både på hus og hytte på tilsvarende forsikring. Jeg hadde også en litt dårlig opplevelse med et forsikringsoppgjør på kollektiv forsikring, innbo.
For høy egenandel i forhold til det som skulle erstattes. Valgte å spare meg for å samle masse dokumentasjon for en ussel erstatning.
Lette og raske til å gi tilbakemelding. Ble oppgitt da egenandelen var på hele 5000 kr. De fleste har 3000kr. Ellers bra.
Ingen kompetanse, ingen fungerende internettside og ingen kundeservice. Hvorfor skulle et forsikringselskap begynne å rote med Autopass??? Og akkurat nå som jeg skulle bytte bil og flytte avtalen. Lite sannsynlig at Fremtind vil refundere bompenger ny eier påfører min avtale?? (Ja- lite sannsynlig)