Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Innmelding var enkel. Saksbehandling var rask, lett å få kontakt med saksbehandler og det ble angitt tid for når saken var ferdig behandlet. Oppgjørt var godt i forhold til skade.
barna hadde knust ipaden. fylte ut online og fikk hjelp umiddelbart. fins ikke bedre kundeservice.
Raske tilbakemeldinger,problemfritt oppgjør og rask løsning av skadested!
Selskapet kommer med feil informasjon og har dårlig dekning av forsikring for dyr. Dårlig oppfølging av kunden. Anbefales ikke!
Har hatt noen saker vedrørende skade i heimen og på spesielt telefoner. I alle saker er følelsen av st saksbehandler er godt utrustet til å løse sakene og en får inntrykk av høy grad av profesjonalisme og jeg har følt meg ivaretatt og alle mine saker er blitt løst til full tilfredsstillelse. Jeg er lite flink til å bruke forsikringene, men når jeg gjør dette, føler jeg at jeg har fått god vehandling. Hver gang.
Enkelt og oppgjør ved skade. Fikk raskt kontakt med håndverker. Grei på pris også :)
Sendte inn sak vedr forsinkelse ved reise . Det gikk kun 3 dager før saken var løst. Veldig bra !
Hyggelige folk å snakke med.Forsikringsoppgjøret kom raskt inn på konto. Meget fornøyd.
Ved salg av forsikring dere bekrefte at forsikring dekke alt. Uansett sender dere 20 sider med små skrift, utryk og terminologi som vanlige folk kan ikke forstå og det er dekende for dere å avviser forsikring eller avviser at dere dekke skade.
God kundebehandling, enkelt og greit oppgjør ved skade.
Knust glass på mobilen. Fikk ny telefon etter 5 dager Ingen egenandel,da både samboer og jeg er LO medlemmer.
Har ikke brukt så mye forsikring opp gjennom åra,men denne er til å anbefale👍
Er der for deg når du trenger det🌞👍🏻 God håndtering når skaden din kom. Rask tilbakemelding.
Setter ikke kundens vurdering på dagsorden og kundens forventning av dekning av løsøre som normalt ikke er noe problem som i mitt tilfelle en gullklokke til verdi av ca mlm 12000-15000 kr, kan ikke selskapet finne grunnlag for å dekke en reparasjon til et småbeløp på 3500kr .
At styrtregn ikke er tilfeldig og plutselig gir meg ingen mening. Dette er svaret jeg fikk da jeg etter 6 år med forsikring spør om hjelp med min mobil.
Var dyktig kundebehandler og jeg kjente det i hele meg hvor viktigst det er å ha en god forsikring