Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært treg saksbehandling og manglende evne til å forklare meg hvorfor de etterspurte mer dokumentasjon i saken min, selv etter flere henvendelser. Vurderer sterkt å bytte forsikringsselskap.
Kundevennlig , lett og forstå. Fikk god hjelp i det som var mitt problem.
Jeg har meget god erfaring med Fremtind Forsikring,
Raskt oppgjør etter skade og en hyggelige behandling av takstmannen
.Rask behandling av skader, Og hyggelig folk å få opplysninger om saken
Før Fremtind var sb1/loFavør rimelig rask på å løse saker. Nå tar det alt for lang tid. Fremtind er dårlig nytt for kundene. Virker litt uoversiktlig.
Det var enkelt å finne fram til og fylle ut skjemaet for skademelding og det gikk ikke mange dager før jeg fikk svar på mail om hva jeg måtte gjøre videre. Da snøfreseren var i orden igjen meldte jeg tilbake på mail med kostnader og kvitteringer og et par dager senere var pengene tilbakeført til meg. Super enkelt!
Kontaktet kundeservice etter å ha kjørt på et rådyr. Det første kundebehandleren spør om er: Hvordan går det med dere? Det var mere enn politiet spurte om. Den omtanken var helt fantastisk å få i en sånn situasjon.
Jeg er fornøyd med den raske hjelpen og utbetalingen av kompensasjonen :)
Egentlig ett kjempe godt selskap, men litt før mye økning i pris pr år
Får rask hjelp når man tar kontakt, ev oppgjør er også enkle. Skademelding er nettbasert
Min erfaring er at de gjør alt de kan for å unngå å måtte utbetale noe som helst!
Greie priser på mine forsikringer, får hjelp når jeg trenger det
Rask saksbehandling. Kort ventetid for meg.Ingen anmerkninger.
Saksbehandlere svarer ikke på mail og avgjorde/utbetalte mindre enn jeg mener er riktig.
Hadde tyveri av MC, og saken var en no-brainer. Allikevel oppsto det systemfeil så man ikke kunne legge inn saken online. Etter at saken omsider ble opprettet manuelt måtte saken mases gjennom systemet via telefon p.g.a. basic ting som ferie-avvikling og sykemelding. Et klart kvalitetsfall i forhold til gamle DNB forsikring. På telefon var de i det minste hyggelige hele veien. Det er vel det eneste positive her.