Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Fremtind. De gangene jeg har hatt bruk for de har de vært veldig imøtekommende.
Rask svar ved henvendelse, god behandling og hjelp ved skade.
Dårlig dekning på den beste båtforsikringen. Lang behandlingstid og måtte purre på avklaring i saken.
Som nevnt, rask, forståelsesfull og profesjonell saksbehandling!
Alt i håndtering var ok, men det tok lang tid med utbedring av skaden.
Hyggelig saksbehandler og veldig rask behandlingstid
Har ikke hatt så mye behov for å benytte dere, men det jeg har erfart hittil er meget bra.
OK selskap, men ikke det beste når det gjelder skadeoppgjør.
Hyggelig møte med en dame på telefon. Hun hjalp meg veldig i denne saken. Veldig fornøyd.
Reiseforsikring, ikke fått oppgjør for skade meldt 20.3. Kontaktet selskapet i mai. Fikk beskjed om at det pga coronasituasjon vil det ta lengre tid enn normalt. Forståelse for det. Mitt reisefølge fikk oppgjør i begynnelsen av juni. Nå er vi i midten av juli. Vi betaler mye for reiseforsikringen. Tidligere har Sparebank1 hatt rask og god praksis. Tror vi bør bytte leverandør.
Gjekk raskt, var enkelt å sende inn forsikringskrav og fekk svar innen ein time.
Gikk svært raskt og uten noe problemer, fikk ny mobil etter 2 dager🙂
Rask behandling. Meget hyggelige personale på verkstedet.
Jeg er veldig fornøyd med min kontaktperson på salg, desverre synes jeg både behandlingstid ved skade, og dekning er noe skuffende som storkunde.
Grei saksbehandling, men fikk ikke full tilgang til motparts korrespondanse i saken og resonnementet bak konklusjonen.
Denne gang var det god service jeg fikk av første saksbehandler, ingen kontakt senere. Jeg meldte en skade i april, den måtte jeg purre på i juni/juli da den ikke ble besvart. Ellers er jeg godt fornøyd med Fremtind.