Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk bistand og behandlet saken min ferdig mens jeg snakket med kundebehandler. Utrolig enkelt, raskt og kundevennlig.
Raskt og profesjonelt skadeoppgjør.. Hyggelig telefon samtale. De kunne hjelpe deg uten mye utenom snakk.
Ingen problemer hos oss, men hver og en kunde får sin egen opplevelse/erfaring.
Fra jeg meldte inn skaden, så gikk det en dag til jeg hadde fått skadeoppgjør.
Rask å grei behandling av saken, ingenting å utsette. Syns verkstedet brukt litt lang tid på reparasjon.
Meldte skade på Caravan Mandag ettermiddag, lastet opp bilder av uhell direkte i skadesakskjema, la inn forklaring om hva som hadde skjedd direkte fra mobil. Svar 0815 dagen etter og oppgjør på konto allerede 2 dager etter. Veldig fornøyd 👍
Avslag ikke grunngitt. Umulig å vite selv om en har gitt alle opplysninger som det ble etterlyst.
Når de anslåtte 60 dagers behandlingstid var gått, fikk jeg melding om at to bilag manglet. Disse skannet jeg og sendte elektronisk i løpet av et par dager og fikk umiddelbart tilbakemelding om at de var mottatt, og at jeg rykket tilbake til start i den 60 dagers behandlingskøen. Dette er etter mitt syn for lang saksbehandlingstid, til tross for coronapandemien. Når dette er sagt skal det også sies at da jeg purret etter ca 17 uker, traff jeg en usedvanlig hyggelig og hjelpsom saksbehandler.
Har hatt to saker der og jeg er veldig fornøyd 😀😀
De ordner opp fort. Og supert at man kunne gjøre alt på nett.
Aldri vært no tull med de skadesaker jeg har hatt. Rask og profesjonell skadebehandling.
Har innboforsikring via LO Favør. De har nå skiftet til Fremtind Forsikring. Har aldri opplevd maken til kundebehandling. Utallige telefoner uten å bli satt over til riktig person. Ringer ikke tilbake etter at det er lagt igjen beskjed. Ei heller om man ønsker å bli oppringt og er nr 1 eller 2 i køen. Lite høflig (vil si uforskammede) og vrangvillige. Utrolig trist erfaring. Ble alltid møtt med vennlighet og rask behandling i Sparebank 1 Forsikring. Har ellers alle mine forsikringer i Gjensidige. De er også alltid hyggelige, imøtekommende og effektive. Dette var skuffende og triste greier.
Sentralbordet: Veldig lite vennlig mottagelse Kundebehandler: Løy om dekningen i forsikringen. Insinuerte sterkt at jeg forsøkte å svindle. Saksbehandling: Ingen tilbakemelding på saken
Var ok! Det tok litt lengre tid, men tilslutt var ok.
Ferien går i dass pga en pandemi, og så må en ta til takke med vouchers/gavekort/cash points. Alle andre forsikringsselskap sier at en kan velge selv om en vil ha penger i stedet, og man får refusjon fra reiseforsikringen uten spørsmål. Ikke hos Fremtind. Helt elendig. Styr langt unna.
Deres personell har hvert utrivelig på telefon. Ei la på telefon innen jeg hann å få skadenummeret, i saken der jeg fått totalt motorhavari. Ei annen tidligere person hos dere i ei flomskadesak sist var nedlatende og ufin og utrivelig. Når jeg for flere år tilbake bad om hjelp når noen lurte meg tilgang til konto opplysninger og søkte hjelp direkte etter sa dere ro deg ner inget har blitt tatt. Samtidlig vart 2500 kroner tatt fra konto og laptop vart infisert og ødelagt. Ikke mye positivt å si.