Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har høye forventninger til et så stort selskap, har vært fornøyd tidligere men etter at jeg har vært uheldig med 3 skader i løpet av kort tid (2 vannskader på egen bolig og fritidsbolig) og min datter på reise nå med Coronakrisen - så føler jeg at selskapet har en noe endret holdning til meg som kunde... det er ubehagelig.
Første gang siden jeg ble påkjørt etter jeg byttet forsikring selskap fra gjensidige til fremtind.
Behandlingstid lite lång, men mitt i coronakrisen är detta helt förståligt.
God og rask kundeservice og god informasjon om skade behandling, ikke så veldig lang saksbehandling av skade.
Profesjonelt utført av selskapet. Prof. Og erfaren takstmann, hyggelig ansatte i Fremtind.
Første saksbehandler fungerte ikke, ble skikkelig ivaretatt på nummer to.
Meget fornøyd. Enkelt å orden å få ordnet med skadepapirene og leiebil!
Ble syk på ferie på Grand Canaria. Måtte ha legehjelp. Forsikringsselskapet kom raskt på banen og var klar å tydelig på hvordan jeg videre skulle forholde meg.
Ofte rask og god avklaring på sakene. Det skulle kunne være mulig for samboere som er dekket av forsikringen å melde saker inn fra egen e-post og videre dialog med denne. Har en reiseforsikringssak gående som gjelder min samboers reise. Litt tungvint at saken må gå igjennom min e-mail. Håper dette blir bedre..
Synes det har variert mye avhengig av hvilket firma som har ordnet opp etter skaden. Hadde forventet å slippe egenandel siden 2 stk i husstanden er medlem av fagforbundet.
Fra registrering til levering går det raskt. Om de trenger mer info etterspørres denne kjapt. - Fra all info er innhentet/levert til saken er gjort opp går det kjapt. Du kan enkelt velge oppgjør eller handle direkte hos samarbeidspartnere - Jeg syntes dere trekker for mye fra når man velger kontant oppgjør. Dette ser jeg ikke logikken i.
Kjapp og enkel saksgang, fikk det svaret jeg forventa.
Praktisk erfaring har vært positiv. Jeg har fått den hjelpen og det oppgjøret jeg forventet. Har også blitt møtt med respekt og tillit som har virket meget positivt.
Etter første dag var jeg skuffet av hun jeg snakka med. Men heldig vis ringte jeg neste dag, å hun jeg traff på da kunne sine ting. Alt ordna seg.
Brukte 3 fra saken ble innmeldt til pengene var på konto.
+ Utrolig hyggelig og imøtekommende saksbehandler selv i disse korona tider gikk saken utrolig raskt. — Burde vært ett skjema til samme sak (nå personskade på et skjema og et annet til Ødelagte klær/utstyr) Måtte derfor melde inn to ganger.