Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gode erfaringer med selskapet. Vil sifte kun mtp å få et bedre pristilbud
Klagen går på vurdering av skadeomfang, og om dette overstiger avtalt egenandel. Jeg oppga at presenningen var smeltet og at stolene var ødelagt av sot og smeltet plastikk. Jeg skrev videre at "dermed hele settet er ødelagt, Det er viktig for meg å ha hele settet likt, ingen poeng i å ha bordet uten stolene". De bregnet ikke som sett.
Ingen burde bruke Fremtind forsikring til skadeforsikring. Det er en helt meningsløs tidsbruk hvor man blir bedt om å ta penger fra skadeoppgjør og gi i handpenger til takstmenn. Dette er et slik lavmål man må til land langt utenfor Europa for å sammenligne seg med. Deres klagebehandling er en vits, med ferdige klipp og lim svar og så mange skrivefeil at det ser ut som barn som har skrevet det. DNB burde ha beholdt sin egen forsikringsavdeling, men jeg skjønner at de sparer penger på å la bøller være takstmenn. De er fryktelig trege med papirarbeid, men vil at man samtykker etter muntlig gjennomgang per SMS. Det tok over et halvt år å få avgjort saken, og over 5 måneder fra befaring til skadetakst forelå. Det er fabrikkert grunnlag for skadetakst og i det hele virker det å være ført i pennen av gangstere. Husk, de er ikke her for å hjelpe deg, bare begynn å dokumenter skaden skikkelig selv og forbered deg på å møte selskapet med et krav, gjerne formulert av advokater, og insister på å bruke verksted etter ditt eget valg. Les dekningen nøye før du godtar noe per sms. Takstmennene har som målsetning å gjøre det så billig som mulig for selskapet og har ikke til hensikt å hjelpe deg med noe som helst. Jeg flytter til IF eller Storebrand. Dette er langt under pari.
Unngå Fremtind for alt det er verd! Umulig å få tilbake penger, selv om det skal være forsikret. Ikke kjøp forsikringen fra dem!!
Vanskelig å komme i kontakt med. Om man ringer er du nr 72 i køen! Svarer ikke på mail etter gjentatte purringer... De må ha et stort kapasitetsproblem! Dette var elendig kundeservice!!!!
For dyrt, har aldri hatt skade, derfor vil jeg ikke betale masse penger uten å få noe igjen.
Dyr og vanskelig å få på banen i forhold til gjennomgang av mine forsikringer etter noen år. Oppfatter at det er endring etter navnebytte. Var bedre før med fast kundekontakt.
Pris er meget viktig da de fleste bolag har samme vilkår mm. Jeg har nå Sparbank 1 som forsikringbolag. Ikke sikker på det nye navnet.
Værste jeg har opplevd i forbindelse med en innbosak hvor jeg ble ranet. Han som jobbet der så ikke forskjell på at det var et minibankuttak, eller varekjøp. På et bilag jeg sendte inn.Under ranet tok de lommeboken. Der lå bla en giftering fra 2003 til en verdi ca 3500. Firmaet gikk komkurs i 2009, og klarte ikke skaffe kvitt. Var verdier for ca 6000 kontanter. Fikk ikke 5 øre.
Arrogant, svindler kundene sine når skaden oppstår. Takstmann og etterforsker som både lyver og bryter lover.
Vi hadde innbrudd, fikk god hjelp av fremtind og vår kontaktperson. Fikk utbetalt oppgjøret innen en uke etter innbruddet hadde funnet sted. Absolutt å anbefale
Bare svindel og hører ikke på noe av det en prøver å si, de bestemmer seg for at de har rett og da er det det, nytter ikke klage.
Ikke mulig å få hjelp til noe som helst. Ser for meg problemene nå noe alvorlig skjer. Det tørr jeg ikke prøve ut. Må skifte selskap før krisen er et faktum. Så nære svindel som mulig! Betaler for ingenting.
Jeg hadde en sak med skade i utland og fikk ingen hjelp fra selskap.
Får ikke refusjon på avbestilling ved sykdom i familie, kun ved akutt sykdom av reisende, og reisen må påbegynnes på hjemsted, ikke andre plasser i Norge. Styr unna dette selskapet.
Får ikke forsikringspenger. Ekle medarbeidere. Blir sendt rundt fra person til person. Får kjeft når man ringer. Får avslag på oppgjør uten en gyldig grunn. Trenger noen som bryr seg om kundene sine.