Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mangelfull eller ingen hjelp eller bistand ved skade. Man må ordne alt selv på tross av at skaden ikke skyldes meg
Behandlingen på saken min gikk fort og jeg fikk tilbud på leiebil opp til 45 dager under reparasjonstiden😀 veldig profesjonelle😀
Min erfaring så langt med Fremtind er at innboforsikringen er helt grei men utvendig forsikring på huset ikke er like bra.
God saksbehandling og informasjon. Enkelt å melde skade på nettsiden. Meget rask refusjon av utgifter.
Helt forferdelig kundeservice, gjør absolutt ALT de kan for å vri seg unna å betale ut hver eneste skadesak. Ender med avslag hver gang. Styr langt unna dette selskapet, bare knot og tull hver eneste gang du har vært uheldig. Lang tid bruker de også, tar en uke mellom hvert svar du får fra kundebehandler selv om du svarer på mailen 5 minutter etter de sender deg den.
For lang behandlingstid og at en ikke har en person og forholde seg til
Fornøyd med rask tilbakemelding, hyggelig betjening