Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra skaden ble oppdaget til utbetalingen var på kto tok det 2 uker
Har hatt skader som har utløst bruk av forsikring hos Fremtind - og de har vært ekstremt raske på å ta tak i saken, meget gode til å følge opp, tydelige og effektive i alle ledd. Effektivt oppgjør
Hva skal man med forsikring når den ikke fungerer når man dessverre trenger den!? Har nylig hatt en sak og er meget skuffet over dekning og ikke minst grunnlag og argumentasjon for oppgjør i saken. Har vært kunde i mange år og hadde intensjon om å bli da jeg er av den lojale typen som ikke bytter leverandører hele tiden, men kommer nå til å bytte selskap etter en meget dårlig erfaring. Det er stor forskjell på skadeoppgjør og hvordan selskapene behandler deg når du trenger det.
Mine erfaringer: Det loves dekning fra døra på reiseforsikring, men når jeg først ble syk på reise gjaldt dette ikke likevel.Svært skuffet. Kundeservice svært bra og hyggelig. Bilforsikring og innbo er svært bra.
I denne saken var saksbehandler meget profesjonel og meget hyggelig
ikkje fornøyd med mobilforsikringen,og forventet ingen egenandel på den.eg er jo medlem i fagforbundet
Alt er bra men de burde ta hensyn at vi over 70år kunne vært syk hvor som helst og når som helst. Hvis en sender alt forklaring med skriftlig beviser....trverdighet er????