Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved skade opplevde jeg lang ventetid for å nå frem. Deretter 4-5 ulike saksbehandlere som ga ulike svar og forventninger. De er konkurransedyktige på pris, men når jeg først trengte dem ved skade feilet de. Det ble dyrt for meg.
Jeg fikk min el sparkesykkel stjålet fra der jeg bor og da jeg meldte dette inn til SpareBank SR-Bank (fremtid forsikring) så fikk jeg beskjed at de hadde undersøkt saken og hadde funnet informasjon om at den ikke var lovlig. Dette var selvfølgelig ikke riktig og jeg måtte selv finne informasjon om at den var lovlig etter de ga meg avslag. Hadde verdiforsikring på el Sparkesykkelen.
Rask og effektiv behandling av skademelding. To to dager fra jeg sendte skademelding , til jeg hadde oppgjør på konto.
Enkel, digital saksbehandling. Hurtig oppgjør. Også en stor fordel at vi er to forsikringstakere, slik at vi slipper egenandel.
Måtte til dyrlege med hund. Fikk mail om oppgjøret dagen etter, og egenandel blir trekt neste efaktura uten noe mer styr.
Styr unna her, det er ikke mulig å oppnå kontakt. Mulig dette fordi jeg har en sak jeg vil klage på, takst er langt unna sunn fornuft. Har heller ikke hørt noe fra saksbehandler under prosessen som har tatt over 3 mnd for en liten sak med utbetaling på ca 11000,-. Vet ikke hva jeg skal gjøre i denne saken, men styr unna så du også ikke får samme problem
Ræva oppgjør. Fikk 402kr av 27000kr i erstatning. Det er for dårlig. Hva skal vi med forsikring da.