Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den erfaringen jeg har hatt med Fremtind Forsikring har bare vært positiv ingen tvil bare hyggelig og hjelpsomhet. Har all forsikring i dette selskapet og er meget godt fornøyd. Alt er perfekt kommer ikke på noe som kan bli bedre.
Det som er bra er måndtlige innbetalinger uten ekstra kostnader. De få gangene jeg har brukt dere, så har alt gått fort. Men det spørs nå, da jeg nå sitter med en leiebilregning som dere sa dere skulle dekke. den mailen har jeg heldigvis gjemt på. For i etterkant sier dere at jeg ikke hadde krav på leiebil etter motorhavariet.
Er svært godt fornøyd med den raske behandlingen saken fikk. Har ingen betenkeligheter med å bruke Fremtind forsikring neste gang vi skal ut å reise.
Jeg har bare gode erfaringer med Fremtid forsikring Jan Erik
Fikk god informasjon da jeg kontaktet selskapet på tfn. Saken ble registrert sendt på kveld i helgen.(Påske).Tok kontakt med selskapet på mandag og alt av info og behandling ble fullført.
Fikk en forklaring på telefon og siden et annet oppgjør av sak i forhold til tolkning av hva som dekkes av skade. Vanskelig å skifte ut isolasjon og annet i tak/vegg uten å rive vekk for å komme til.
Fremtinds behandling av min skademelding var elendig.det var både tidkrevende for min del, dårlig kundeservice og løgn fra kundeservice. I det hele tatt fikk jeg ikke dekt i nærheten av utgiftene mine, og jeg var nødt til å bruke forferdelig mye tid på hele saken. Fremtinds skademeldingsskjemaer er dessuten satt opp slik at man blir lurt til å kreve et mindre beløp enn de reelle utgiftene man har hatt.