Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget bra kundeservice / flinke til å følge opp ved evt feil.
Unngå innbrudd eller skade når du er forsikret der. Vanskelig takstmann ved innbruddet. Da jeg ble påkjørt av en annen bil fikk jeg bare mail fra Gjensidige om at saken var avgjort. Du ordner resten.
Forsikringsselskapet som gir god kundebehandling, rask skadeoppgjør og gode betingelser og priser. Og det eneste selskapet som jeg vet om som faktisk gir kundeutbytte til sine kunder hvert eneste år!
Bedt om nytt tilbud på mine forsikringer 2 ganger uten tilbakemelding.
YS fordel er vell stort sett derfor vi har gjensidige idag.
Etter å ha vært kunde i 3 år har jeg kun positivt og si om Gjensidige. Hjalp oss på en utmerket måte den ene gangen vi hadde behov for å bruke de.
Utmerket kundeservice. Lav pris på forsikring. Kan bli litt bedre ang. behandlingstid v/event. uhell.
Bra og rask behandling, prisen er ofte lav og konkurrerende.
Jeg synes Gjensidige er et relativt bra forsikringsselskap. Har ikke hatt problemer med mine forsikringer. Og er fornøyd med å være kunde der.
Har hatt gjensidige i alle år, og er MEGET fornøyd. Aldri noe tull, og enkelt og smertefritt oppgjør.
Har vært totalkunde i mange år og bestandig fått god service og hjelp.
Fikk lite informasjon om hvordan selskapet har kommet fram til skadetaksten, måtte bare godta tilbudet på oppgjør.
Har alltid hatt dem. Ingen tull når en skade oppstår og ingen har enda slått dem i pris.
Slik jeg er behandlet hos gjensidige finner jeg ingenting negativt. De er min numero uno.
Ikke noe å tilføye, bortsett fra en unormal økning i premie.
Alltid hjelp å få, ingen vanskeligheter ved skade. Topp selskap. Men kunne vært litt rimeligere.