Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes forsikringen har blitt mye dyrere det siste året
Har fått mye lovnader av diverse selgere og kundebehandlere som ikke har blitt innfridd. Inkludert forsikring av dyr det viste seg de ikke kunne tilby, estimat på hva det vil koste å ta ting på forsikringen med grove avvik til det vi faktisk har mottatt faktura på. Og veldig mange løfter om eksempelvis estimater og kontaktinfo til spesifikke kundebehandlere tilsendt pr mail eller som melding inne på gjenisdige sine sider, som ikke har blitt fulgt opp. Sitter igjen med følelsen av at de på kundeservice ikke står til ansvar for informasjon de gir ut, og har for dårlig informasjon om priser og hva de tilbyr. Vi har fått mye dårlige råd særlig når det kommer til bilforsikringen vår og hva som lønner seg der, sitter igjen med håpløst dyr bilforsikring etter diverse små ikke selvforskylte skader. Også opplevd dårlig kundebehandling i forbindelse med reiseforsikring når vi har hatt behov for denne. Direkteoppgjør på særlig veterinæregninger i forbindelse med forsikring på katten vår har gått automatisk, fint og raskt.
Litt dyr bilforsikring, men det tar seg inn på kundeutbytte, hvor beløpet kan variere fra år til år. Men totalt sett så er de helt greie. Det som trekker ned er at de eier Flyt, hvor man må betale for å ha abonnoment for å betale i bomstasjon.
Ekstremt raske med utbetaling, og alltid hyggelige og behjelpelige på kundeservice. Kan annbefale de på det varmeste.
Etter at forsikringen har blitt for dyr etter et kundeforhold siden 1991, finner vi at det er på tide i bytte beite / Sjekke priser hos andre selskap.
Lette å snakke med, konkurranse messige priser, kunde utbytte hvert år.
Vær oppmerksom dersom du blir syk i utlandet og behøver ytterligere medisinsk hjelp ved ankomst til Norge. Dette dekker ikke Gjensidige så allerede her kan du sitte med enorme utgifter i etterkant fordi reiseforsikringen ikke dekker dette. Les for all del alt med både små og stor skrift så du slipper en overraskelse.
Jeg klagde dette inn til finans klage nemnda. Siden Gjensidige ville dekke alt, inntil ved en tilfeldighet, de var i samtale med o politiet som leve oss fra 15 år før. Og pers i politiet, klarte å slenge ut en kommentar, om at: det er helt sikkert min sambo, og da ble begge sikkert grovt svindel. Mens jeg selv v lå og kjempet for p overleve på UNN. Pga de vi hadde vært, TRODDE Gjensidige de kunne tjene på oss. Men jeg ga meg ikke og jeg VANT, DE TRAKK REGRESS KRAVET 2 ÅR ETTER. Jeg måtte true med domstol , da takk de det. Fikk MEDHOLD Hos finans klagenemda Sambo hadde alibi av politiet selv faktisk. Så vet man ikke sine rettigheter tar mange selskaper å lurer kunder lett! Men Jeg VANT
Jeg har ventet på kjøpe utbytte i 14 dager i dag. Ringte dem og dem sa jeg nokk måtte vente ut en uke til. Fikk beskjed om at dem var sendt på min konto 16 mai, lurer bare på om dem har sendt på ferie.
Hurtig svar på alt ingen problemer Anbefaler gjensidige
Jeg har hat gjensidige i over 4 år nå og har ikke fær fårnøyd i langt over 2 år nå. Grunnen til dette er tlf samtaler fra de hvor de ALLTID prøver å selge flere forsikringer til meg. Selv når jeg bare ser på finn passivt å sjekker pris på en forsikring så kan du vede på at de kommer til å ringe å spør: skal du kjøpe bilen å om jeg vil ha en bedre pris enn de har på nett. Har ikke hat noe ulykker med bil eller noe så kan ikke si noe der. Eneste grunnen til jeg enda har de er pga ingen andre kan matche de i pris når en er under 23 med deres belønnings program (dersom du kjører skadefritt til du er 23 får du 10000 tilbakebetalt noe som er en risiko helt klart men jeg er så nærme nå at jeg håper det går greit) Jeg vil ikke anbefale gjensidige til unge kjørere som akkurat har fått lappen ring heller litt rundt selv om det blir en 50kr dyrere i begynnelsen hos et annet firma så ta en ny ringe runde når det har gått 1år så plutselig får du det 200kr billigere osv
Altfor høye priser når bilen i tillegg står i en garasje med vakthold. I tillegg er bilen plassert i en bilreiser med gitter rundt sp det er ingen/lite fare for skadeverk på bil. Vært kunde i mange år og forventer at jeg mottar ett rimeligere tilbud dersom jeg skal fortsette som kunde hos dere
Hyggelige på kundeservice, bra dekning men til å ha super forsikringene syntes jeg noen ting burde vært dekket som ikke var det
For dårlig tilbud på bilforsikring da vi har totalforsikring i selskapet fra før.
Forskrekkelig service, frekke medarbeidere, motarbeides stadig. Juristhjelp nødvendig i så og si hvert steg med de!
God service og lett å endre ting på nettsiden. Pluss for BankID med biometri.