Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovt forsikring med 70% bonus og måtte betale årlig pris med en gang. Fikk så nytt bevis på ny forsikring og faktura om å betale mer for jeg fikk bare 60% bonus!!
Rådyr forsikring som svir veldig mye. Også flere "uidentifiserte" poster som kommer på toppen til slutt. Prisen blir alltid dyrere enn hva den var da avtalene ble gjort.
Det er ikke spesielt billig forsikring. Siden jeg har 4 biler mener jeg fortjener noe rabatt.
Endret bilforsikring selv om jeg hadde motorforsikring og tapte 70000 når motoren havarerte 3 uker etter Ford Ålesund skiftet reg reim vannpumpe og termostat for 30000.
Et pålitelig og veldig seriøst selskap! Kan anbefale det på det var meste.
Reiseforsikring dekker ikke gjenstander, bare hvis det har gått rett til helvete med enten hele turen eller med enheter som allerede er forsikret av andre selskap, som (biler eller lignende), men også bagasje som også er forsikret via reiseoperatør eller kredittkort ol) Så da antar jeg at resten av det jeg har forsikret (til overpris) også ikke gjelder hvis ulykken skulle skje... Bank i bordet
Enkelt og godt oversikt over ulike forsikringer, og kjempe gode kundebehandlere
Vanskelig og få rett oppgjør for det som er forsikret. Kjem ingen veg når du er uenig med verdien
Jeg mener Gjensidige skriver regninger med gaffel og forskjellsbehandler kunder uten rimelig grunn.
Har hatt gjensidige helt siden jeg startet å betale forsikring. Har for morro skyld prøvd å få tulbud fra andre i blant å får samme beskjed hver gang om at de ikke kan måle seg mot gjensidige.
Veldig fornøyd, sjekker også andre selskaper nå for billigere pris. Ellers ingen grunn til å bytte!
Har hatt Gjensidige i utrolig mange år, men bilforsikring er de dyre på tross at vi får utbytte. Vurdere bytte.
Svarer ikke på spørsmål som stilles i skadesak. Heller ikke når spørsmål og påpekninger kommer fra advokat. I følge fageksperter og vår advokat er saken helt klar, og Gjensidige forsøker å unngå forsikringsbevis til det ytterste. Under samtale med prosjektleder i Polygon forsøker de å overbevise oss om at vi ikke har krav på gjennoppbygging etter vannlekkasje. Dette er noe som også støttes av IL takst AS. Vi har god tilgang på fageksperter, da vi har nære relasjoner som har prosjekterende stilling innenfor nettopp dette feltet, VVS. Gjennom vår innboforsikring i Gjensidige har vi rettshjelp inntil 100 000,- om det skulle være et tvist. Her ønsket også Gjensidige å diskutere om dette var en tvist eller ikke. Gjensidige endte opp med å betale vår advokat.
Altid hjelp og få !! Bra pristilbud og saksbehandlere
Hadde behov for hjelp i form av leiebil etter motortrøbbel derhvor bil gikk i nødmodus (uforutsett hendelse), og til tross for at gjensidige har "skjønn" som en del av avtalen blir du kun vist til døra når man etterspør å få leiebil da det kreves at dem bidrar med veihjelpa og leveransen til verksted for at man skal kunne motta leiebil og aller helst har vært i en ulykke. Man har ingen verdi som lojal kunde, og blir kastet i mellom saksbehandlere hvor den ene har mindre peiling og info enn den andre.
Meget bra med egne erfaringer og hyggelige behandlere