Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har krasjet med en som er forsikret hos Gjensidige 17.03.23 det har gått 3 mnd nå også har ikke jeg hørt noen ting ifra de og når jeg ringer venter jeg 2 timer på tlf for at de skal svare meg. Når de svarer får jeg ingen hjelp
Veldig godt fornøyd med kundeservice hos gjensidige, men prisen blir dyr.
Som Tekna-medlem fremstår Gjensidige som et godt alternativ, men håper de kan komme med et mye bedre tilbud på bilforsikringen.
Har hatt forsikring Gjensidige i 20 år. I forbindelse med en glass skade så ville de ikke hjelpe meg med reparasjon. Det er greit det, men jeg ble beskyldt for det ene og det andre og da byttet jeg selskap, og sa opp avtalen på hjemmesiden deres. Så fortsetter de bare å meg regninger, purringer etc. Utrolig til gjeng og nå har de sendt regningen til inkasso, etter at jeg har gitt de beskjed, samt at Storebrand har gitt de beskjed; for 6 mnd siden. Forstår at de ikke gjør det så bra for tiden… Bytt heller til Storebrand 😃
Har hatt Gjensidige i mange år. Har også prøvd andre leverandører men endt tilbake igjen på Gjensidige. Alltid opplevd veldig god service , får alltid gode råd og tips. Skjer det noe er de veldig flinke til å bistå og tilby den hjelpen en trenger. Gjensidige har også hatt i mange år at de har delt kundeutbytte og det har blitt litt opp igjennom. Mulig Gjensidige koster noe mer enn andre, men de har hjulpet meg når det har vært noe. De eventuelle ekstra kronene syns jeg det er verdt å betale når en får såpass god hjelp om uhellet er der.
For dyrt for meg da jeg er en pensjonist og har kun pensjon og det min kone tjener er ikke rart
Skulle ønske at jeg kunne fått bedre pris på forsikting da jeg har betalt mer i forsikring enn hva mine da mine meget få uhell som ikke har kostet mer en brøkdel av hva jeg har betalt.
Alt for dyre forsikringer når vi har så mange forsikringer hos Gjensidige.
Den varierende kvaliteten henger sammen med svært ulike opplevelser, avhengig av hvilken saksbehandler man får. Noen ganger er alt utmerket, andre ganger nokså dårlig. Jeg har flere ganger vært nødt til å be om å få bytte saksbehandler for å få reell og god hjelp med min sak.
Innrømmer først skadeansvar , når takst blir høy prøver di vri seg unna oppgjør og skylder på skade har oppstått tidligere.
Dårlig nettside. Lite med informasjon fra rådgiverne og selskapet generelt. Stoler ikke på at jeg er så veldig bra forsikret om noe skulle skje. Litt vel dyrt for kasko pluss. Godtar ikke månedlig efaktura... kun autogiro. Ikke helt fornøyd enda.
Fikk tilbud om 60% forsikring på en bil som eg endte opp med å la være å kjøpe, når eg fikk forsikret en ny bil fikk eg bare 50% bonus på den og di nekter å ta den opp til 60.
Elendig behandling av langvarige kunder. Du er på ingen måte sikker selv med de beste forsikringene de selger.
Dyrt, har vært uten ulykke i over 30 år. Burde ha hyggeligere priser til «gode» kunder.
Ikke noe å klage på fornøyd med alt bortsett fra pris.Det er ganske dyrt her.Ikke hatt noe skade så ikke mye annet å si.Vi alle finner ut hvordan forsikring er viss det oppstår skade osv.Men fornøyd kun dyrt.
Ber utallige ganger om å bli oppringt, ignoreres. Feilinformasjon og frekke kundebehandlere.