Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har jernbanens forsikring sammen med Gjensidig
Jeg er ikke fornøyd med Gjensidige pga de ikke overholdt avtalen vi gjorde ang forsikring.
Har bestandig skrytt av reiseforsikringen til Gjensidige som har vært effektiv og bra. Etter en reise hvor jeg ble hardt rammet av bedbugs så mente Gjensidige at man skulle gå i og reise i nesten ett døgn i klær som hotellet, legen osv antok hadde blitt invadert av bedbugs. Kompetansen på saken var et lavmål uten like!
Gjensidige er et bra og godt selskap å være i, men er blandt dem dyreste
Synes det er for dyr forsikring på min tesla. Ellers fornøyd
Dyr forsikring, selv med rabatter. Har MC og bilforsikring med NAF rabatter
Bra kundebehandling og fått hjelp når jeg trenger, men føler de er litt i dyrere laget
I betraktning av den korte tiden jeg har vært kunde der, opplever jeg selskapet som en positiv opplevelse.
Bra: - Relativt rask behandling av (liten) lekkasjesak Dårlig: - Urimelig høy prisøkning år-til-år snitt på 8.7% over 5års periode, henger ikke på greip med kostøkning i samfunnet (f.eks. KPI) eller utbetaling av skade - Oppsigelse av forsikring uten å ta kontakt på telefon for å forklare
Et av de dårligste forsikringsselskapene i Norge. Jeg betaler dem i 3 år, har aldri bedt dem om hjelp. Nylig hadde jeg problem med sjekkegre, person som besøkte hjemmet gjorde ingenting annet enn å sette liten væske i listen. Nå ser jeg dobbeltsjekkgre hjemme. Jeg hadde et annet problem der det kom snø fra Lofta tak. Jeg sendte dem bilder og de sa at de hjalp til med det. Etter at person fra Recover AS besøkte hjemmet mitt og i stedet for å se på snøproblemet tok han andre bilder og la til rapporten. Han ga tilbakemelding til gjensidige og de avviste kravet. Og nå smelter snø inne i lofta mi og alt vann faller ned i gulvet og det hjelper ikke. Samme selskap som bare tar penger. Skal flytte til If eller annen forsikring.
Ingen utbetaling etter hjemkalling fra kreftlege for nye medesiner.Gjensidige må oppdatere sin reiseforsikring. Hvor mange er det ikke som reiser til syden med diverse sygdomer som er pensjonister?
Rett og slett dårlige på kundeservice. Overholder ikke personvernloven og opptrer veldig arrogant
Har ikke hatt skadesaker med behov for bistand. Viktig med dekning for panoramatak som de har. Men forbedringer er; trengte å øke km stand på bilen nånpå en søndag da jeg oppdaget at jeg hadde kjørt over. Kunne gjøre endringer på nett men da ikke virksomt dør neste hovedforfall. Burde kunne endres med umiddelbar igangtredelse.
Prisen er ikke så verst problemet at det er litt tungvint og dyrt med mange forsikringer kunne gjort enklere og kjøpe og finne best egnet kundeservice er kun tilgjengelig på dagen på hverdager så ikke regn med mye hjelp.
Bra, heldekkende og god kundeservice. Selv med storkundeavtale fra YS og ANSATT avtalen til Gjensidige blir det i dyreste laget..
Kjempe fornøyd men synes dem blir for dyre så derfor vurderer jeg å bytte selskap