Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt over forsikringa på min bil og endte opp med en stor regning på bilen når de ikke dekket noe som helst. Fant ut i ettertid at prisen jeg betalte var også skyhøy når andre konkurrenter var myeeeeee billigere.
Stort sett fornøyd med selskapet, men litt dyrt. Kundeutbytte hjelper litt.
Dårlig kunde service. Ved en forsikringssak på huset fikk min samboer og jeg bekreftet 3 ganger (på melding) at skaden dekkes etter at takstmann hadde vært å utbredt skaden. Ringer så opp fordi de trenger mer dokumentasjon, men de kommer aldri ut på ny befaring. Får så igjen bekreftet at saken dekkes. Etter 8 dager ringer de å sier de ikke dekker saken likevel. De opptrer også uprofesjonelt. Anbefaler ikke!
Rimelige priser ettersom de gir utbytte/bonus hvert år.
Har vært mange års kunde, som nå har ekonomisk belastning pga høy premium som trekkes over kr. 6000 /mnd. Ønskes gjenom utredes hva dere anbefale å får ned min høy premium eg betale. Takk
hadde kjøpt en gammel volvo s40 fra 1998 som bare hadde gått 70 tusen kilometer og var i plett fri stand med all service oppfulgt, fløte selv at forsikringens pris ikke reflekterte bilens omstendigheter så bra som den kunne.
Har hatt vannlekkasje i 3 år. Mottar ingen fremdriftsplan, og ingen informasjon. De sender selskapet Recover som ser på skaden ca. hver 2. mnd i 2 timer, men de gjør aldri en innsats for å fikse dette. Recover sier jeg må kontakte Gjensidige og Gjensidige sier jeg må kontakte Recover. Veldig uhøflige personer på kundeservice hos Gjensidige. Jeg skal aldri benytte Gjensidige igjen!
Gjensidige leverer veldig bra. Har hatt noen forsinket bagasje opplevelser og en stjålet sykkel, og skadeoppgjøret har alltid vert veldig ryddig og effektivt. Hyggelig med kundeutbytte etter år med overskudd.
Poenget med et forsikringsselskap, er at du skal ha trygghet om noe hender… Dette er hele fundamentet til forsikringsselskaper.. Har nå 2 ganger hatt nytte av min forsikring, første gang var det vannlekkasje i taket, ettersom det ikke var noen rør i etasjen over (der det var lekkasje) forstod ikke Gjensidige hvor vannet kom fra og da var konklusjonen at de ikke dekket dette.. (lektet ut ytterveggen oppe og ikke hatt noe problem siden) Gjensidige var likevel ikke villig til å dekke et øre.. Andre gangen sprakk en fug, dette måtte også ordnes på egen kappe! Til tross for at de som sprengte tok ansvar og sa dette gikk på dem var ikke dette godt nok for Gjensidige, de mente det var tilfeldig at det kom skader her under sprengning.. Dette var riktig nok etter mye dokumentasjon. (Ville tro det holdt med før og etter bilder, men Gjensidige er ekstremt flinke til å vri seg unna ansvar! Men om du allerede er medlem, ikke bare bytt selskap, men pass på at du virkelig er ute! For når du sier opp forsikringen din, sier de kun opp en.. Om du har flere må du tydeligvis slette dem enkeltvis (med mindre jeg var uheldig med den jeg snakket med) Vet ikke hvordan jeg kan advare deg godt nok.. De lever på navnet og ryktet de HADDE! Prisene er også utrolige, jeg byttet selskap og betaler ca halvparten… Hva enn du gjør ikke bli medlem og har du gjort den samme feilen som jeg gjorde, så ring å bytt selskap! (Og si opp medlemskapet) Jeg måtte ringe 3 ganger før jeg faktisk kom meg ut..
Gjensidige Reise+ : Dekning for tapte feriedager og feriekompensasjon gjelder ikke, dersom man ikke har kjøpt retur bilett. Reisemønsteret i dag er ofte kun med enveis bilett, retur kjøpes når man er sikker på når man skal hjem. Dekning for tapte feriedager gjelder ikke selv om man blir innlagt på sykehus, heller ikke feriekompensasjon. Gjensidige selger ett produkt som ikke er tilpasset dagens reisevaner. Datoen for opplevelsen: 26. juni 2022
Ingen problemer med kjempegod behjelpelig og forståelsesfull hjelp Ingen stygge kommentarer eller mistenksomheter som er svært ydmykende og ubehagelig,kjempe forståelsesfulle og rask hjelp med hyggelige mennesker
Fantastisk på oppgjør, elendig på pris. Så det går en grense for hvor lojal vi kan være.
Tegnet forsikring på 13 mål fritidseiendom (tidl. småbruk). Ved naturskade på eiendommen viser det seg at forsikringen likevel ikke dekker hva jeg bestilte. Stort økonomisk tap, upålitelige takstmenn som ikke gjorde den jobben de skulle, ansvarsfraskrivelse og på toppen av det hele en særdeles nedlatende kommunikasjon fra selskapets side. ANBEFALES IKKE! å bli kunde i dette selskapet.
Bare gode erfaringer. Også hørt fra andre at de er ryddige og raske ved eventuelle oppgjør.
Communicates poorly Meeting with subcontractors who seem unskilled and unprofessional Customer service needs a service course for communication with customers
Det finnes ingenting bra med det selskapet her!!! kunne ikke flytte forsikring fra en bil over til en annen,noe som er gjort på 30 sek hos if !!