Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært veldig fornøyd med selskapet og en bra pris , god kundeservice.
Forferdelig kundebehandling, lang tid på saksgang (7mnd). Dårlig oppfølging, måtte selv etterspør informasjon hele tiden.
Sikkert og trygt selskap,du får det du betaler for!Hyggelig kundeservice bestandig er min erfaring etter mange år som trofast kunde..men tiden har kommet for å se etter noe langt billigere forsikring da de bare øker og øker i pris selv etter altid skadefri kjøring..men har du god råd og vil ha noen du kan stole på så gjerne velg Gjensidige Forsikring.
Har hatt et supert forhold til Gjensidige i mange år. Kundeservice er bra og greie priser
Har vært lenge fornøyd men nå i det siste så har de blitt for dyrt forhold til andre selskaper. De på en måte straffer sine lojale og skadefri kunder med dyrere pris og litt mindre tilbuds mulighet for en Bil entusiast.
Mye bra med Gjensidige og kundeutbytte, dårlig score på kundeservice og skadebehandlig
Som andre selskap, kommer også Gjensidige med et bra tilbud når forsikringen opprettes, for deretter å stige jevnt og trutt i tiden etter opprettelse.
Har intet å utsette på Gjensidige, god hjelp hos kontaktperson. Er bare på markedet for å spare penger.
Jeg syntes egentlig at forsikringen var ganske grei, men etter å ha snakket med min far i dag så mente han at den var veldig dyr selv om jeg er under 23 år og mente jeg burde bytte.
Dritt selskap,dyrt og dårlig kundebehandling, nesten at de legger på røre i ansiktet på meg...banditter hele selskapet
Gjensidige engasjerte Takstmann og SSG for gjenoppbygging etter storskade. Vet ikke hva takstmannen gjorde her,for han hadde null kontroll eller styring på prosjektet. SSG gjorde som de selv ville, og resultatet er katastrofalt. Gjensidige nekter å ta ansvaret for å rydde opp i kaoset etter sine leverandører.Spar deg for masse frustrasjon og problemer, og styr langt unna dette selskapet!
Plettfri behandling av oppgjør i forbindelse med yrkesskade
Gensidig finner bestandig en løsning for kundene sine
Litt dyrt, men fornøyd. God service og får God hjelp når man lurer på noe. Tar seg god tid og lytter til kunden.
+ grei rabatt i YTF fagforbund + kundeutbytte - stive priser, ofte lik pris hos gjensidige ytf rabatt som med andre selskaper uten.
Jeg har bare gode opplevelse på reiseforsikring hos Gjensidige, De tok vare på meg da jeg ble syk på reise i 2020 særlig var det korona tiden. Og etter hjemkomsten kundeservice og kontakten, kommunikasjon på digital var strålende Gir tegnekast 6⭐⭐⭐⭐⭐⭐