Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt sykt å promoteres som «veihjelp» når det er kun at bilen blir berget til nærmeste ubrukelige verksted
Fikk feilmelding om feil på hybridsystemet og at bilen måtte stoppes. Viste seg å være feil på ABS- og AC-kompressorene, og reparasjonen ble svært dyr. Gjensidige dekker ingenting, selv om verkstedet er tydelige på at dette hverken er på grunn av slitasje, produksjons- eller brukerfeil.
Rimelig og god service Lett å komme i kontakt med Hygge personal
Min nabo fåførte min tomt og villa settingsskader pga ikke godkjent (fra Plan og B.etaten Oslo) graving på egen tomt. Gjensidige er veldig lite samarbeidsvillig og lydhør for mine behov. Gjensidige lager 2 forsikrings-saker som betyr 2 X kr 20.000 i egenandeler, dvs kr 40.000. Følger ikke opp naboens skriftlige lovnader ift oppretting. Masse ekstraarbeid og bekymringer som Gjensidige ikke erstatter. Oppfatter Gjensidige som flinke på reklame, men er svært lite behjelpelig når du trenger dem. Gjensidige's Direktør skryter av kjempeoverskudd. Nå skjønner jeg hvorfor.
Dårlig kundeservice! Syntes kundebehandler oppførte seg frekk. Ikke noe god opplevelse under saksbehandlingen.
Har snakket med to ulike kundebehandlere i dag rundt en skade på lånt bil som er forsikret i Gjensidige. Lite hyggelige og behjelpelige og virker sure for at man spør. Fikk nærmest beskjed om at jeg bare burde dekke skaden selv for å ikke miste bonus.
Kan ikke forstå sure miner rundt det å være kunde i Gjensidige. Både jeg og borettslaget jeg er styreleder i benytter Gjensidige. Ingen andre kommer i nærheten av prisen. Alle bilene mine har alltid vært billigst hos Gjensidige. Vet ikke om region har noe å si men jeg holder til på Østlandet. Har vært svært ryddige i noen saker som har oppstått, enkle å prate med på telefon. I tillegg får man kundeutbytte som gjør det enda billigere. Konkurrenter ligger 20-200% dyrere i pris for mer el mindre samme avtale. Anbefales videre.
Saksbehandlingstiden er rett og slett uakseptabel! En helt streit og enkel sak om kjøretøy skade hvor motparten (som har Gjensidige) har tatt ansvar for skaden burde ikke ta over en måned uten å få svar!
Gjensidige har valgt å gå fra en bra kundebehandling til at man kun når dem på nett. Ingen personlig kontakt hvor man kan diskutere en sak. Har alltid vært gode på oppgjør ved skade. Hvis dem selv gjør feil blir det kunden sitt problem.
Useriøse og dårlige kundebehandlere, samt mye dyrere på forsikring enn konkurrenter
Rask og og god kundebehandling. Får utbytte hvert år. Men andre selskaper har rimeligere forsikringer
Oversiktlige dokumenter, pris ikke av de billigste men seriøs behandling av meg som kunde.
Holder hva lovet. Rask ved eventuelt oppgjør, lett å få tak i personer på telefon og e- Mail .
Dårlig å sette meg ned til 40 % på en sms fra 75% etter 8mnd i selskapet!
Fra å ha 6 forsikringer hos Gjensidige har jeg i dag 2 i følge Gjensidige. Går glipp av 18% bonus fordi jeg mangler den tredje. Jeg mener jeg har tre - bil/hus/ og innbo. Gjensidige mener hus og innbo er en forsikring. Premien gikk for mitt vedkommende opp med 40 % (4500) fra 2020 til 2021. Mener dette er veldig mye. Har vært meget fornøyd med Gjensidige helt frem til i år, ikke fornøyd med den store premie økningen.
Bra kundeservice, men for dyr bilforsikring og livsforsikring.