Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Arrogant kundeservice. Forskjellsbehandler kundene sine. Bekjent fikk dekket alt da bilen hans fikk parkeringsskader, men ikke jeg. Måtte betale egenandel og fikk bonustap. I kontrakt stod det "første skade er gratis", plutselig gjaldt det kun når man hadde oppnådd full bonus. Samboer fikk første skade i fjor, og fikk alt dekket. De driver stor forskjellsbehandling. Styr unna!
Det som skjer med alle forsikringsselskap er at etter 1-2 år setter de opp summen, da skifter jeg til nytt, for alle er hissig på å få meg som kunde.
Kanske är ett bra forsikringssellskap men vad gör det om man betalar mer än dubbelt så mye som alle andre ja sjekket?
Greie priser, god kundeservice og bra opp oppgjør ved behov. Ikke best på hundeforsikring. Prisene på bilforsikring skrus opp over tid, da er det bare å flytte rundt.
Alt er bra. God oppfølging. MEN....Prisoppgang i 2018 var på ca. 30 prosent, ikke bra!
Er veldig fornøyd med kundebehandlingen og at de er billig i utgangspunktet. Gjensidige betaler også utbytte til sine kunder noe man må ta med når en gjør sammenligning mot andre selskap.
God pris på forsikring av buss i mange land. Ikke alle gir veihjelp og redning i alle land i HELE Europa.
Dårlig på kundeservice, etter nedlegging av lokale kontor med lokal oppegående personer. Samme med skade, ingen som bryr seg om ansvar, får berre dårlige svar
Gjensidiges første kontakt pr tlf, da jeg ringte for å anmelde det, fra Viking sin garasje, hentet ut bilbur, ellers ikke fikk jeg røre noe, Under denne samtalen ble jeg satt sånn ut at Viking ansatt måtte ta over tlf, og snakke for meg. Self kommer etterforsker, da nøkkelkjørt, men slik behandling har jeg aldri i mitt liv vært borti""! Etter intervju av meg og min samboer, prøvde jeg kontakte saksbehandler, men aldri fikk tak på, la igjen beskjed, mailet, ringte, men ingen Gjensidige tok kontakt under hele etterforskning. Foruten etterforskern dem som kom til min by for å spørre ut naboer, etc... jeg hadde vært inn og ut av sykehus siste året og allmenntilstand var deretter pga medisiner. Etterforskeren sa jeg trengte ikke sende inn skademelding flere ganger, mens jeg fikk purring etter purring, tilslutt bare sendte jeg den inn. Nå mener de jeg har gjort svik, i noe de ikke kan bevise, og som ikke er sant. og krevd regress for utbet erstatning til pant/banken billån var i. De krever meg hele beløpet, men har selv ikke bet alt de skal ha av meg, 80.000,- gjenstår som billån, og gjensidige skal ha av meg det de utbet fordi, grunnlaget er svik, fra min side, jeg har visst sagt noe til politiet som ikke er dokumentert, min samboer er ikke mistenkt, tlf logg viser hans uskyld, MEN DE LYVER! Har snakka med advokat og han sier jeg har en sak der, og de har utvist grov feil, med alt i denne saken,. lagt opp feller, så mye, men trudde virkelig at slike selskap følgte sine egne regler og lover, men tydelig at de gjør alt de kan for å ta penger fra folk, som de TROR ikke vil gjøre noe med saken. Noe jeg allerede har gjort. NEI GJENSIDIGE er ikke å anbefale. De sa og opp alle forsikringer hatt i flere år, antagelig fordi jeg sa jeg skulle ta advokat. Navngi personer og lyve om egne arb kollegaer, ved å si de er borte, unngå å videreformidle beskjed, lyve om at bil ble en dag taksert for så fikk jeg vite nå at bilen ikke er rørt. ingen takst, Antagelig derfor ingen tok kontakt under saksbehandlingstiden. la opp feller for meg, slik at jeg skulle fremstå som mistenkelig, og mye annet. DE HAR IKKE FULGT SINE EGNE STRENGE LOVER OG PARAGRAFER, HER OG JEG MENER RETT OG SLETT DE HAR GJORT BRUDD PÅ HVA OG HVOR LANGT DE KAN GÅ, INNPÅ ET ANNET MENNESKE MED RETTIGHETER. ETISKE LOVER!!!
Er egentlig ikke mer å si enn overskrifta som for meg dekker alt :)
Pengene som vi får tilbake i året. månedlige innbetaling. Bra
Gjensidige er mest opptatt av å slippe å betale for skadene. Dersom man ikke har egenandel prøver de å skaffe reparasjonskosnader med bonustap. Det som er bra at de har gratis veihjelp.
Jeg begynte med en månedspremie på 499 kr. i januar 2016. I mai samme år ble denne uten videre forhøyet til 566 kr. med varighet til og med mars 2017. I april 2017 betalte jeg 615 kr., fra og med mai 2017 og ut året 611 kr. I januar 2018 ble jeg uten videre og uten noe som helst forvarsel belastet med 853 kr. og dette beløpet har selskapet også innmeldt krav om i februar. Prisstigningen (fra 499 til 853) har i løpet av to år vært på nesten 71%, det siste hoppet (fra 611 til 853) er på nesten 40 %. Dette forekommer helt uhørt!
I går 09.02.2018 jeg var i Gjensidige kontoret på Ski, for å få litt mer Info om en sak (jeg hadde ring tre ganger men tre forskjellige svar). Så sa han som jobbet i skranken til meg, her er ikke sosial kontoret, han peket på døra og sa, gå ut ellers skulle han kaste meg ut, kollega stoppet ham, han kom ut fra skranken og prøvde vise muskler til en stakkar handikap utlending, som bare skriker jeg er her, for å få info ikke penger. Jeg vet her er ikke sosial kontoret, er dette ikke en diskriminering så hva er dette?
Alltid lett og få hjelp. Bra service og bra priser.
Dyrt, lite samarbeidsvillig for å løse skadesak.