Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundevennlig. Et godt drevet selskap. Vi kommer ikke til å bytte selskap etter å vært kunder i svært mange år. Veldig god service.
Raskt oppgjør ved behov. Hyggelig kundeservice. Enkelt.
Aldri så langt hatt noen problemer av noen art. Dvs.det er ikke noen store problemer som har problemer, men alltid rask tilbakemelding
Du føler deg trygg når du er med i Gjensidige, så jeg har ingen planer om å bytte. Jeg har sjekka ut flere selskaper, men ingen av de som har vært på banen klarer konkurransen.
Var veldig fornøyd som kunde med forsikrings produktene, men når prisen for min del økte med over 6 % så ville eg ha ein forklaring på det, fikk ikkje noe svar først men omsider så fikk eg beskjed om att økningen skyldes økning på utbetalingene på landbasis. Og når det noen uker etter på kan lese på nyhetene att Gjensidige forsikring har hatt det besta året på lang tid, så føler eg meg ført bak lyset. Eg klaget skriftlig i etter kant på att eg var ført bak lyset fikk då til bake att prisøkningen på 6 % var normal praksis hos Gjensidige. Har nå skiftet forsikringsselskap og sparte kr 9800 på bytte ,så min anbefaling sjekk priser på forsikringer.
Elendig. De gikk for skylddeling i en bilkrasj der det t.o.m forelå fotodokumentasjon på at motparten hadde skylda.
Har ikke noe negativt og si om selskapet. Har en fantastisk flott kunderådgiver som er Anita B.