If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og oppfølging. Pris på bilforsikring noe høy. Raske oppgjør ved skade.
Svært god eg effektiv service, men skrudde vesentlig opp prisen på premien etter et par mindre skader. For eksempel, så doblet de premien på reiseforsikringen, til tross for at skaden gjaldt vannskader på bygning. Derfor avslutter jeg som kunde.
Er på tross av mange og kostbare forsikringer lite imøtekomande, og gjer lite for å halde på meg før dei merker eg har bytta forsikring.
God kundeservice, og kommer med oppdateringer og opplysninger løpende.
Kundekontakt synes å ha veldig kjennskap til utfordringer / behov ved forsikring.
Kundeservicen er bra, alltid hyggelig og hjelpsomme. Trekker 1 stjerne pga pris (totalkunde hos dem i flere år).
Forholdet har gått veldig smertefritt med plussregnskap for IF, og trygghet for meg. Jeg har en fast kundebehandler som er helt suveren, og ekstremt kunnskapsrik. Det har vært noe variende kvalitet når han ikke er tilgjengelig, men jevnt over veldig bra.
Veldig god kundebehandling, alltid hyggelige og positive kundebehandlere! Du får all den hjelp du trenger!
Lever opp til forventningene og trenger ikke å krangle for å få et rettferdig oppgjør.
If/Europeiske tilbød meg ikke hjelp til hjemreise under pandemien samtidig som de først ga meg en avtale om utvidet gyldighet for opphold i utlandet for så å trekke denne skriftlige avtalen tilbake. Jeg befant meg da i utlandet uten hjelp til å komme hjem og med en forsikring som ikke lengre var gyldig. I tillegg til at en hjemreise ville koste 20.000kr., i stedet for mellom 500-1000kr., ville reisen vare i mer enn 24 timer gjennom fire land, for en reise som vanligvis er direkte og under 3 timer. If mente at jeg skulle reise på denne måten selv om det kunne medføre smitte av Covid-19 på fulle fly uten maske og med stor risiko for å strande i et av landene på vei hjem, og beholde forsikringen eller være trygg der jeg var men uten gyldig forsikring. Jeg sa opp forsikringen umiddelbart.
Hyggelig folk Det meste er vel bra Bare gode erfaringer med if
Har alltid blitt saklig håndtert og lyttet til. Når andre har dumpet priser for å få salget, har IF alltid vært konkurransedyktige.
Rask hjelp ved uhell. Rask utbetaling og effektiv kundebehandling.
Jeg har vært meget fornøyd med If, men når jeg denne gang fikk papirene, fikk jeg sjokk over prisøkningen.
Urettferdig behandlere kundene sine. Det hjelper heller ikke å klage da de ikke ser på saken fra et nøytralt ståsted.
Påfører feil opplysninger på forsikringsbevis og da man oppdager det forandres det og prisen øker. De nye opplyningene er og feil og IF nekter å bekrefte at det er IF selv som har innhentet dette, De har det i sine interne notater sier de, og blir irriterte da jeg ikke gir meg jeg får fra flere andre forsikringsselskaper bekreftet at mine opplysninger stemmer. Jeg som kunde kan selvfølgelig ikke gå god for opplysninger som er feil, og det er jeg som kunde som står ansvarlig for de er riktige. Om dette er frengangsmåten for å ha et argument ved evnt. skade, at man har oppgitt feil opplysninger, eller om det også var et påskudd for å få tegnet superforsikring da huset « ble nyere « med IF. Et påskudd for å høyne forsikringspremien også. Holde seg langt unna alt IF holder på med er mitt råd.