JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Finnes bedre pris noe sted :) har bilforsikring her og er veldig fornøyd. Enhver konkurrent er nær dobbel pris
Tusen takk for fin tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Hilsen JBF
Gode å ha helt frem til skaden skjer. Hadde bilbrann. Ble mistenkt for å ha forårsaket den selv. Fikk ikke en eneste krone i skadeoppgjør. Innleid branntekniker tok grundig feil i sin rapport. Dette ble ikke rettet opp i. Veldig arrogant saksbehandler som ikke var så veldig villig i å dele informasjon om saken når vi ringte og spurte. Ble kastet ut av JBF Forsikring da de mente de kunne dokumentere svik. De har en utrolig lang vei å gå når det gjelder kundebehandling. Tapte flere hundretusen på arroganse, tvilsomme undersøkelsesmetoder og feilinformasjon. Hadde det vært mulig å gi minuspoeng så skulle jeg ha gjort det....
Ble frastjålet sko og sekk mm fra treningssenter fikk 0 kr i oppgjør fra dette forsikringsselskapet. Styr unna.
Vi var fornøyd med jbf bank og forsikring, men ikke litt fornøyd med Falck. Jeg hadde bil trøbbel i Tyskland. De sa at vi (4 pers) fra Hamburg til Nittedal skulle bare få 3000kr til hjemreisen.derfor valgte vi og slutte jbf
Dere har avtale med falck, men falck er ikke bra, har ikke bare kundeservice, de tar for lang tid på en sak.
10/10 forsikring, billig ingen ser ut til å klarer matche. Upåklagelig kundeservice
Har gjentatte ganger forsøkt å flytte en måneds "gratis" forsikring fra Enter på et nybilkjøp og til JBF uten å kunne gjennomføre dette..
Gode forsikringer som dekker alt. Enkelt å gjøre evt endringer på Jbf.no. Kundebehandlere som forstår hva du snakker om, og skjønner problemet uten å måtte spørre flere ganger. Vært kunde der i mange år, og alltid like fornøyd. Melder endringer og skade via nettsiden.
Dårlig service, lang behandlingstid på forespørsler, skader, tyveri, hjelp.
Jeg ble syk under ferietur i utlandet. Raskt etterpå fikk jeg dekket alt av utgifter til lege og medisiner. Samtidig søkte jeg om å få tilbake deler av ferieoppholdet som gikk tapt på grunn av sykdom. Etter en stund purret jeg på respons og fikk til svar at det var svært travelt på grunn av flytrøbbelet i sommer. Siden har jeg nok en gang purret, men uten å få svar. Dette synes jeg ikke holder mål. Det er nå ca tre måneder siden ferieturen.
Jeg har hatt mine forsikringer i Jbf i over 40 år. De gangene jeg har hatt behov for kontakt med Jfb, er jeg alltid møtt med en vennlig tone og en hjelpsom kundemottaker. Jeg er bare veldig godt fornøyd med å være kunde i Jfb.
de er der når du trenger dem. aldrig noen problemer ved henvendelser.
Hadde innbrudd i bilen min i fob med en jobb i Frederikshavn for en del år siden. PC og Ipad ble stjålet i sammen med noe annet småtteri. Måtte riktignok legge ut for knust rute i bilen, men med kvittering på rute og de stjålne tingene så gikk det rimelig kjapt å få igjen erstatning. Billig forsikring også, da jeg fra tid til annen blir oppringt av andre selskaper, hvor jeg sier innledningsvis at jeg er kunde hos JBF, hvorpå de i 98% av tilfellene bare sier god dag videre .
Uslåelig, God kundeservice. Har aldri angret en dag på at jeg ble kunde hos JBF.
Stort sett fornøyd som kunde. Helt til uhellet er ute. Man bør beregne god tid på det å få svar fra saksbehandlingsavdelingen. Jeg lurer faktisk på om JBF er underbemannet? ? ?
Hei! Takk for din tilbakmelding. Jeg tar dette videre med til skadeavdelingen! Hilsen Jbf
Hos JBF får du personlig og god behandling. De forstår din situasjon og er veldig behjelpelige. Syns de er raske, effektive og har empati. Meget, meget fornøyd!
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin helg når den kommer, Hilsen Jbf