JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De solgte inn en skuddsikker bolig/reiseforsikring, ga utrykk for at jeg ikke ønsket reiseforsikring, da jeg hadde en god nok reiseforsikring hos arbeidsgiver. Men jeg ble fortalt det «måtte» jeg ha for da var det ingen fallgruver igjen. så endret de plutselig forsikringene og når man endelig hadde bruk for det så dekket ikke lengre forsikringen det som ble solgt inn. Godt arbeidsgiver sin forsikring som jeg hadde hele veien dekket skaden. Men JBF har ikke gjort noe galt og svaret ikke engang på tlf eller epost… godt det er lett å bytte selskap i dette landet!
Noe vanskelig å få tak i kundebehandler. Kunne hatt mer faglig oversikt.
Super på pris! Men langt i fra super når skaden har skjedd. Hadde bilforsikring og fikk beskjed om at det ikke fungerte slik at bilen skal bli fikset til minst like bra stand som den var før skaden skjedde. Så måtte godta en skadet felg. Betaler fint mere for at kundeservicen skal være bra, og for å må slippe å krangle med takstmann!
Brann i garasjen. Nå 2 år og fortsatt ikke ordnet. De har utbetalt et mere enn uselt beløp for at jeg selv skal ordne selve garasjen. 15 ca til elektrisk og 15 til bygg Alle jeg har vert i kontakt med sier det ikkje er i nærheten av nokk. Og da påpekes ikke i nærheten. Innbo som det var mye av er neglisjert. De svarer ikke på mails, de lover og vende tilbake men det gjør de ikke. Innbo har jeg fått 0 for. Alt er ødelagt. Vil advare på det sterkeste mot disse.
Før var det verkeleg eit spesielt selskap, men no liknar dei meir og meir dei andre. Prisen stig jevnt og trutt..
Noe for seg selv og dette er absolutt anbefale men noen biler vil de ikke ha.
Enkelt og greit å forholde seg til. Rimelig forsikring med ubegrenset kjørelengde er avgjørende for valg av min bilforsikring .
For 6 år siden trengte jeg deres hjelp. De ordnet opp og utbetalte raskt
Mye billigere enn andre selskap. De få gangene jeg har brukt forsikringen har kommunikasjon og oppgjør gått uten diskusjoner og forsinkelser.
Raske oppgjør og god kommunikasjon. Billigst, ihvertfall for mitt behov.
Litt vanskelig å få dekket det man har krav på, for esemoel får vi ikke dekket en peisinnsat om denne var ubrukelig etter pipebrann
Kan ikke tilby forsikring på den ene bygningen pga størrelsen. Har overtatt en nedlagt gård, og de kunne ikke tilby forsikring på den. Derfor når de ikke helt opp. Ellers har de vært flotte. Enkelt og raskt oppgjør når vi har hatt skade.
Urealistisk lav taksering ved oppgjør etter vannskade i hus. De dekker ikke utvendig skade, bare innvendig. De er lite villig til å gi kontant oppgjør som hadde gitt mulighet og fortgang i arbeidet med gjennoppretting av skade etter vanninntrengning.
Har vært i JBF i 10år og sjekket priser hos flere konkurrenter jevnlig. JBF er alltid billigst og jeg har aldri behøvd å prute på prisen eller følge dem opp på annen måte. Hadde en vannskade (2013) som ble løst raskt og tilfredsstillende av selskapet. Kan absolutt anbefales!
Meget fornøyd med selskapets vilkår og håndtering av evt skadesaker.
Jeg hadde vannskade i hele kjeller etter tilbakeslag i kloakk. Takstmann ringte og avtalte befaring. Befaringen var grei men langt fra fullstendig. Dekningen han ga var på 2/3 av kjeller. Han nektet å dekke badet da "vannet under badet kunne ha kommet fra en annen plass" Takstmann lagde også en takst basert på at jeg som kunde skulle utbedre skaden selv. Dette selv om jeg sa at jeg ikke ønsket det. Etter befaringen ble jeg aldri kontaket av hverken takstmann eller forsikringsselskap. Jeg ringte utallige ganger, sendte flere mailer og fikk aldri svar. Første svar jeg fikk var avslaget på klagen : Kunden ønket ikke hjelp var deres konklusjon. Styr unna folkens, forsikringen er billig, noe som gjenspeiler seg i dårlig kvalifiserte ansatte. Hvilken belønning etter over 20 år som kunde.