JBF Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forsikring i Jbf er som et ekteskap, man er fornøyd og tro. Hilsen en fornøyd kunde i nå over 40 år
Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! :) Hilsen JBF
Hele familien har forsikring i JBF og er kjempefornøyd. Kan trykt anbefales. Hvis jeg var deg/dere ville jeg kontakte selskapet.
Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd og vil anbefale oss videre, det setter vi stor pris på! Håper du får en riktig fin påske, hilsen JBF
Har toppforsikring på alt og andre selskaper som greier å konkurrere p pris. Meget fornøyd😊
Godt å høre at du er fornøyd, det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin dag :) Hilsen JBF
Dette forsikringsskapet er til for forsikringstakeren og velger alltid å gjøre det som er best for forsikringstakeren. De jobber for oss - ikke mot oss som ALLE andre selskap gjør. I tillegg er de billigst og de opererer ikke med lokketilbud. Du kan få et bedre tilbud et annet sted men bare vent - året etter går prisene kraftig opp. Bedre forsikringsselskap enn JPF finnes ikke.
Tusen takk for en kjempefin omtale, det setter vi stor pris på her i JBF. Vi ønsker deg en fin dag videre :) Hilsen JBF
Ryddig prosess de gangene jeg har hatt brukt for de.
Takk for tilbakemeldingen! Hilsen JBF
Dumt spørsmål når en får avslag. Synes det er dårlig beskrevet i forsikringsdokumentene, men ble oppfordret på telefon om å melde inn skaden
Takk for tilbakemeldingen Knut, det hjelper oss slik at vi kan bli enda bedre til neste gang! Ha en fin påske, hilsen JBF
Tok kun 1 dag før jeg ble kontaktet og tildelt taksering av skade Fikk verkstedtime raskt og med gratis leiebil i en uke gikk det veldig fint
Godt å høre at prosessen gikk som det skulle :) Ha en fin dag! Hilsen JBF
Lett å komme i kontakt med selskapet, både elektronisk og til kundebehandling. Imøtekommende og løsningsorienterte.
Takk for fin tilbakemelding, vi håper du får en riktig fin påske! Hilsen JBF
Veldig raskt og greit oppgjør. Flinke og hyggelige ansatte. Føler at de er der for deg.
Tusen takk for fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ha en riktig fin påske :) Hilsen JBF
Billig, men er ikke der når skaden har skjedd. Utrivelig kundeservice og måtte gå til finansklagenemda for å få det vi hadde krav på. Tøff prosess å stå i, ingen beklagelse på at de hadde gjort feil. Byttet!
Jeg tror de er billigst i Norge. I utgangs-punktet da selskapet ble startet for mange mange år siden var det at jernbanefolk var ærlige skikkelige mennesker som var forsiktig med alle ting. Og at man regnet med lite skader pga deres store aktsomhet. Jeg vet ikke om det er slik i dag. Men jeg er glad for at min far var jernbanemann, så jeg får nyte godene av den billige forsikringen. Etter det jeg har hørt så skal det visst også stemme at Jernbanens Forsikring har prosentvis mye mindre skadesaker enn de fleste andre selskaper. Så det kan kanskje være noe i det med jernbanefolk og deres familiers aktsomhet osv. Men det er bare en løs teori fra skribenten her.
Jeg er kjempe fornøyd og har ingen ting å klage på her :)
Tegnet forsikring på hytteeiendom på fjellet for 5 år siden. Da det blåste ned ett tre over utedo/BOD for 2 uker siden viser de seg fra sitt sanne ansikt. Sier at utedo/bod skulle vært forsikret separat, og nekter erstatning på dette. Kom ikke frem noe om dette ved tegning av forsikring eller forsikringsvilkår. Hjelper lite om det er billig når det ikke er verdt noe når det gjelder. Blir nok å flytte alle forsikringene nå.
Billig og greit før skade. Etter en skade gikk min status fra kunde til motpart. Klage ble ikke godtatt. Måtte til finansklagenemnda for å få medhold.
God kundebehandling,service, og blide mennesker som prater med deg
Det er jo veldig mange år siden jeg var kunde hos noen andre, men jeg har fått noen telefoner fra andre forsikringselskap og når jeg opplyser om at jeg har dette forsikringsselskapet, så ønsker de som ringer meg at jeg har en god dag 🙂 Det har kun vært én som en gang ringte meg og han ville gjerne regne på det, men jeg har aldri fått noe mer telefon fra ham og en bedre avtale, så jeg er veldig fornøyd med det som jeg har 🙂 Også har jeg fått hjelp når det har vært nødvendig å få hjelp 🙂