Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringer ikke tilbake om man velger det framfor å vente i kø. Bruker for lang tid til å rette feil som rammer kunden og ingen kompensasjon når dette medfører økonomisk tap. Kan ikke sende epost da urett adresse er oppgitt for kundeservice.
Helt ok på pris og greie abonnement. Bra kundeservice.
Jeg byttet til Chilimobil.. En feil som skulle vise seg å bli dyr.. Jeg fikk tilsendt SIM-kort fra Bergen, med et hakk/ripe som gjorde slik at mobilen ikke kunne registrere at SIM-kortet i det hele tatt var i. Skulle bytte fra Onecall til Chili. De skulle hjelpe meg med å ta hurtigportering tilbake og det gjorde dem heldigvis, men nå fungerer ikke det gamle SIM-kortet lenger. Onecall ba meg hente et nytt fra 7-eleven og verken det eller det gamle fungerer. Det bes om å taste inn SIM, så det er i det minste ikke noe feil med SIM nå. Aldri bytt til Chili, tenk å kunne sende SIM-kort som ikke er mulig å benytte i 2020 og der etter skrive mail om at det vil ta 4 virkedager fordi SIM-kortet vil komme fra Bergen..
Chilimobil er det verste jeg har vært borti. Dårlig kundeservice, dårlig samarbeid med svea finans og dårlig dekning. Det eneste positive med chili mobil er mye data for lite penger, men dette hjelper ikke når du har dårlig dekning. Anbefales ikke til noen!
Ingen problemer så langt! Alt har fungert som det skal.
Hastigheten var helt ok men kl 22 fikk jeg melding om at jeg hadde brukt opp 5GB så langt i dag og Hastigheten ble redusert til 3 Mbit, den skulle komme tilbake til normal hastighet etter midnatt ifølge meldingen. Men Den ble selvfølgelig ikke skrudd opp etter midnatt og med tanke på at jeg jobber etter midnatt var dette veldig gjort av chilimobil. Holder ikke avtalen.
Byttet for ca ett år siden over til Chilimobil for mine to tenåringssønner, etter en anbefaling fra en venn. Har ikke angret! Gode priser og god dekning og superrask kundeservice. Enkelt å administrere abonnementene selv via appen på tlf. Hadde behov for oppgradering fra 25GB til Fri Data nå nylig og da tok det kun 10 minutter så var begge abonnementene endret. Og det til og med midt i en periode. Enklere kan det ikke bli! Mannen min og jeg har mobilabonnement gjennom jobb, ellers hadde vi nok byttet vi også.
Veldig fornøyd med fri data, 3mbit holder lenge når vi skal se på TV på hytta, får fint bilde i hd på vår gamle TV med Apple TV tilkoblet. Savnet mulighet til å bestille datasim samtidig som man bestiller abonnement, deg må gjøres etterpå. På min side står det bare hvor mya data som er brukt denne mnd- savner en måte å se hvor mye jeg har brukt i dag (siden det er 5gb pr dag i full fart).
Chilimobil leverer det de lover for en av markedets rimeligste avtaler. Anbefales både til mye og lite data.
Etter midnatt blir IKKE HASTIGHETEN SKRUDD OPP IGJEN Hatt Chilimobil før og prøvde igjen nå, feil på feil på feil Etter å ha brukt 5GB fredag kl 22.00 fikk jeg ikke økt hastighet ved midnatt som lovet i vilkårene Dette er smålig og frekt Bytter selvsagt vekk fra Chilimobil umiddelbart!
Ingenting er bra, har sjeldent bra dekning, nett og 4g funker såvidt og 4g blir brukt opp fort
Skiftet fra Telia til chili 10gb 299 (Telia 428). så langt er jeg veldig fornøyd med rask tilbakemelding fra kundeservice synes hastighet er høyere enn Telia 214/57,7 bruker jo samme nettverk er fornøyd så langt. Kan ikke se noe negativt hittil forsett silk og mange nye kunder vil komme.
Bra pris på 15gb abb. Men dessverre tregt nett til tider.
Veldig lite til hjelp over kundeservice og legger i tillegg på med purregebyr!
Hei Christopper :) Beklager at dekningen ikke har stått til forventningene for ditt område! Det er dessverre slik at dekning varierer fra område til område. Noen steder har Telia som vi bruker, best nett, og andre steder har Telenor best nett. Du kan se oversikten over ditt område ved å gå hit: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/dekning-og-drift/ - her kan du også se om det er problemet med mobilnettet i ditt område. Det kan være at det jobbes på din nærmeste mobilmast. Det kan også være at mobilen du bruker ikke har oppdatert seg til innstillingene for vårt SIM-kort. Mobilen skal gjøre dette automatisk, men det er ikke alltid mobilen klarer det. Hvis innstillingene er feil i dag og du endrer til dem som er riktig, vil du få mye bedre mobildekning. Du kan sjekke her om du har riktige innstillinger. https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/ Håper det hjelper deg Christopper! Hilsen oss i Chilimobil :)
Har hatt Chilli mobil en stund no men har enda ikke fått den datarollover som eg skal ha. Ta td siste mnd har eg brukt 0.98 data av 3 gb men når mnd kommer får eg ikke med over det som er til overs. Har ikke fått med noe siden eg kjøpte dette abb. så om dette ikke blir fixet asap blir det å skifte til noen meir seriøse aktører ja.
Hei Terje :) Slik skal det ikke være! Her må det være en feil. Du skal selvfølgelig få din rollover. Slik som du sier her, skal du med ditt 3 GB abonnement ha 2.02 GB i rollover fra sist måned. Dette må vi få løst! Ta kontakt med oss på kundeservice over telefon: 915 02 445 eller e-post: [email protected] - vi hjelper deg! Hilsen oss i Chilimobil
Hadde Talkmore i flere år. Byttet til Chillimobil pga billige priser. Men er ikke fornøyd i det hele tatt. Veldig dårlig dekning i hele Oslo. Nett hastighet minner meg på 3G og kanskje enda dårligere. Er tilbake til Talkmore igjen. Anbefales ikke.