Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte 1000GB data, brukte 300GB og ble sperret uten forvarsel. Dårlig service, surr med betaling. Styr unna.
1. Kundeservice bruker flere dager på å svare 2. Appen som følger med gjør ikke annet enn å vise forbruk av data. Om man for eksempel ønsker å endre abn må man kontakte kundeservice. 3. Er ikke mulig å opprette bankid. De sier det er noe galt med banken, men banken sier det er et problem hos chilimobil. Har aldri hatt noe problem med å opprette bankid hos andre operatører.
Har ved flere anledninger brukt opp 5gb kvoten i god tid før midnatt og våknet opp til 3mbps påfølgende dag. Det er ikke godt å si om dette er ønsket policy for å spare båndbredde eller om det er svikt i rutiner. "Fri data" startet bra men chili har ødelagt for seg selv med uforutsigbare retningslinjer, dårlig kundeservice og svikt i rutiner/systemer. Styr unna, fortsetter dette vil nok skuta synke snart.
Jeg liker Chilimobil veldig godt! det er billig og veldig smart og ha! jeg har 6 gb til 279 i mnd og det skal jeg holde på, det er det billigste på markedet og betaler enkelt med avtalegiro
Her har jeg en sterk advarsel til dere. I fjor ca 2 desember blei jeg kunde hos chilimobil, nå skal jeg fortelle dere hvor forferdelig det var og være en kunde his dem. Her er det som skjede meg: 2 desember byttet jeg fra telenor til chilimobil pga fri bruk annonsen tenkte for meg selv 1000GB (1tb) til 399 det hørtes konge ut, men etter ca 7 dager får jeg en advarsel på mail om anmeldelse pga jeg var uhøflig wtf!!?? men tenke nå er det f#%n med nok, sendte nok en kvass melding atte hva mener du med uhøflig, for poker mener du da og si til dem i kundeservice atte når man ikke får fri bruk man blir lovt er svindel, så veit ikke jeg. Sa også hva jeg mente om detta piss preiket deretter. Jeg bruker mye gb så sa derfor blei dere valgt, men nok ikke med det jeg fikk aldri en regning fra dem, men derimot en inkasso, så på den 7000kr i inkaso dem påsto da atte det gjikk helt tilbake til 01.05.18 noe som isåfall var feil for det er 02.12.18. hehe jaja men siden jeg alltid tar vare på mail og beviser min rett i saken men det inkasso byrået dem bruker, er reine mafian dem purrer hver dag til dem får betalt, men jeg sender samme dokument om og om igjen, men dem gjir seg ikke. Så grunnen til jeg ikke anbefaler dem er for det første raua kundeservice, ikke minst hastigheten du får er på trynet. Har selv byttet til telia som gjir meg 100mbps til dataen er borte. Håper dem går konkurs og må betale tilbake alle kundene, så sårt for dem, bryter reglene i kjøpsloven. Velg heller telenor eller telia, dem gjør ikke sånt. Velg Telia dem har Telia x og den funker.
Dårlig dekning, får ikke sendt meldinger i det hele tatt, de ordner ikke problemet.
Har brukt chilimobil i 3-4 måneder nå, og blir bare mer og mer skuffet... Greit nok at man må sende melding etter å ha brukt en viss mengde med data, men at de nå har begynt å senke farten fra 100 til 3 mbps etter 5 gb er helt på tryne. :(
Det er ikke ofte jeg bruker mye data. Men på hytta kan det gå litt mer. Har fått flere meldinger der jeg må åpne tlf på nytt for å få mer data. Det gjelder når jeg overstiger 5 gb. Nå har jeg brukt 15 gb og de reduserer hastigheten til 3 mp. Det er jo bare tull når de lanserer et fri data abonnement med 1000 gb.
Hvis du bruker over 5gb om dagen etter 1.Mars vil hastigheten settes ned til 3 Mbps. Vil nesten ikke si at det er fri data lenger, når det står at du kan bruke opptil 1000gb, men egentlig bare 5gb om dagen..
I dag har jeg brukt over 5gb da er det normalt at man må skrive «data» så får du 3gb til i dag fikk jeg en melding at jeg hadde brukt over 5gb og de hadde senket hastigheten ned til 3mbps og hvis jeg skulle få normal hastighet måtte jeg skrive superbiler som koster 100kr! Dette er helt sinnsykt hvis de ikke slutter med dette bytter jeg abonnement, anbefales IKKE frem til de fjerner dette superboost systemet dems.
Chili hadde et bra abonnement til å begynne med. Nå kjiper de bare mer og mer inn på vilkårene
Endrer stadig abonnement til dyrere pris med dårligere vilkår. Elendig kundeservice.
Dette er rett og slett svindel. Man blir automatisk satt på lavere abonnement når de mener du har brukt for mye. Heldigvis er dette brudd på kjøpsloven og man kan nekte å betale regningen da man har kjøpt en tjeneste med store mangler som bryter deres egne retningslinjer. Når det er sagt, er det bra at de dro i gang fri data-bølgen før de går konkurs.
Har hatt Chilimobil siden før jul og i starten gikk det greit. Noen dager brukte jeg 2GB andre dager 15. Men etter at de innførte SMS-ordningen sin får jeg ikke lenger brukt mer enn 7GB på en dag på grunn av forferdelig hastighet og sperren de har. Er fryktelig tungvint å sende sms hver 3GB.. Attpåtil har de sagt de har fjernet denne SMS-ordningen og byttet den ut med hastighetsbegrensning etter 5GB brukt på en dag. Jeg må fortsatt sende sms-er for å aktivere mer data i tillegg til at jeg har hastighetsbegrensning.. STYR UNNA
Har hatt Get i noen år. Trykker jeg på noe så spretter det opp. Umiddelbart etter byttet til chilli må jeg trykke mange ganger for at den skal begynne å loade nettsiden eller hva det måtte være. Det står stort sett alltid ingen internett-tilgang i apper som messenger. Må vente. På speed test klarer de seg, for de nettsidene er selvfølgelig prioritert og får raskere hastighet og ping. Lureri dette her.
Byttet til Chili Mobil nettopp, og er kjempefornøyd. Svært gode priser og enkel og oversiktlig app/min side. Savner litt raskere svar fra kundeservice, men det kommer vel. Fortsett slik!