Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra priser og fantastisk support! Anbefales. Har selv fri data og er fornøyd
Har mobilabonnementet med fri data. Elendig dekning. Jeg har tidligere hatt Talkmore, og etter jeg fikk byttet til chilimobil har jeg opplevd dårlig dekning på de helt merkeligste plassene. (Da mener jeg 0 dekning) Aldri vært et problem tidligere. Ifb. Med ferie rakk jeg beklageligvis ikke å betale regningen i tide, og uten forvarsel sperret de liksågodt telefon. Og mail svarer de ikke på. Helt håpløse folk! Aldri hatt problemer med noen telefonabonnement tidligere, så tenkte som så: hvor ille kan det være? Å joda... ANBEFALES iKKE fra min side.
Leverer det dem lover :) super kundeservice som svarer raskt. Selv om jeg kun trengte å ringe 1 gang.
Fikk plutselig inkassovarsel på at jeg ikke hadde betalt. Ikke hadde jeg fått noe i posten, mail eller på tlf. Ringte å spurte om hva som skjedde. De sa at regningen ble sendt på Mail.. jeg var på sjøen så hadde ikke tilgangen Mail. Kom hjem skjekker Mail, ingenting var kommet bare velkommen til chillimobil. Dette har skjedd 2 ganger! Første gang jeg har fått inkassovarsel.. skjer dette igjen bytter jeg til noe annet!! Bra tilbud med masse surr vil jeg si. Beklager.
Hadde først det billigste abonnementet de har juni 2018. Dette virket ikke på vanlig mobildata. Prøvde å ringe kundeservice. Men fikk beskjed om at de hadde så mye å gjøre og prøve senere. Gikk inn på nettsiden, via WiFi, og fikk oppgradert til Free Data, ettersom jeg var på ferietur og var ganske desperat til å få mobilabonnementet til å virke. Men det har aldri virket på mobildata. Så da er det greit å tilby FreeData-abonnement. Har likevel fått regning som er en hundrelapp mer enn abonnement kostnaden oppgis til. Og jeg har knapt brukt abonnementet. Norges billigste mobiloperatør? Javel. Noen spør om man kan anbefale et produkt. Her er det vel snakk om at man ikke kan advare sterkt nok mot Chilimobil. Trodde ikke det var mulig
Har kjøpt 5 mobilabonnement. Kjempefornøyd alle sammen i familien og aldri mer fri for data 👏👏👏
Masse problemer hele tiden! Surfen forsvinner uten at noen vet hvor. Kundeservice brukte disse ordene selv! Bruker mail når dem sender ut faktura. Får ikke mail fra dem fast dem sier at dem sendt det ut. Du har 14 dager på deg å betale en faktura som du ikke mottar. Visst du ikke betaler innen 14 dager går det til inkasso! Masse kostnader å dem driter i å hjelpe deg som kunde! VELG NOE ANNET!!!!
De satser på å tjene på fakturaer som forsvinner i mailen.
Chilimobil har fantastisk pris på 399 å det er fri data men det er dessverre får dårlig internett man får. Vil heller ha begrenset data pakke med bra Internett
Dekninga til Chilimobil er så absolutt ikke til å skryte av. Bor i Alta og her klarer de ikke holde det de lover angående dekning. Uansett hvor jeg ferdes her i Alta sliter jeg med å ha 4g. Hjemme har jeg som regel Edge-nett. Og kundeservice er like dårlig... Du kan sitte alt i fra 45-120 minutter i telefonkø. Har ikke opplevd å sitte MINDRE enn 45 minutter i kø. Dette syntes jeg er helt bak mål. Og ikke fungerer minside på verken app eller vanlig nettside. Så alt i alt er ikke chilimobil å anbefale..
Sim-kort kom etter 3 dager og porteringen gikk smertefritt. Har dog ikke vært i kontakt med kundeservice enda, så der har jeg ingenting å tilføye. Ett lite minus for manglende wifi-tale og 4G-tale, men dette skal vist være på plass før utgangen av 2018, ifølge Chilimobil.
Brukte ett par hundre GB og jeg delte litt med sønnen min når han ble tom (han har chili abonnement også, ett vanlig ett). Litt treg kundeservice til å begynne med men det har kommet seg. 🙂👍
Fantastisk med fri data! Vurderer også bestille dette til et av barna. Alt har fungert fint bortsett fra at det er litt dårlig/ustabil dekning utenom byområder gjennom Telias nett. Skulle gjerne hatt Telenor, så hadde det blitt perfekt. Hadde også et problem med å aktivere bankid på mobil, men dette ble løst etterhvert av seg selv (da jeg prøvde igjen noen uker senere). Hadde da bestille et nytt SIM-kort som jeg aldri aktiverte. Kundeservice har svart greit på henvendelser. Tok cirka to uker å få svar på mail, og henholdsvis 50 min og 15 min på telefon. Nettsiden fungerer bra og lar deg se dataforbruket ditt, samt hvilke faktura har fått og betalt. Det finnes ingen andre tjenester der. Sumo-abonnement kan kun sies opp via kundeservice til chilli. Appen deres fungerer ikke, eller i beste fall viser feil data. Alt i alt veldig fornøyd, da data er det viktigste. Klarer de å forbedre kundeservice (lengre åpningstider og i helger), få noe bedre dekning, utbedre evt tekniske hickups, samt få en app som fungerer blir dette helt fantastisk!
Første operatør som tilbyr fri data, men er veldig usikker om dette tilbudet vil vare lenge. Ellers veldig fornøyd.
Ingen ting er bra, totalt amatører fra begynnelse til slutt. Ba om tre abonnement, men de greide ikke å koble opp mobilene, to av dem var galt satt opp og tredje greide de ikke å koble opp. Ble hele tiden lovet om en halv time skulle alt være fikset, så ble det om en time som igjen ble til døgn. Tull og tøys hele veien. Så vår konklusjon: du får hva du betaler for. PS. De greide å rote med navn og nr. når nytt selskap skulle ta over. Skulle gjerne ha skrevet noe positivt, men beklager - ikke fra meg.
Det er grei pris, men når chili ikke leverer slik konkurranse selskapene gjør angående hastighet, dekning og efaktura tenker jeg at er virkelig de få kronene på abonnementet værdt det.