Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte en kontant-startpakke som krever aktivering. Problemet er at det ikke eksisterer et sted å aktivere sim-kortet på chilimobil.no. Har revet av meg alt håret nå. Da går jeg heller for noe annet.
Elendig kundeservice. Meget sendrektig og følger ikke opp det de lover å utføre. Må bruke flere samtaler for omsider å få ryddet opp i problemer og saker de allerede har lovet å utføre. Har mye å rette på og en liten opprydding i rekkene kunne være lønnsomt.
Kundeservicen og dekningen er elendig. Har ventet på passord siden Mai måned. Kom til September nå. Ringer og sender mail, men ingenting skjer. Skal bytte mobil selskap.
Lave priser. Basis-pakken med fri tale/sms/MMS og bruk i EU inkludert, rollover og struping av datahasighet istedetfor overforbruk, koster kun 89,-/mnd. Dette er USLÅELIG. Da er 0,5 GB datamengde inkludert (samt gratis og ubegrenset sakte-nett når dette er oppbrukt). De færreste trenger mer data, med mindre man bor på gaten. Ordentlige mennesker bor i et møblert hjem (med eller uten piano) med WiFi på plass. Dessuten er det WiFi over det meste i det offentlige rom. At enkelte overgangsutfordringer relatert til tidvis tidspresset kundeservice/fakturatjeneste kan halte en sjelden gang, det kan man leve med. Savner MinSide, evt app, men den er ikke uunnværlig for en viss periode og jeg har tålmodighet til å vente til denne er på plass. Den er i test-sluttfasen, så den er nok like om hjørnet.
Fornøyd med Chili sine priser men det er vel det eneste. Over et døgn respons tid på facebook, det er elendig. (Må ringe inn for å få raskere hjelp) Ingen egen Min Side på nett pga overgang fra Telenor til Telia. (Elendig spør du meg) Har siden ingen Min Side finnes noen oversikt over forbruk i sanntid, må sende sms for å vite hvor mye datamengde jeg har igjen. Rome like home var ikke automatisk satt på, noe jeg plutselig fikk vite da datakvoten min utland sperret hele trafikken min i utland. (Måtte heldigvis ikke betale noe ekstra siden det ikke var aktivert) And the list is going on... Vurderer å bytte men prisen er bra og jeg håper de endrer seg veldig fort... Ihvertfall får på plass MIN SIDE!!!!!..
Jeg bor på hospit og er ikke folkeregistret der, for det første kostet det meg ca 100;- alene i å ringe å vente på svar. Når jeg fikk svar så er det som om dem ikke forsto hva jeg sier men later som dem vet. Jeg har hatt en sim kort fra chili mobil som jeg brukte for nett, etter nye eierskifte så kunne jeg ikke bruke det sim kortet mer og må få tilsendt nytt, og i over to måned med å ringe, var til ikke noe nyttet. Hvis man betaler hundre kr så burde man få ønskelig behandling på tlf iverfall. Men jeg ga meg forsatt ikke og fikk kontakt med en via mail. Jeg har hatt 20 samtaler frem å tilbake, siste samtale jeg hadde med dem var 28 juli. Og da hadde jeg bestilt nytt startpakke på nettsiden dems, som jeg fikk beskjed om å gjøre og dem skulle sørge for at den ble sendt hit på hospiten, det er 8 august idag. Jeg får ikke svar på mail mer, sendte mail å spurte om at jeg enda ikke har mottatt den, og nå svarer de ikke på det.
Ventet 7 uker på sim kort. Forsøkte å bestille abonnement 2 ganger uten å få sim kort. Styr unna!!!!
Alt er OK. Bra service. Lite kø på kundeservice. Holder det de lover så langt. Savner min side og appen.
I alle år har jeg ringt til fasttelefon for kr 0,29 og til mobil kr 1.39 ( slike priser står til dags dato på deres side) Det er LØGN!!! Nå betaler jeg kun 1.39 uansett om jeg ringer til fast tlf eller mobil tlf... Prøvde å få svar på det gjennom FB men til ingen nytte... Det blir ikke aktuelt å fortsette å betale så mye per minutt!!! Dere må oppdatere riktig informasjon!!!
Problemer med kundeservice. Fryktelig lang ventetid i kø. Utgir PUK kode via Facebook chat. Bestilte til min bestemor, men hun hadde aldri dekning.
Alt er elendig med dette selskapet. Ikke får man faktura, går bare rett til inkasso før man får regning, og når man da skal ringe inn til chili mobil må du vente hvertfall 30 min for å komme gjennom. Er så utrolig dårlig! STYR UNNA!
Man står allerede som nr. 31 eller 19 hvis man ringer kundeservise. Har jeg aldri opplevt før sånn.... Jeg bytter snart.
Trodde det var mer seriøst, bestilte telefon abonnent får aldri bestillings bekreftelse eller sim kort. Sender epost komplett umulig å få svar, ringer inn nesten umulig der å, fikk svar til slutt der satt det noen som var helt uten erfaring bare rør, fikk sagt opp men regningen kommer selv om jeg har sagt opp.
Det er en grunn til at telefonselskapet er så billig! De svindler deg med å sende faktura for en tid du ikke har brukt de som leverandør. De brukte 1 mnd på å sende sim kort. De sier de sletter fakturaen som er feilberegnet, men likevel før du purringer. Kunderservice? Hvor begynner man, det tok 25 minutter i kø på tlf, løste det problemet = Nei!. De svarer ikke på Facebook selv om de ser du har skrevet. (Sjekk Facebook siden deres og se om du finner noen som skriver noe positivt om de) Mail nytter ikke, ikke fått svar på 1 mnd. Styr unna dette uprofesjonelle firmaet, det fortjener å gå konkurs. Gå til komplett isteden som matcher pristilbudet deres!
De klarte ikke å sende nytt sim-kort etter bytte fra telenor til telia innen fristen. Det tok 11 dager og tre telefoner, før jeg mottok nytt sim-kort. Jeg fikk da kontantkort som ikke ble bestilt. Når jeg ringte til dem måtte jeg vente totalt over en time før kontakt på de tre telefonene Nå har jeg byttet til one call familie. Det har jeg god erfaring med.
Ingen problem så langt, simkort kom og operatørbytte gikk smertefritt. Savner Min side men forstår det jobbes med saken. Har ikke noe å klage på.