Fjordkraft Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare gode erfaringer med mitt abbonement til nå så langt,god dekning utmerket Sevice
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Smidig overgang fra forrige operatør utført av Fjordkraft. Varslet uventet om introduksjons rabatt på 50% de 3 første månedene. Tilstrekkelig info gitt underveis i overgangen. Ingen avbrudd etter problemer den første måneden og håper det fortsetter slik. Så etter første måned veldig fornøyd. Særlig abonnements prisen er imøtekommende.
Hei Sidsel! Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn å høre at du er fornøyd med ditt mobilabonnement hos oss. Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og vil kontinuerlig jobbe for at du og våre kunder skal være fornøyde hos oss :) Vennlig hilsen, Jonas, Fjordkraft Mobil
Veldig lätt att bytte fra Telia till Fjordkraft. Fungerte bra. Är förnöjd
Hei, Siv! Takk for din tilbakemelding! Så fint å høre at det gikk lett å bytte over til oss og at du er fornøyd. Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft Mobil.
Det er dårlig dekning når man kommer litt utenfor byene. Det er god dekning hos konkurrenter, der fjordkraft har null dekning.
Hei Lene! Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du opplever at dekningen er dårlig. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi undersøke nærmere hva som kan være grunnen til dette. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Ikke kopatibelt med Goggle Pixel 7 pro-ubrukbart til datadeling på flere maskiner.Jeg fikk skiftet til mobil abb med en 1 gb data,men det som skulle koste 57 kr ble til 302 kr.Forstå det den som vil.Håpa det bli retta på neste faktura,eller så får vi finne noe annet.😳
Hei Tusen takk for din tilbakemelding Vi beklager ulempen du har opplevd med kompatibilitetsproblemer og uventede kostnader. Det er viktig for oss at alle våre kunder føler seg ivaretatt og fornøyd med tjenestene våre. Gjerne ta kontakt med kundeservice, vi står klare for å hjelpe deg med å rette opp i dette slik at din opplevelse med oss blir som forventet. Med Vennlig Hilsen Jonathan
Meget bra og vil beholde mitt abonnement ut rra at jeg er kunde til 2 andre aktører i norge på TV og da er det greit med Norsk nummer...
Hei Geir! Takk for din tilbakemelding, og så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet ditt hos oss. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Fikk tilbud om et abbonement som skulle være samme som jeg hadde fra før av hos Telia, bare 15kr mindre i mnd. Så får jeg regningen og den er på over 100kr MER!!! Lureri dette altså!
Hei Charlotte! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med å se nærmere på dette er det bare å kontakte oss på tlf: 55526700. På generelt grunnlag kan en mobilregning være noe høyere dersom den inneholder flere perioder, som for eksempel deler av måneden man ble kunde, samt inneværende måned. Vennlig hilsen Nora, Fjordkraft Mobil
Bra erfaring så langt. Ikke så mye mer å tillegge, abonnementet virker!
Hei Jørn. Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden for at våre mobilabonnement skal være kundevennlige og attraktive for nye og eksisterende kunder, så vi er veldig glade å høre at du har en bra opplevelse så langt. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft Mobil
Abonnementet er utmerket inntil videre , det er også billig
Hei, Bjørn! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig for å levere et godt produkt til gode priser, så vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd :) Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Like god som Telenor og er meget fornøyd , da jeg har kun vært abonnement i en mnd. Grei e-faktura og håper at info og hjelp hvis jeg trenger det.
Hei Kåre! Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd, dette er vi veldig glad for! :-) Om du skulle trenge hjelp med noe i fremtiden, ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundeservice hvor du vil få ypperlig bistand! Med vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil
Billig abon.De over til Telia,ikke dekning på hytt
Hei Tusen takk for din tilbakemelding Vi beklager å høre at du opplever dårlig dekning på hytta. Hos Telia jobber de kontinuerlig med å utvide og forbedre dekningen over hele Norge, for å sikre at kunder får den beste mulige opplevelsen, uansett hvor de befinner seg. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig Hilsen Jonathan
Jeg får ikke brukt appen til Fjordkraft til mobilbruk fordi min e-post er knyttet opp mot strømabbonement som står på min mann. Det gjør nitt abbonement ugreit da jeg ikke kan følge med på bruk, særlig vil det bli utfordrende på utenlandsturer hvor mobilforbruk/databruk vil øke
Hei Torild G, Takk for din henvendelse! Dette er noe vi jobber med, men i mellomtiden kan du følge med på mobilbruken din via Min Side. Der får du full oversikt over forbruk og annet. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt hvis du ønsker, så skal vi hjelpe deg med dette. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft Mobil
Bruker Chrome kast med mobilt bredbånd på hytta og det faller ut i perioder.
Hei Arne. Takk for din tilbakemelding. Det var synd å høre. Har du sjekket dekningskartet vårt? Telia jobber hardt for å utbedre dekningen sin over hele Norge, og vi ønsker at kundene våre skal være fornøyde. Ta gjerne kontakt med oss på telefon, kanskje vi kan hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft mobil
Stort sett fornøyd. Men var kjedelig å bytte leverandør da min rollover fra tidligere leverandør ikke fulgte med over. Måtte kjøpe 2 ekstra pakker med mobildata, da det var påske den første måneden. Ellers fornøyd
Hei Ellen! Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du stort sett er fornøyd. Du kan alltid kontakte vårt kundesenter så kan vi se på abonnementet ditt og om det er noe som eventuelt kan endres der. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft mobil
Bra hjelp når det trengs av kundeservice - kjekk og oversiktelige app totalt sett (strøm og mobilabonnement). Så langt veldig fornøyd :)
Hei Lotte! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester og kundeservice, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil
Bytte av abonnement til Fjordkraft foregikk uten problem. Synes kanskje det er litt dårligere dekning med nytt abonnement, men er stort sett fornøyd.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så flott at byttet gikk fint, og godt å høre at du er fornøyd! Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, så er det bare å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil