ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er bra, men det er dårlig dekning. Er fornøyd med stortsett alt.
Fikk fantastisk god hjelp med mobilabonnomentet mitt, fikk en kundebehandler som gjorde alt for å fikse problemet! Tusen takk Ice.net!
Hei Malika B, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Var kunde hos Hello før Ice.net tok over. Etter at ice kom inn så ble det hyling og piping ved innkommende samtaler. Ice skjønner ikke noe av dette. Anbefaler ikke dette og går over til en annen leverandør.
Hei Sigurd, Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på problemet du har, men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Godt nyttår! Mvh Carl-Fredrik ice
Trengte hjelp og fikk det mye raskere enn jeg har opplevd noen gang hos andre operatører!
Det var bra siden jeg ringte på en søndag når tjenestene egentlig ikke er tilgjengelig men jeg fikk hjelp på facebook innen 10 minutter. Ringe minuttene er bra for utlandet men kunne vært en liten pakke for de som bruker for eks 100 minutter per måned og slik. Men ellers bra.
Hei Ifrah, Tusen takk for din omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Jeg tar med ønsket ditt videre internt. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Det er veldig dårlig dekning fra der jeg bor. Passer sikkert for andre men absolutt ikke for meg.
Bra i begynnelsen da jeg tegnet mobilabonnement gjennom BATE. Etterpå justerte de opp og ned mobilabonnementet uten å varsle. De ble konfrontert to ganger og skulle justere det med å gi meg noen hundre kroner. Etter det er ingenting greit. Overstiger beløpene på mobilabonnementet stadig vekk og det skal ikke være mulig. Fakturere er uforståelige da vi ifølge dem har 7 mobilabonnement denne måneden. De trekker fra beløper også. Det varierer fra mnd til mnd. Innimellom er fakturaen ok og ingen overstigning. De må holde det de sier. Låste mobilabonnement må ikke overstige, når det er restriksjoner. ICE må være ryddige og interessert i å beholde gamle kundene og kundene må også få goder. Isteden er de enda ute for sanke nye kunder og følger ikke opp gamle kunder.
Såpass langt virker det veldig bra, så håper det fortsetter 👍.
God kundeservice, kunnskapsrike, løsningsorientert. Problemer med bruk i utlandet, ikke automatisert, må inn på Innstillinger, Telefon, SIM-programmer for å finne operatør som har dekning i et område av Spania. Alle andre opratører klarer dette automatisk. Bør prioriteres, har vært slik over et år. Gjelder flere steder.
Hei Karl, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår! Ønsker deg en riktig fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg trengte litt hjelp med innstillinger, fikk ikke nedlastet oppsett til å fungere.
Jeg mistet telefonen på en utenlandsreie og fikk rask og god hjelp på messenger til å sperre gammelt simkort, bestille nytt og aktivere. Kjempebra service fra hyggelige kundebehandlere!
Hei , Turid Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden så er det bare å ta kontakt med oss på telefon 21000000. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Har sagt opp abonnementet mitt. Det var trøbbel fra dag 1. Må selv fylle inn greier på telefonen for å motta sms, for å få tilgang 3G, osv. Ved reise til utlandet må man igjen fylle inn greier for at telefonen skal funke. Så da står man der uten tilgang på internet og telefonen. HVER gang. Og gjerne samme når man er tilbake i Norge. Har aldri vært mindre fornøyd en med ICE.
Hei Tina, Det er beklagelig å lese at du opplever slike problemer som du nevner. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på problemene du har opplevd, men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Dersom du fortsatt ønsker at vi ser på problemet så kan du sende oss en e-post til "[email protected]". Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg bor i Stavanger og opplever dårlig dekning på mobilen, hakk i samtale og lyden forsvinner, irriterende å snakke i telefon, kun når jeg skiftet mobilabonnement til ice.net.
Hei, Klou Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Ganske fornøyd bortsett fra USA hvor jeg måtte gjøre endringer på SIM-kortet for å få telefonen? Ingen problemer i Norge og EUROPA, men mye plunder i USA. Prøvde å sende MMS men lyktes ikke, mottok bare kostnader på 85 kroner.
Hei, Finn A Takk for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Dersom du ønsker at vi undersøker hva som har skjedd her så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" husk å legg ved telefonnummer og navn. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Noe av det beste med Ice.net er at man slipper å være veldig forsiktig på at man ikke bruker for mye data. Det er samme pris uansett, hastigheten blir bare ganske dårlig. I tillegg har jeg erfaring med god kundeservice over Messenger. Jeg er ikke så glad i å ringe til folk jeg ikke kjenner, og da er det gull. Det kunne vært litt lettere å bytte mellom forskjellige abonnement innenfor Ice.net selv, men kundeservicen er såpass bra at det ikke gjør noe.
Hei, Tor E Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale, Tor! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Ha en riktig fin helg! Mvh Carl-Fredrik ice
Hei, veldig fornøyd med kundeservice fra ice net. Fikk hjelp til å løse problem med mms.