ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare gode erfaringer. Kort ventetid på hjelp. God og forståelig servise.
De er alltid hyggelige og raske med att svare meg.
STYR UNNA!!! Den første tiden med ice var jeg fornøyd, ikke topp dekning, men til prisen var det helt greit. Men etter 6 måneder endret de mobilabonnementet mitt mot min vilje. Jeg fikk dårligere vilkår (og høyere pris) selv om jeg flere ganger uttrykte at jeg ikke ønsket å skifte. Jeg anså kontrakten som brutt og skiftet operatør. Da fakturerer de bruddgebyr på mange hundre kroner. Når jeg forsøkte å snakke med kundeservice ble jeg blankt avvist. (Direkte frekk var han også) De fakturerer meg altså for å bryte en kontrakt jeg aldri har signert. Etter flere runder med kundeservice (i flere ledd "oppover") har jeg fortsatt ikke kommet noen vei, jeg opplever at selv de ansatte jeg prater med opplever det flaut å arbeide for en så useriøs arbeidsgiver. Juridisk holder ikke dette mål, men for bare noen hundrelapper blir det enklere å betale og gå videre fremfor å ta en kamp når man har en travel hverdag. Men en ting er sikkert, der blir ALDRI mer Ice.net på meg...
Hei Inger, Dette hørtes jo ikke bra ut, jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på denne saken men da trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice
Hadde Telenor til kr 249,- kr mnd, byttet til ice.net da jeg byttet mobil. Bindingstid 1 år med kr 299 pr. mnd og gratis mobiltlf. Altså en merutgift på kr 600 på 1 år. Etter 1 år kunne jeg si opp det mobilabonnementet og tegne et til kr 99 kr mnd. Etter ca 6 mnd ble det slik at vi kunne bruke mobilen i Eu for samme pris som hjemme. Da fikk jeg tilbud fra ice.net og skifte mobilabonnementet, selv om bindingstiden ikke var gått ut, til det jeg har i dag kr 129 pr mnd. Summen av dette er at jeg har fått en kjempe billig bra telefon, og en månedspris til nesten det halve.
Hei Signe, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Var kunde hos Ice. Net i 12 måneder akkurat på dagen, blir likevel fakturert for 13 måneder. Når abonnementet sies opp f. eks 05. i en måned, tas betalt for en hel måned. Dette vil jeg kalle en overfakturering, og det er urimelig å ta betaling for et produkt kunden ikke får.
Hei, Jj Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Har gått fra Telenor til ice.net så nå må jeg gå med 2 telefoner. 1 for å ringe med og en for data(WiFi) da simkortet ikke virker i Sony z3 telefonen (ikke operatørlås). Kan ringe andre men det ringer ikke hos dem. Ice.net teknikker stod å så dette. Ringte også opp en annen telefon og la på men det fortsatte å ringe på mottakers telefon. Piper og skriker under samtaler så styr unna ice.net.
Hei, Kjell Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Ice.net er konkurransedyktig, har ordinært sett ikke bindingstid, har et godt telenettverk i samarbeid med Telia, i tillegg til sitt eget særegne tredje nettverk som sakte men sikkert utvikles og for tiden gir meg god dekning i Bergen. Ice.net er sårt trengt for konkurransens skyld, da de som sagt bygger et helt eget tredje norsk telenettverk, ved siden av Telia og Telenor, men også da de er konkurransedyktige på pris. Jeg har også supre erfaringer med dem i kundeservice. Skulle jeg kritisert noe er det at de ikke er de absolutt billigste, men dette kan unnskyldes ved å peke på investeringene deres i eget nettverk, og at Min Side ikke gir deg utrolig god kontroll, noe som gjør kontakt med kundeservice nødvendig. Dette er likevel i min erfaring en kjapp og hyggelig prosess.
Hei Vegard L Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Ice.net fungerer bra i Norge og man får mye for pengene. Jeg har dessverre flere ganger opplevd problemer med både dekning og 3G i utlandet, noe som har vært litt slitsomt. Kundeservicen via Facebook Messenger har alltid vært rask med å svare og har hjulpet meg å løse problemene flere ganger.
Hei Claudia, Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at problemet ditt ble løst. Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår. Derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg har hatt Ice telefon fra første mulighet, og har vært veldig fornøyd. Vi har i dag to telefoner med Ice. Jeg ringer i perioder 40-50 samtaler hver dag. Vi har bredbånd på hytta som har fungert veldig godt etter at antenne kom på plass. Rart med så stor kundetilfredshet, når man ser alle røverhistoriene som kommer på trykk. Da passer det vel med en fornøyd kunde?
Hei Tor I. V Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Vi er utrolig glad for å ha deg som kunde, Tor! Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer! Mvh Carl-Fredrik ice
Fungerer bra i Norge og EU. Gode priser. Komplisert å få dekning i USA. Skal vere mulig gjennom en tweak, men dette er tungvindt og virker svært unødvending. Har ikke opplevd liknende med andre operatører.
Hei Einar, Tusen takk for din omtale. Jeg forstår at du syns det er tungvindt og vi jobber med problemet. Forhåpentligvis er problemet fikset til neste reise. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Hadde store problem i juli med å få kontakt med nettet i USA. Var fast bestemt på å bytte levrandør. Bruksanvisning fungerte ikke. Kontaktet Ice før avreise til Marokko og alt fungerte.
Hei Marit, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at det løste seg. :) Godt nyttår! Mvh Carl-Fredrik ice
Lett tilgjengelig og serviceinnstilte ansatte. Brukte chat/Messenger.
Har reist til 20 forskjellige land i sommer, og man må stille om hele tiden for og få mobildata til og fungere, også om det ikke er nok så må man gjøre det samme når man kommer hjem. HALOOOO VI LEVER I 2017 OG IKKE I 1917... Ingen andre selskap har det på denne måten.
Hei Pål, Dette hørtes ikke bra ut, det skal selvfølgelig ikke være slik når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg er veldig fornøyd med prisene, gigapakkene og at dere har en kjempe god kundeservice. Det jeg syntes er dårlig med Ice er at dekninga er ganske dårlig..
Hei Christina, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen og datapakkene våre. Vi jobber ekstremt mye fortiden med å forbedre dekningen vår, så forhåpentligvis vil dekningen bli bedre for deg og mange andre. :) Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg hadde problemer med å logge meg inn på telefonen og måtte derfor ty til kundeservice på facebook. Jeg fikk svar innen under et minutt og personen å andre siden var veldig hyggelig og behjelpelig. Byttet fra en annen leverandør for ikke lenge siden, og er kjempefornøyd med at jeg byttet til ICE.NET. Anbefales!
Hei Marianne, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Det eies ikke skam hos ice.net. Ble skjelt ut av en selger da jeg viste han jeg hos Telenor får mer for pengene.
Hei Micheal, Slik skal det ikke være, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøker dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net