ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved reiser i utlandet har ikke ice fungert for meg. Mistet mobilforbindelse over flere dager da jeg var i sør-Europa og måtte via Mail få instruksjoner om hvordan jeg skulle endre innstillingene for å få forbindelsen tilbake. Også mms har blitt borte hver gang jeg har vært en tur i Sverige. Fryktelig irriterende! Er fornøyd med data rollover. Men kommer nå til å bytte til annen leverandør.
Hei, Vera Det er beklagelig å lese at du opplevde problemer når du var på reisefot, slik skal det selvfølgelig ikke være. Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Legg ved følgende informasjon. - Fult navn - Telefonnummer - Hva problemet er Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ganske raskt, men blir brukt opp for fort, har levd med det i noen år nå, var bra på starten, men nå ere grusomt. Har lyst på ubegrensa nett.
Hei, Lava Mobildata blir kun belastet etter bruk. Det kan være at du har på automatisk oppdatering eller andre ting som tar mobildata uten at du vet det. Anbefaler deg å sjekke om du kanskje har noen innstillinger på som tapper deg for data. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Katastrofe, så dritt lei! Forsøkt å få dette å virke i månader. Minimum tre kontakter med kundeservice. Dette uten hell. Bruker iPhone 7. En rask tur utomlands å innstillingene (Ice.net) er tilbake til steinalderen. Ikke et problem med Telenor eller telia/Netcom... Er tragisk. Ikke mitt valg neste gang Heller ikke imponert over dekningen.
Hei, Peter R Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får under halvparten det jeg betale for. Forferdelig nett.
Tregt, dårlig dekning, mangler 4G. Byttet til Ice etter at jeg fikk en god avtale på ny mobil på Elkjøp. Ble fortalt det var Telia dekning, noe det ikke er. Bor sentralt i Oslo, og har kun 3G. Føler meg lurt.
Hei, Fbf Dette hørtes ikke bra ut. Ser at du skriver at du kun får 3G dekning, har du prøvd å låse telefonen din til 4G/LTE? Dersom du fortsatt opplever problemer så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Legg ved følgende informasjon. - Fult navn - Telefonnummer - Hva problemet er Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Nettdata er veldig bra. Det er mange gode tilbud som kjem som for eksempel fri data ut månen eller noe liknande.
Hei, Grunde Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding, Grunde! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Kjapp og fantastisk god kundeservice. Ice.net holder det de lover.
Gikk over til Ice.net fra Telia. Jeg fikk også min mor til å bytte fra Telenor til Ice.net basert på en hyggelig samtale med deres kundeservice. Da vi ble overført til Ice.net ble ingenting av det som ble lovet innfridd. Dette resulterte i at jeg har brukt MYE tid frem og tilbake med deres kundeservice. Dette er skuffende og ikke som vi forventet.
Hei, Annette Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice var billigst når jeg skulle kjøpe ny telefon og tenkte jeg kunne prøve de. Har alltid dårligere dekning enn alle de jeg er sammen med og bor langs kysten i Sørnorge. Trodde det var kysten som skulle ha best dekning ved Ice.
Hei, Martin Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
God kundeservice og stort sett god dekning også i utlandet.
Verste internetthastighet i Norge. Den er så dårlig at jeg har nesten ødelagt jobb pcen min på grunn at jeg kunne ikke åpne en viktig nettside på kort tid, det tar meg alltid rundt ett minutt for å komme på hvilken som helst nettside.
Hei, Muhammad Det er beklagelig at du opplever det slikt. Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken din men for at vi skal kunne finne deg må du sende oss en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon. - Fult navn - Telefonnummer - Området du opplever dårlig hastighet. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg er veldig fornøyd med kundeservice. Jeg fikk all hjelpen det jeg trengte.
Hei, Suresh Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Suresh! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg har nettopp bytta fra Telenor til Ice.net. Nå har jeg mye ulyder som piping å skraping når jeg står i telefon å snakker med noen. Når jeg ringer dnb kontofon er det skurr å skraping som om lyden er skrud for høyt opp. Dette skjedde ikke før med Telenor. Jeg har samme problem både på vestlandet som på østlandet!
Hei, Dag Jeg finner deg dessverre ikke i systemet med den informasjonen jeg har nå. Send oss en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon slik at vi får undersøkt om det er noe problemer i området ditt. - Fult navn - Telefonnummer Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hyggelige og behjelpelige folk å prate med, har ingen negative erfaringer med Ice. :)
Hei, Radu Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fraråder ICE-nett på det sterkeste. Rent lureri. Snakket med de om mitt behov for nett på båten, både om dekning og begrenset abonnement for seilhalvåret. Ved bestilling på nett ble det et helt års binding. (selvfølgelig alltid kundens feil) Men værst er at jeg testet nettforbindelsen i samtlige havner jeg var i på min fem ukers tur i sørskandinaviske havner, og uthavner, og noen spredte forsøk fra kystnær seiling. Ikke internettoppkobling mulig i noen tilfeller. Testet hjemme på land, så utstyret virker. Satte ruter med antenner så høyt det er mulig i båten. Men akk. Kun i Grenå fikk jeg en kort kontakt med nettet. Ellers totalt ubrukelig. Selv om det viser noe signalkontakt med nett i ruteren er den for dårlig til å kunne etablere internettkontakt, både med PC og mobil. Og signaler kom og gikk like fort som du klarer å blunke. Så herved advart. Samme er formidlet til ICE-net både ved en undersøkelse og ved kundekontakten.
Hei, Øyvind B Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dårlig, dårligere, dårligst, aldri kjøpe mer!!! Skam!!! Etter halv avtaleperiode ice.net har redusert hastighet og net fungerer ikke!??
Hei, Radoje V Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net