ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok lang tid før feilen var opprettet. Men det var en enkel løsning som muligens kunne vært ordnet tidligere. Men skryt til dem som svarte meg raskt og gjorde sitt beste:)
Hei, Liv-Heidi Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at det løste seg. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
4g er dårlig. Når den viser lte går det tregt. Andre i familien benytter One Call og Telenor og har bedre fart & dekning.
Hei, Ke Takk for din tilbakemelding. Det er slik at hastighet og dekning kan variere og av og til vil du ha bedre hastighet en andre i familien og i andre områder vi de ha bedre dekning/hastighet en deg. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en titt å se om det er noe vi kan gjøre. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Meget dårlig behandling, kjøpte mobilt bredbånd for å benytte dette i båt, da Ice.net ga utrykk for at dette var det beste på markedet, min erfaring var stikk motsatt, dette virket ikke, men å få refundert dette var bortimot umulig, selv hadde jeg betalt for router pluss mnd. avgift, da jeg ville avslutte å sende routeren tilbake tok det uker og måneder, når de endelig aksepterte måtte jeg fortsette å betale avgift i to måneder og jeg måtte sende routeren inn uten å få refundert beløpet jeg hadde betalt for denne, dette måtte jeg akseptere hvis de skulle avslutte abonnementet, dette er faktisk det dårligste opplegg jeg noen gang har opplevd....
Hei, Helge Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Har nettopp kjøpt meg ny telefon og byttet abonnement til ice net. Får ikke til å aktivere det nye simkortet, får feilmelding på ice.net sin nettside og siden mitt forrige er avsluttet har jeg heller ingen mulighet til å ringe.
Hei, Maren Dette høres ikke bra ut. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller deg på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Blir lovet at vedkommende skal ringe tilbake, det skjer aldri, alt for dårlig.
Store problemer med å koble til telefon nett og data bruk, måtte ringe kundesenter fra annen tlf for å få hjelp til å stille alt inn på nytt, samme leksen når jeg kom tilbake til Norge.
Hei, Linda N Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre tjenestene våre og din tilbakemelding er viktig for oss. Dersom du fortsatt har problemer så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mye bedre enn telenor og telio. Føler meg trygg som kunde. 😊
Kundebehandler legger på midt i en samtale da han blir irritert over at jeg ikke forsto hva han prøvde å si! Som kundebehandler må man prøve å ha forståelse å ha tålmodighet å ytre service!! I andre tilfeller ble jeg lovt ting som neste gang jeg ringte fant ut at bare var tull!! Ikke greit å love kunder ting som ikke stemmer!! Bortsett fra kundebehandlinga er jeg fornøyd! :P
Hei, Sina Dette høres ikke bra ut. Det skal selvfølgelig ikke være slik når du snakker med oss. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik
Veldig fornøyd med det meste, men svært irriterende og uforståelig at de fortsatt ikke har fått orden på MMS innstillingene. De må legges inn manuelt og på nytt hver gang man er utenlands.
Hei, Rhu Tusen takk for en hyggelig omtale. Når det gjelder MMS innstillingene som faller ut ved utenlandsreise så må jeg bare beklage det. Men Akkurat nå er det kun de landene vi har avtale med som kundene våre slipper å legge det inn manuelt igjen. Men vi jobber hele tiden med å skaffe nye avtaler men dette er en krevende prosesss og det tar tid. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk kampanjepris fra telefonselger og han sa jeg kan beholde abonnement så lenge jeg ville, men nå ser jeg at ice.net har endret mitt abonnement pris fra 149kr til 199kr uten å si fra til meg. Jeg ser etter noen andre selskap som er mye bedre en ice.net. En ting til at det har veldig dårlig dekning. Ofte jeg går tilbake i 2002 meg gprs :). Data rollover spisser over 1GB bare i en natt før neste måned starter.
Hei, Asif Det hørtes ikke bra ut. Jeg vet at det blir sendt ut en tekstmelding før bestillingen blir godkjent, der står det at tilbudet kun gjelder i 12 måneder. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hvorfor du får dårlig dekning. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Øwre ice.net
Bra og billig. Forsett kan gjøre enda bedre og billig, ta med mere land i abonnementet -minst eu, usa, canada.
Hei, Jamil A. Q Tusen takk for en hyggelig omtale, Jamil! Din tilbakemelding er viktig for oss derfor tar vi ditt ønske med videre internt. Ønsker deg en din dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var kunde i 3 uker. Tredje uken var jeg i Spania, der var det null dekning. Sa fra at jeg ikke fikk varen jeg betalte for. Sa opp abbonemanget så fort jeg kom hjem til Norge. Måtte betale for privat nett i Spania, noe som kostet mere enn mitt abonnement hos ice.net. Trodde virkelig ikke ice.net ville sende meg regning på 234 kr, da de ikke har levert varen som jeg bestilte. Det at ikke dekning virket i utlandet, og at jeg fikk extra kostnader, burde gjøre at de slettet fakturaen. Fikk beskjed om at vist jeg skulle slippe å betale, måtte jeg ha sagt opp innenfor 14 dagers fristen. Ikke lett fra Spania, uten dekning. Elendig service.
Hei, Anita L Dette høres ikke bra ut. Det skal selvfølgelig ikke være slik når du er på reisefot. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fungerer akkurat like bra som dyrere abonnement jeg har hatt hos andre aktørere. Har vært en del i kontakt med kundeservice på facebook pga mistet tlf og nytt simkort ++ de har svært med en gang, og ordnet opp i problemene mine på et par minutter! Kjempefornøyd!
Hei, Agathe Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200 Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Prøvde Ice mobilbredbånd i sommer og ble skuffet over hvor tregt dette nettet var. ICE ruter har kontakt med sendere med nesten hele tiden, men mobiltelefoner hadde ennå bedre signalstyrke hver gang vi sammenlignet systemene. At datahastigheten ikke kan garanteres er greit, men at det ikke fungerer å ta opp VG.no når mobiltelefon tar siden superraskt er underlig. Enkelte steder fungerte nettet, men det var nærme sendere. Så neste gang vurdere jeg heller å kjøpe en ruter fra Emcom og heller bruke ekstra SIM-kort på vårt vanlige mobil abonnement og få fullhastighet og heller tape 450 MHz dekningen fra ICE. Tydelig at det er andre aktører som også har ekstra antenner og utstyr som er bedre.
Hei, Vidar O. E. Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Servicen hos ice er utmerket får svar med engang. Dette er kjempe bra.
Har hett Ice.net en stund uten mange problemer, men i hele Kristiansand området har jeg store GPS problemer. Vurderer sterkt å bytte over til et annet abonnement.
Hei, Trym Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net