ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan nesten bare si brae ting om Ice.net +EU +DATARollover +Ingen overfakturering +Bra dekning +Bra kundeservice -Noen problem med simkort som mistet dekning i starten, men det var bare i de første månedene.
Hei, Jonas H Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med tjenestene våre. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine er riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fleksible løsninger med facebook/ epost. Trenger ikke ringe for å få hjelp...
Utmerket kundeservice, god dekning også i EU, må bare huske å aktiverer roaming. Hadde litt problemer en gang i Danmark og ble litt skuffet, men andre med Telenor, Chess og One Call oa, hadde samme problem, antakelig var det ei "boble" i det området vi befant oss. Ikke ICE NET sin feil.
Hei, Vidar K Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er en fryd å lese at du er fornøyd med Kundeservicen og dekningen vår. Anbefal oss gjerne videre til venner og familie! Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rask tilbakemelding, ryddig og klare svar og god og hyggelig kundebehandling.
Tok lang tid på svar, men når de først tar kontakt fikser de problemet med en gang.
Bra, men litt dyrt abonnement. Ser andre som har billigere.
Icenet er det verste jeg har opplevd innen mobil bransje, ekstrem dyre, holder ikkje avtale, får alltid mye høyere faktura enn det som er avtalt.
Hei, Ha Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hadde spørsmål om faktura. Fikk hyggelig, hurtig og tilfredsstillende svar.
Det var så bra med å kunne skrive på facebook og få svaret der. Kunne vært bedre å få svar med en gang på facebook eller mindre ventetid. Mindre enn 5 minutter. Ellers jeg var helt fornøyd.
Hei, Jawid M Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig god og rask kundeservice, gunstig pris på abonnement, god dekning (Sør-Trøndelg). Anbefales.
Har alltid fått hjelp fra kundeservicen hos Ice, uansett stort eller smått. De er vennlige og terskelen for å ta kontakt er lav. Jeg har alltid fått et svar jeg er tilfreds med. Jeg har heller ikke fått noen uforutsette regninger, noe jeg setter stor pris på! Jeg har vært kunde i et par år og blir å fortsette med det! :)
Hei, Marit Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Vi setter veldig stor pris på at du er kunde hos oss! Ønsker deg og dine en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rask service med spørsmål ang nytt abonnement og billige priser!
Jeg liker prisene, og de forskjellige pakkene man kunne velge imellom og at de hadde en pakke som passet for meg som kunde. Erfaringene mine med ice.net sin kundeservice har vært veldig gode.
Hei, Sondre Tusen takk for kjempe god omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Den er bra sånn sett men ble dyrere med dårlig tilbud enn det var før liksom. Men bortsett fra det var jeg ganske fornøyd med dekningen, 4G'en osv.
Hei, Jeg Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi jobber stadig med å finne de beste løsningene for våre kunder, dessverre så klarer vi ikke å tilrettelegge oss alle sitt behov men vi prøver så godt vi kan. Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dere har ikke mulighet for ekstra sim-kort. Hva f¤#%? Hadde det ikke vært bindingstid hadde jeg stukket på dagen. Kundeservice er hyggelige, det skal dere ha. Men det tar litt lang tid å svare på konkrete spørsmål om tjenestene deres.
Hei, Kim Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er med glede jeg kan fortelle deg at vi kommer med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder. Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Du vil da kunne bruke din datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Tjenesten vil bli lansert til høsten. :D Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dette med hjelp på Facebook er flott. Klaget på ruter som ikke virket. Dette fikset dem øyeblikkelig. Dagen etter på får jeg meld at ny ruter er på vei i posten. Meget flott servises.
Hei, Atle Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net