ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Best på pris, dekning og stabilt 4G nett. Meget fornøyd.
Problemer med abonnement i utlandet. Icenet mangler datapakke verden, f.eks USA som de andre har. Blir derfor veldig dyrt å benytte data i land utenfor EU/EØS.
Hei, Knut B Tusen takk for hyggelig omtale, det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen. Når det gjelder datapakker for verden så er dette noe vi jobber med. Men per dags dato så har vi ikke noe konkret dato når dette vil komme. Men bare å følge med videre, skjer masse spennende fremover. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig god sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Mistet min telefon, ble litt bekymret for sperring siden jeg har ingen mulighet for å ringe. Kom hurtig i kontakt med kundebehandler selv om det er pinse. Bra!
Hei, Lars Tusen takk for en hyggelig omtale. Husk at du også kan bruke min-side for å sperre abonnementet ditt. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200 Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Helt siden jeg har byttet til ice.net har jeg slitt med at telefonen mister nettverket. Når jeg skrur telefonen av og på er problemet borte, men det er fryktelig irriterende ettersom jeg ikke merker dette når telefonen er i lomma. Når folk prøver å ringe meg kommer de da ikke igjennom. Har pratet med kundeservice flere ganger og de mener dette ikke er noe problem. Det er jo "Bare å laste ned de riktige innstillingene hver gang dette skjer". Har aldri opplevd dette problemet med samme telefon når jeg har prøvd å bruke simkort fra andre leverandører. Skal sies at etter jeg nå har tatt kontakt med kundeservice for fjerde gang skulle jeg til slutt få tilsendt nytt simkort. Får håpe det hjelper.
Hei, T! Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Jeg håper at du tar kontakt! Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Tjenesten de leverer er helt ubrukelig. Null dekning på mobilt bredbånd. Kjørte hele e18 uten dekning noe som er helt latterlig. Styr langt unna! Billig ja, men totalt ubrukelig. Kundeservice har null forståelse og nekter å hjelpe.
Hei, Odd Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg opplever Ice som positivt og forutseende, med tanke på at de sitter i førersetet når nye ting kommer oss abonnenter til gode. Har ikke opplevd noe negativt.
Hei, Øivind T Godt å høre at du er fornøyd, vi jobber hele tiden med å forbedre våre tjenester og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bra kundeservice. Pga forandringer i kontrakten så valgte jeg å bryte kontrakten, men det var faktisk ikke noe problem. Vi har slitt en del med dekningen etter vi flyttet, så hadde det ikke vært for de to tingene så ville jeg nok beholdt ice.
Hei, Anette K Takk for hyggelig omtale. Vi ble nylig kåret til Kundeserviceprisen, noe som gjør at vi kan kalle oss for bransjens beste kundesenter. Det jobbes kontinuerlig med å leve opp til dette ryktet :) Når det gjelder dårlig dekning vil vi gjerne løse opp i dette. Ta kontakt med oss på "[email protected]" og gi oss fyldig informasjon om hvor du opplever problemer med dekningen. Da kan vi feilsøke og hjelpe deg. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Ha en fin dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Byttet 4 abonnement, da telenor begynte å bli litt vel grådige. Overflytting gikk uten problemer, og bruker telefonen som før uten at vi merker noe forskjell. Bortkastede penger å velge noe annet. Bruker alt fra oppo, oneplus til iphone og alle får 4g og god dekning der vi ferdes.
Hei, Frank Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Frank! Det varmer å høre at dere er fornøyd med tjenesten vår. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk svar på mine spørsmål som gjaldt innstilling av mobildata.
Fikk den hjelpen jeg trengte :) God service, og god kunnskap :)
Mye for pengene. Bra dekning. Super kundeservice.
Det som er bra, er lave priser. Det som et dårlig: kundeservice over facebook (frekk person som svarte meg i chat) samt lang besvaringstid. Fikk ikke bytte kundebehandler da jeg opplevde henne som uhjelpsom og frekk. Vanskelig å få signal på mobilen i utlandet.
Hei, Linn Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Jeg håper at du tar kontakt! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig fornøyd med å ringe og sende sms så mye jeg vil, for bare 99, - i måneden. Jeg bruker ikke så mye mobildata og med roll over får jeg en del til overs.
Hei, Anita H. H Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig serviceinnstilte. Pinsehelga hadde vi problemer med nettverket da vi kom hjem fra utlandet. Men fikk hjelp via Facebook. På en søndag :) Ønsker meg 24-timers åpent kundeservice. Og veiledning på nettside om dette problemet. Fant bare, når man reiser til utland (og den brukerveiledningen slet jeg med). Ringte da kundeservice og fikk hjelp, men hva om dette hadde skjedd utenom åpningstid?
Hei, Anonym Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med servicen vår. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss så derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Jeg tar med ønsket ditt videre internt. Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er alltid det selskapet som er først ute med nye funskjoner og løsninger som data rollover og i tillegg er kundeservice veldig hyggelige og svarer på messenger :D.
Hei, Torstein Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Eg synes ice.net leverer ein utmerket tjeneste til ein god og hyggelig pris 🐦🐤🐤🐤🐤🐤