ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundevennlig og gode priser. Først med datarollover. Heia ice!
Hei, Emil! Tusen takk for en superhyggelig omtale :) Vi var først med Data Rollover, og jeg kan love deg at vi, som utfordreren i markedet, skal komme med mye spennende i fremtiden. Dersom du har noe annet på hjertet, må du gjerne ta kontakt med oss her, på Facebook eller telefon 08200. Mvh Gisle ice.net
Hadde fått full score hadde det ikke vært fordi hver gang iphonen blir oppdatert så må jeg manuelt sette inn mms innstillinger. Fantastisk kundeservice. Jeg har vært kunde hos chess, talkmore, NetCom og djuice og har aldri opplevd så bra kundeservice noen plasser. Veldig hjelpsomme og vil virkelig gjøre kunden fornøyd.
Hei, Raymond! Tusen takk for en hjertevarmende omtale av kundeserviceteamet vårt. Vi jobber knallhardt for at alle kundene våre skal sitte med den samme følelsen som deg. Det harde arbeidet ble nylig belønnet med tittelen Best i Test (kundeserviceprisen). Nå fortsetter jobben med å beholde posisjonen. Når det gjelder innstillingene på iPhone, er jeg helt enig i at det er en utrolig kjedelig jobb å sette opp manuelle innstillinger. Grunnen til at du må gjøre dette er at vi, i Apple sine øyne, fortsatt er et veldig lite selskap. Når vi har blitt større, vil også våre kunder få innstillingene tilsendt automatisk. Jeg håper at du er med oss frem til den tid. Hvis du har mer på hjertet, må du gjerne skrive mer i kommentarfeltet nedenfor. mvh Gisle ice.net
Dårlig kundeservice, dyre abonnement og de sperrer deg i stedet for å gi deg betalingspåminnelse.
Hei, Sofia! Trist å høre at du syns vi er dårlige på kundeservice og abonnement. Dersom du mener at du ikke har mottatt betalingspåminnelse, ber jeg deg om å sende oss en e-post til "[email protected]" så snart som mulig. Da kan jeg dobbelsjekke hva som eventuelt har gått galt. Send følgende info til meg via e-post: - Fullt navn - Telefonnummer - Fakturanummer - Når du var i kontakt med kundeservice - Beskriv saken Jeg håper at du tar kontakt, slik at vi kan undersøke nærmere hva som har skjedd i denne saken. Mvh Gisle ice.net
Jeg har hatt Ice.net ca. 2 år og har til dags dato ikke fått sendt MMS. Har hatt andre operatører tidligere med samme mobil, og alt var ok (inkludert å sende MMS). Flymodus kommer veldig ofte, må da slå av og på mobilen og skrive pinkoden. Andre ganger er det "tast inn pinkode".
Hei, Ingrid M Dette skal vi selvfølgelig få rettet opp i. Aller først vil jeg at du sender en tekstmelding med kodeord “ALL” til 8530. Dette laster ned automatiske innstillinger til din telefon. Om dette ikke fungerer, må du legge inn innstillingene manuelt. Manuelle innstillinger finner du her: https://www.ice.no/private/simbytte/ Uavhengig av om du legger inn innstillingene automatisk eller manuelt, bør du ta en omstart av telefonen og deretter sende en MMS til deg selv, for å dobbeltsjekke at alt fungerer som det skal. Om det fortsatt ikke fungerer så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200 slikt at vi får feilmeldt det videre til teknisk avdeling. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg bruker ikke min mobil så mye så dette passer meg. -Billig (for 500MB og 1GB). Fikk kona til å bytte fra Talkmore for spare 100kr/mnd med 1GB. -Grei dekning (har ikke opplevd problemer hvor jeg bor) Selv om i Frankrike. -Ganske rask svar på telefon, men på Facebook er det alt fra noen minutter til flere timer. -Null problem med Bank ID -Fin app som fungerer bra, du holder oversikt over databruk, ekstrakostnad, osv. Veldig lurt når du bruker mobil i utlandet. Jeg synes at Ice.net er ikke verdt det hvis du trenger 2GB eller mer fordi da betyr det at du bruker din mobil en del og kommer til å trenger enda bedre dekning og prisen er ikke vært det som 500MB og 1GB Dårlig: -Fikk SIM kort først som virket ikke i utlandet, isolert problem som kan skje. -Med iPhone må du endre innstillinger selv, det er kjedelig.
Hei, Clment Z Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med våre tjenester. Vi jobber stadig med å bli bedre og vi tar med dine tilbakemeldinger videre. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var i Frankrike nå, med nytt ice net abnm 3 GB. Fri EU. Alt virker greit i Norge, fin oversiktlig APP, men på ferien fikk jeg INGEN DEKNING i 5 dager!! Jeg fikk kun brukt mobilen med WIFI når det var tilgjengelig. Jeg har hatt OneCall tidligere, har fungert ypperlig i utlandet med samme mobil. Prøvde å sette operatør manuelt, uten hell. Har nå bestillt Komplett Mobil abnm. Får se om jeg får dekning i utlandet med dette.. Ice tipset meg om noe jeg kunne endre på i instillinger under, SIM-Kort programmer, Roaming, Manuelt... Osv, uten at det hjalp et fnugg! ICE NET, dette er for dårlig!
Hei, Misfornøyd! Veldig dumt å høre at du ikke hadde dekning da du var i Frankrike. Forrige helg hadde vår roamingpartner en feil i Frankrike som ga en veldig dårlig tjeneste. Dersom du var i Frankrike forrige helg, var det høyst sannsynlig dette som rammet deg. Det beklager vi selvsagt på det sterkeste. Ellers er det verdt å nevne at vi for øyeblikket ikke en bilateral avtale med Frankrike, men vi håper å ha det på plass før fellesferien. En bilateral avtale gjør slik at du automatisk vil få innstillinger for MMS og data. De stedene vi ikke har slike avtaler, må man sette opp innstillingene manuelt, f.eks. ved å følge instruksene her: https://ice.no/mms Det ser ut som at du har byttet selskap, men send meg likevel en e-post til "[email protected]" med en oppsummering av saken din, så skal jeg se nærmere på hva som skjedde. Slik kan vi bli bedre, og vi kan forsøke å gjøre deg fornøyd slik at du kommer tilbake til oss en annen gang. Mvh Gisle ice.net
Mitt nummer blir brukt for å sende mms pga teknisk feil. Meget urovekkende, meget dårlig oppfølging av kundeservice. Innstillingene til mms blir stadig borte og må konfigureres på nytt. Mange har sendt både sms og mms til meg uten at jeg har fått dem. Dårlig dekning. Bytter selskap. Nok er nok.
Hei, Skuffet! Jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken din. Det er veldig dumt dersom du føler at kundeservicen du mottok av oss, ikke var til nytte for å løse problemene du nevner. Ønsker spesielt å se nærmere på den tekniske feilen du nevner og hvordan nummeret ditt ble brukt for utsendelse av MMS. Dersom du sender en e-post til "[email protected]" slik at vi kan se hva vi kunne gjort annerledes i saken din. Ber deg oppgi følgende informasjon: - Telefonnummer - Mobiltype - Fullt navn - Når du var i kontakt med kundeservice - Beskrivelse av problemene du har opplevd Håper virkelig at du tar kontakt, slik at vi kan lære av denne saken. Ser at du har byttet selskap, men vit at du alltid er velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt. Mvh Gisle ice.net
Fikk mail fra ICE som tilbyr fast pris med fri tale, sms, mms og man velger hvor mye data man vil ha. Fri tale gælder i EU og EØS. Her troede jeg at når der står fri tale i EØS hvilket Norge hører under så kunne man ringe frit til Danmark fra Norge til den faste pris. Dette kan jeg ved One Call. Men pas på. Den fri tale gjelder ikke fra Norge til Danmark eller andre lande i EU eller EØS. Jeg synes ikke dette fremgår tydelig i teksten hos ICE, men man ser dette når den første faktura kommer. Så for meg betyder det en ekstra udgift på ca. kr. 150 at være kunde i 14 dage hos ICE kontra One Call. Så jeg skifter så fort som mulig.
Takk for omtalen, Gitte! Synd at du ikke er fornøyd med oss. Vi noterer oss ønsket om at vi kan bli enda tydeligere på at man ikke kan ringe gratis fra Norge til f.eks. Danmark. Årsaken til at man ikke kan ringe gratis fra Norge til EU/EØS, er at direktivet som trer i kraft 15. juni faktisk ikke regulerer Norge - selv om vi er medlem av EØS. Selvsagt er det frusterende når fakturaen blir høyere enn forventet, men det finnes heldigvis måter å unngå at du blir overrasket. Du kan for eksempel bestille "EU-pakke200", som inkluderer 200 ringeminutter og 200 SMS for 86,- per mnd ved bruk (12,50/mnd uten bruk). Dersom du vil bestille dette, send enten en e-post til "[email protected]" eller kontakt oss på telefon 08200 (kundene våre ringer oss selvsagt helt gratis). Du kan også kontakte oss via Facebook. Håper dette var forklarende. Mvh Gisle ice.net
Hver gang jeg tar på mobilen må jeg inn å søke etter mobilnettverk for at jeg skal kunne ringe. Og mobildataen virker ikkje? Ringte inn og sa at det ikkje virket, de sa at alt så bra ut, og at de kom til å sende meg ett nytt sim kort. Dette hjalp ingen ting, og jeg er ganske missfornøyd med dette.
Hei, Daniel S! Her er det åpenbart noe som ikke funker som det skal. Veldig dumt at du ikke føler at du fikk hjelpen du trengte da du kontaktet oss. Jeg vil veldig gjerne følge opp denne saken, slik at vi får deg på nett igjen. For å gjøre det, ber jeg deg om å sende en e-post til "[email protected]" med referanse til dette innlegget. Ta med følgende informasjon i e-posten: - Telefonnummer - Fullt navn - Når du var i kontakt med kundeservice - Hvor og når du opplever dekningsproblemene - Annen relevant informasjon Håper å høre fra deg, slik at vi kan rette på det dårlige inntrykket du har fått av oss. Vi vil gjøre vårt ytterste for å gjøre deg fornøyd igjen. Mvh Gisle ice.net
Jeg har byttet fra telenor på grunn av at det er billig å betale 100kr per måned. Jeg betalte 200kr per mnd da brukte jeg telenor. Det hadde mye dekningsproblemer i starten. Av og til aktiverer "delivery reports" med sms. Da koster dobbelt så mye med sms når sender sms til utlandet. Jeg klarte ikke deaktivere "delivery reports" da var jeg i utlandet. Også jeg fikk inkasso i postkassen. Regningene kommer med epost, mens inkasso kommer ikke via epost. Jeg fikk brevene ganske seint og jeg fikk den andre inkasso før jeg betale den første. Jeg betalte hovedstol før inkasso kommer i posten. Inkassosalær blir veldig dyrere enn telefonregningen.
Det dårlige med de er at de purrer og gir inkasso varsel før de sender den orginale regningen og kundeservice er ubrukelig!
Hei, Sara Det er veldig dumt dersom dette har skjedd. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice er nokså trege på svare på messenger når det er behov for hjelp, f.eks på en søndag når man ikke kan ringe inn. Jeg vil nok anbefale en annen operatør her. Jeg sendte en privat mld i går kveld og har fortsatt ikke fått svar på messenger. De hevder å ha kjapp respons, men der må jeg nesten si meg helt uenig.
Hei, Matilde Synd å høre at du hadde en del negative erfaringer med oss som fører til at du vurderer å byttet selskap. Dessverre så kan det se ut som vi hadde en del pågang når du prøvde å kontakte oss. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hvis du trenger hjelp eller bare lurer på noe, får du rask hjelp av hyggelige personer på Facebook messenger. Vi er kjempe fornøyd med pris og tjenester. 👍 Ville ikke tvilt et sekund på å bytte til ice.net.
Helt topp at du syns at vi er raske og hyggelige, Anette :) Håper at du anbefaler oss til venner og bekjente, slik at de også kan oppleve den gode kundeservicen vi tilbyr. Mvh Gisle ice.net
Gikk over til icenet for en tid tilbake. Greit nok i Norge. Har vært ute å reist et par ganger den siste tiden. I gang i USA og nå nettopp i Russland, har ikke fungert noen av stedene. Vudrerer å bytte tilbake. Kan ikke akseptere at jeg ikke har dekning i utlandet. Mvh Jmq.
Hei, JMQ! Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i USA og Russland. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Tok du kontakt med oss da du hadde disse problemene? Vi sitter på en rekke "oppskrifter" som hjelper deg dersom telefonen slutter å virke i utlandet. Blant annet kan du sende "ALL" til 8530 for å få tilsendt MMS- og datainnstillinger. Du kan også installere dette manuelt. Dersom du ikke fikk kontakt med nettverket for å ringe, er det spesielt viktig at du tar kontakt med oss med en annen telefon eller via Facebook, slik at vi kan feilsøke og rette feilen. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper å høre fra deg. Mvh Gisle ice.net
Det eneste som er negativt med ice, er at mobilnettet kan være litt treigt, men det spørs jo selvfølgelig hvor i Norge du er. Men tiden å vente for å snakke med kundeservice, kunne også blitt noe mindre. Likevel er jeg storfornøyd med mobilabonnementet mitt, og kunne ikke tenkt meg noe annet. Når man når frem til kundeservice, har ikke ventetiden noe å si. Veldig hjelpsomme! Anbefaler ice til de grader!! :-)
Hei, Nora! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale :) Vi jobber knallhardt for å ha den beste kundeservicen, og nylig ble vi best i test og vant dermed kundeserviceprisen for mobil og Mobilt Bredbånd. Nå fortsetter arbeidet med å holde oss i toppen. Når det gjelder at vi er treige, så antar jeg at du sikter til datatrafikken. Flere ting kan spille inn på opplevd hastighet, blant annet dekningsforhold, om du er inne i et bygg, vær/vind, om du har blitt strupet, kapastitet på nettet og mye mer. Dersom du opplever at det går treigt, ikke nøl med å ta kontakt med oss via Facebook eller telefon (08200), så skal vi selvsagt undersøke hva som forårsaker "treigheten" :) Mvh Gisle ice.net
Bra dekning, rimelig abonnement, bra kundeservice. Mye for pengene! Burde ha byttet til ice.net før!
Takk for en meget hyggelig omtale, Valeria :) Hos oss får man mye for en liten pengesum. I tillegg får man den beste kundeservicen i bransjen (Best i Test, kundeserviceprisen, 2017). Håper at du anbefaler oss til familie og venner. Mvh Gisle