ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God pris. God service og de er behjelpelig da jeg trenger hjelp.
Svært misfornøyd med kundeservice: Fikk forespeilet god dekning i Oslo området, men har opplevd flere ganger å mangle datatilgang og dekning på telefonen siden jeg flyttet hit! Får beskjed av kundeservice den ene uken om at de skal slette et gebyr og så neste uken har de ombestemt seg uten å gi meg beskjed.
Hei, Misfornøyd-Kunde! Det er veldig dumt dersom kundeservice har lovet å slette et gebyr, men likevel ikke gjør det. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Forklar så detaljert som mulig hva du ble lovet, hvem du snakket med og når du var i kontakt med oss - Oppgi også hvor i Oslo du opplever dekningsproblemer Som du ser i listen ovenfor ønsker jeg også å ta tak i dekningsproblemene du nevner. Flere faktorer kan påvirke dekningen. For å finne ut nøyaktig hva som gjør det må du oppgi dette i e-posten du sender til oss. Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Gisle
Ice leverer bra datafart og tilstrekkelig menge til mitt noe krevende bruk. Anbefales. Lurer jeg på noe får jeg svar på pm inne på facebooksiden deres innen få minutter. Hver gang :) Savner tvilling-simkort til bruk på ipad når man betaler for ganske mye data.
Hei Øyvind! Takk for hyggelig omtale. Vi ble nylig kåret til Kundeserviceprisen, noe som gjør at vi kan kalle oss for bransjens beste kundesenter. Det jobbes kontinuerlig med å leve opp til dette ryktet :) Når det gjelder dårlig dekning vil vi gjerne løse opp i dette. Ta kontakt med oss på "[email protected]" og gi oss fyldig informasjon om hvor du opplever problemer med dekningen. Da kan vi feilsøke og hjelpe deg. Angående tvilling-SIM: vi planlegger å få dette etter hvert. Når dette lanseres er fortsatt ikke fastsatt, men vi jobber med det. Ha en fin dag! Mvh Gisle ice.net
Kundeservice er utrolig løsningsorientert og forklarer på en lettfattelig måte. Takk!
Dårlig på kundeservice, dårlig dekning++++ aldri mer.
Hei, Lena! Veldig trist å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på "[email protected]" slik at vi kan få en fyldigere omtale av hva vi gjorde feil. På den måten kan vi forbedre oss i fremtiden. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning. Mvh Gisle ice.net
Ice er billig, struper hastighet istedenfor å ta ekstreme summer betalt for ekstra data uten å si ifra. Jeg har ikke hatt behov for kundeservice da jeg ikke har hatt problemer. Dårlig at man selv måtte fikse mms-innstillingene for at det skulle fungere, slikt burde "bare fungere", men var en lett fiks. Bra med ny konkurranse. Ingen problemer med dekning her jeg bor (Oslo)
Heisann, Tsieta! Tusen takk for de hyggelige ordene. Vi blir veldig glade når vi leser om fornøyde kunder. Dersom du skulle trenge hjelp fra oss på kundeservice, må du gjerne ta kontakt med oss på Facebook eller telefon 08200. Vi vant nylig "kundeserviceprisen" som gjør oss til det beste kundesenteret i mobilbransjen :) Ønsker deg en riktig god langhelg! Mvh Gisle ice.net
Overrasket over den Raske og meget hyggelig kundeservicen. 👍🏼 Ble så godt tatt vare på og hjulpet med mine utfordringer. 😁 Produktene i seg selv er det heller ingenting å utsette på 😁 Alltid på nett og supert utstyr (mobilt bredbånd) 👍🏼😁 Meget fornøyd og kommer ikke til å bytte bredbåndsleverandør 👍🏼 Anbefales! 😁👍🏼
Kjære, Trude! Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ha en god helg! Mvh Gisle ice.net
Nettopp byttet fra telenor da jeg kjøpte ny telefon.. Største tabben jeg har gjort. Elendig dekning innendørs. De 50 kronene jeg sparer i måneden var ikke verdt det.
Hei, Lars! Dette skal vi komme til bunns i. For at vi skal kunne hjelpe deg med dette problemet, må du enten kontakte oss på Facebook eller sende oss en e-post til "[email protected]". Gi oss følgende opplysninger: - Fullt navn - Telefonnummer - Telefontype - Hva du kaller du deg på bytt.no - Hvor (hvilke steder) du opplever dårlig innendørsdekning Jeg håper at du sender oss en e-post, slik at vi kan gjøre deg fornøyd igjen. Mvh Gisle ice.net
Alt fungerte bra før når de brukte Telia sitt nett. Nå lanserte de Ice.net sitt eget nett og jeg har aldri stolt så lite på telefonen. Prøvd nytt simkort etc via support, men ingen ting hjelper. BankID på mobil er ekstrem ustabil og må gå tilbake til kodebrikke for å betale regninger. Telefonen kan også plutselig be om pin kode og den går i nød-nett modus som begynte å skje med erstattningssimkortet, men nå har jeg iallfall datatrafikk noe jeg ikke hadde med det gamle. Heldigvis lanserte de EU pakker som gjør at binding går ut og jeg kan komme meg bort til en annen leverandør 1 Juni. Aldri mer Ice, iallfall ikke på noen år. Kundeservice er flinke så de får topp score!
Hei, Audun! Synd å høre at du hadde en del negative erfaringer med oss som førte til at du byttet selskap. Veldig hyggelig at du syns at kundeservicen vår er topp. Om du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du gjerne sende en e-post til "[email protected]". Det kan være til nytte for oss, slik at vi kan forbedre oss. Du er hjertelig velkommen tilbake på et senere tidspunkt :) Mvh Gisle ice.net
Bestilte mobilt bredbånd adapter som ikke fungerte og returnerte det etter 3 dager, i god tid for angrefristen som er 14 dager. Det er nu over 8 uker siden og pengene kr 598,- Er ennå ikke tilbakebetalt, tiltros for mange henvendelser til kundeservice. I stedet har jeg fått en sms om at de visstnok har utstedte en tilleggs regning på kr 253,-. Og om jeg ikke betalte den omgående ville det bli ilagt purregebyr og så sendes til inkasso. Regningen er aldri mottatt som post. Regningen på kr 253,- skal være en tilleggsregning på de 598,- som var betalt for adapterert som var tilbakesendt. Jeg har hatt med 4 stk kundebehandlere å gjøre, men det er vel begrenset hva en telefonvakt er istand til å ordne. Det sitter vel en eller annen sjef i systemet som trenere og lager problemer for kunder som benytter angrefristen og som vil ha sine penger tilbake. En kundebehandler innrømmet pr mail at de har gjort en feil, og at de har problemer innad i systemet som har med klager å gjøre. Dette her er til stor irritasjon og skaper ikke mye reklame for ice, noe de trenger når en ser alle misfornøyde kunder. Jeg og min familie ønsker ikke å ha med ice å gjøre. De er sikkert grei så lenge du ikke har noe å klage på, men de går ikke av veien for å lage problemer for sine kunder. Heldigvis har jeg kopi av mailene som jeg nu vil bruk for å gå videre med for å inndrive pengene som jeg har til gode. NB. I dag fikk jeg en sms fra kundeservice til ice.net hvor jeg på en skala fra 1-5 ville si hvor fornøyd jeg var med kundebehandlingen. 1 var svært misfornøyd. Da kan dere lure på hva hvilke tall jeg sendte tilbake.
Hei, Bjørn A! Send meg en e-post til "[email protected]", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Kundenummer - Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil) - Hva du kaller deg på bytt.no Jeg håper at du tar kontakt! Mvh Gisle ice.net
God kundeservice. Litt stive priser, men det finnes pr i dag ingen reelle alternativer.
Jeg er inne i en avtale med 12 måneder binding. En måned var jeg usikker på om jeg hadde betalt, så jeg logget meg inn på "min side" for å sjekke. Her fant jeg derimot ingen informasjon om noen som helst fakturaer. Tok derfor en telefon, men kom etter mye venting aldri gjennom hos kundeservice. Hørte aldri noe mer om fakturaen, inntil 5-6 uker senere. Da mottar jeg en inkasso med en faktura som er over dobbelt så dyr. Etter norsk lov er selskaper pliktig å sende ut et varsel om inkasso, noe Ice aldri har gjort. Når jeg tar kontakt med kundeservice benekter de dette og sier bare at "de alltid sender ut inkassovarsel", og "min side skal vi ordne snart". De påstar videre at de i tillegg til å sende ut inkassovarsel, også har så god kundeservice at de i tillegg sender ut en SMS om ubetalte faktura. Dette er i mitt tilfelle, fullt ut løgn. Kundeservice sitter videre å beneketer alt. Jeg føler meg som kunde ikke lyttet til og behandlet som søppel. Ser her at selskapet er rangert helt på bunn. Det forstår jeg godt. Hold dere unna!
Hei, Robert! Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om kundebehandlerne kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg! Mvh Gisle ice.net
Kundeservicen er bra, hyggelige folk, men får ikke hjelp med problemene. - Kjøpte ny iPhone for vel en uke siden, med binding hos Ice-net etter sterke anbefalinger fra selger hos el-kjøp, Kan bare sende eller motta MMS fra iPhonetelefoner. - Dårlig dekning. - Folk "faller ut" under telefonsamtalen. Hører bare halvparten av samtalen.
Hei, Ingrid T! Jeg forstår godt at du ikke er fornøyd med oss så langt. Det kan være flere grunner til problemene du beskriver ovenfor. Disse vil jeg gjerne ta en ekstra titt på, slik at vi finner en løsning som gjør deg fornøyd. Send meg en e-post til "[email protected]", så lover jeg at vi tar fatt i saken: - Fullt navn - Telefonnummer - Hvilken mobil du har - Kort oppsummering av problemet du oppgir her (du må gjerne copy paste) - Hvor du opplever problemet - Hva du kaller deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Gisle ice.net
Jeg byttet abonnoment fra Onecall sommeren 2015 og har ikke angret siden. Ice.net er alltid å nå på facebook om jeg lurer på noe. Alt fra fakturaer til dumme spørsmål som jeg lurer på. De svarer fort og har alltid et svar. Hvis jeg vil ringe til ice.net, så er også dette gratis selv om det er et 5-sifret nummer. Appen er god og stabil, og har de funksjonene som jeg trenger i det daglige, som f.eks. Å kunne sjekke hvor mye data jeg har igjen. Prisene er også veldig gode og jeg har aldri mottatt en faktura som var dyrere enn forventet. Og selv om prisen gikk opp til 129kr, så kan jeg nå bruke telefonen i europa uten ekstra kostnader, noe jeg synes er helt greit. Jeg slipper også å tenke på overforbruk på data. Ja, farten blir satt kraftig ned, men jeg betaler ikke ekstra for overforbruket. Og dette passer meg helt perfekt. En liten ting jeg savner er muligheten for å ha to simkort på samme nummer, noe jeg tror de kommer med snart. Alt i alt er jeg veldig fornøyd!
Tusen takk for en fyldig og hyggelig tilbakemelding om oss, Morten! Jeg kan forsikre deg om at vi jobber med å få på plass tvilling-SIM. Følg med på Facebook-siden vår, så vil du få med deg når tiden er inne for lansering :) Ha en god dag videre. Mvh Gisle ice.net
Virker som dekningen kan være litt ustabil men det kan godt bare være min telefon. Ellers god service :)
Hei, Erlend R! Vi setter stor pris på at du er glad med oss som operatør. Ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller telefon 08200 dersom du har problemer med dekningen. Da kan vi finne ut hva som skyldes ustabiliteten du nevner. Ønsker deg en fortsatt god dag :) Mvh Gisle ice.net
Ice net er helt ok, men desverre det blir med det. Hastigheten er alt for dårlig selv til vanlig bruk. Ping 51ms, download 9, 83 Mbps, upload 7,90 Mbps. Helt utrolig dårlig. Ellers ingen negative opplevelser. Ikke hatt bruk for å ha noe kontakt med kundeservice, og det er tydeligvis bra siden dei får uvanlig mye pepper i reviews.
Hei, Jens! Det kan virke som noe påvirker hastigheten når du surfer. Vanligvis skal du selvsagt ha mye raskere hastighet. For å finne ut hvorfor det er slik, oppfordrer jeg deg til å sende meg en e-post til "[email protected]". Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Hvilken mobil du har - Kort oppsummering av problemet du oppgir her (du må gjerne copy paste) - Hvor du opplever problemet - Hva du kaller deg på bytt.no Sender du oss en e-post, er jeg trygg på at vi skal løse problemet ditt slik at du kan oppleve god hastighet med oss. Ha en fortsatt fin dag. Mvh Gisle ice.net