ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jobben valgte å benytte Ice som totalleverandør på mobiltelefoni og sentralbordløsning. Dette skal vi forhåpentligvis bort fra så fort som mulig. For dette året har vært ett teknologisk mareritt. Store dekningsproblemer, sim kort som må byttes for så å ikke virke som setter hele firmaet ute av spill i timesvis. Dårlig samtalekvalitet. Sentralbordløsningen som fryser og gjør firmaet utilgjengelig. Hadde dette skjedd en gang i halvåret kunne man kanskje levet med det, men jeg tror faktisk ikke det har vært en hel uke uten at Ice har hatt problemer.
Det er billig, men funker særdeles dårlig. Jeg får ikke alltid sendt ut meldinger, noen ganger kan jeg ikke ringe ut, og andre ganger får jeg ikke bruke internett selv om det står at jeg har dekning. Anbefales IKKE!
Dårlig dekning, står på siden til Ice.net at det skal være bra dekning der å der men det stemmer ikke. Holder dere unne.
Har lest og hørt at Ice har et dårlig rykte på kundeservice og dekning. Jeg ringte dem nettopp da det oppsto en feil ved nr visning på tlf. tok under 30 sek før de svarte og ordnet opp i problemet på stedet, men man må ta til betraktning at det kan være stor trafikk på kundeservice tlf til tider... Når det gjelder dekningen så er den bra, ikke overlegen, men bra. Ice er relativt nytt og har troen på at det bare vil bli bedre og bedre! Etter mine erfaringer så er jeg fornøyd med både kundeservice, dekning og ikke minst PRIS!
Startet kundeforholdet med inkassovarsel, selv om hverken faktura eller purring var mottatt. Ice påsto at det var sendt, men to brev kommer nok ikke bort i posten. Fortsatte med at de byttet SIM kort midt i fellesferien, Måtte få en slektning til å bringe dette 20 mil siden vi var på seilferie, og trengte mobil. Ved retur av router, etter å ha avsluttet kundeforhold både på mobilt bredbånd og telefon, kom denne i retur som ikke avhentet. Krangler nå om hvem som skal betale frakt to ganger, samt tid og kjøring for å ordne opp i rotet deres. Var umulig å få tak i kundeservice i sommer, og svarte ikke på mail.
Uten telefon da sim-kortet ikke virker. Ubrukelig kundeservice også.
Elendig dekning og hastighet på Stovner, Oslo. Kundebehandler var hyggelig, men det hjelper lite når varen ikke er levert. Meget god dekning på dekningskartet er bare tull.
1. Etter simkortbytte forsvant muligheter for viderekobling. 2. Etter oppbrukt kvote er internett tregere enn f. eks Telia som fremdeles kan streame radio. 3. Bytting mellom 3g og 4g medfører dekningsbrudd i mange sekunder.
Fikk nytt 4g modem og etter det har vi knapt hatt dekking og når vi har hatt dekking så går det i sirup. Anbefaler ingen å bruke ICE.net sin mobilt bredbånd tjeneste slik det er idag.
Aldri opplevd å ikke komme på nett når tlf viser at man har 4g. Bra månedspris men må dessverre bytte leverandør etter kun 2 måneders bruk.
Det gikk helt greit å ringe og sende sms, men noen brudd på dekningen av og til. Ikke akkurat noe å skryte av, spesielt med tanke på reklamen de kjører. Men nå hadde jeg det billigste, så jeg fikk vel bare det jeg betalte for. Fikk ikke til å sende eller motta mms, ekstremt irriterende. Aldri igjen.
Fikk dobbel fakturering en måned ringte og påpekte dette. Kundebehandler nektet for at de hadde gjort feil og skyldte på banken. Måtte ringe banken og de sa at de hadde mottatt 2 fakturaer med samme forfall. Ringte igjen ICE og sa at første faktura ble betalt til forfall. Fikk en SMS 3 uker senere der de skrev at jeg var en av kundene som hadde fått dobbelfaktura. Ingen beklagelse eller unnskyldning. Fikk i dag varsel om inkasso stenging. De hadde nå glemt å sende faktura for forrige måned. Heller Ingen beklagelse eller unnskyldning denne gang heller. Opplever også til tider at telefonen må restartes for at sim kortet skal virke.
Ingenting bra etter simkort bytte. Mobil ble raskere tom for strøm og ofte borte fra nett. Er nå tilbake til telenor.
Hyggelig kundeservice som sier "alt tykker å fungare greit herifron", før han setter deg videre over til "teknisk avdeling" som ikke svarer (ikke eksisterer). Hvorfor ble jeg ikke satt over til de med engang... Avtaler "teknisk avdeling" skal ringe meg opp ved første anledning, dvs. Aldri. ICE har kjørt seg fast i isen og det er lenge til våren kommer..
Jeg har mobilt bredbånd på hytta. Men jeg har ei lita uteantenne da basestasjonen er flere mil unna og kan ikke sees. Nedlaster aviser på noen sekunder. Har kameraer på det bredbåndet uten problemer. Jeg er fornøyd med servicen.
Oppleves ekstremt treigt og ustabilt og faller ut hele tiden.