ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Plutselig oppdager jeg at mobilen er uten nettverk. Så er det full restart og det fungerer til neste gang jeg oppdager at det samme har skjedd. Fikk nytt SIM kort tilsendt, men det er like ustabilt. Angrer på at vi byttet til Ice.
Det var bra før simkortbytte, etterpå har ingen ting fungert, ikke finnes det kundeservice, ikke prater de sammen... Altså ingen bedring. Vurderer du å bytte til Ice? Spar deg selv for alle disse problemene det medfører...
Umulig å kontakte kundeservice, sender inkasso og sperrer abonnement uten påminnelse og forvarsel, tar flere timer å sende mms, dårlig dekning, lav hastighet og bare flaks vis noen får til å ringe deg.
Ice er det verste søpla jeg har hatt. 4G kommer å går og jeg bor midt i Bærum så dekning er ikke problemet. Tekstmeldinger kommer og går... Alt er bare dritt. Spesielt etter jeg byttet simkort. Snakket med kundeservice som beklager, men det driter vel jeg i. Beklagelser gir ikke bedre dekning. Jeg har gitt dem flere sjanser. Styr unna! Du er nå advart...
Ingen mms, noe plagsomt som popper opp på skjermrn hele tiden.. Ingen svar fra kundeservice.
Skikkelig styr hver gang man er utenlands med telefonen. Må selv inn å sette opp tlf både for nettverk og mms hver bidig gang, slisomt i lengden.
Ingen tjenester, 40 min på telefonsvarer intet svar. Dette er et useriøst selskap. Styr unna.
Synes det fungerer like bra som andre. Dekningen kan bli litt borte i kjellern, men det har det gjort på alle andre også så kan ikke klage. Har snakket med kundeservice to ganger og begge gangene har det vært høflige og effektive mennesker.
Fungerte godt frem til den såkalte "oppgradering" i begynnelsen av august. Etter det bare tull, mister dekning, må skru tlf av og på for å ringe ut og motta SMS. Folk får ikke kontakt med meg. 4g funker ikke, ei heller kan jeg sende og motta SMS. Kommer ikke frem på tlf og det eneste kundeservice på messenger klarer å gjøre er å si at jeg må endre noen innstillinger på tlf som jeg allerede har endret. Kundeservice mente til og med at jeg burde teste sim kortet i en annen telefon... Akkurat som jeg har flust av telefoner liggende rundt. Anbefaler ikke ice.net.
Sitter i gjennomsnitt 15 min å venter for å komme gjennom på kundeservice. Ba dem sende regninger til min postboks og ikke til mitt hus nr, det ble spesifikt beskrevet 3 ganger. Endte opp med inkasso grunnet at jeg ikke har mottatt sendinger fra dem. Prisene dem opererer med er gode, men når alt annet er helt elendig hjelper det ikke. Jeg går tilbake til Chess.
Savnet en vennlig påminnelse for ubetalt faktura på sms, fordi man er deres kunde, før inkasso i posten. I tillegg ble jeg oppringt av selgere fra ICE, selv om jeg allerede var kunde. Litt dårlig kundeservice rett og slett..
Skiftet til Ice.net i Juni på 2 abonnement, fungerte greit til vi reiste på ferie 2 uker senere. Var en dagstur i Danmark, etter det fungerte ikke SMS eller MMS. Utrolig dårlig kundeservice (så å si ikke mulig å få fatt i). Meget dårlig kompetanse i kundeservice når en etter flere uker og hjelp ifra butikk fikk kontakt, rot med faktura og abonnement, problem med sms og mms ble ikke løst før etter 6 uker og de skiftet over til nytt data-system med tilhørende nye sim-kort (har byttet sim-kort uten at det har hjulpet mange ganger...). Men nå er de stort sett uten dekning, kommer sjelden på nett, ikke fått noen oppfølging på teknisk problem, heller ikke endelig løsning vedr. rot med faktura. Orker ikke begynne påan igjen, så vi bytter nå. Kort fortalt, helt uforståelig dårlig. Hold dere unna Ice.net!
Etter bytte av sim-kortet er det bare elendighet med dekningen. Dekningen faller ut hele tiden, meldingene blir ikke sendt og folk får ikke tak i meg. Mobilen søker hele tiden etter nettforbindelse og bruker opp batterikapasiteten i løpet av kort tid. Kundeservice ser det ikke ut at det finnes, det svares ikke på e-postmeldinger. ALDRI mer ICE for min del.
Hadde Ice.net og så fikk jeg beskjed om at jeg fikk nytt simkort, fordi jeg skulle få 4G. Satte inn det nye simkortet, og dermed får jeg ikke koblet meg til internett via mobil (det er vel en av hensiktene med 4G???) I tillegg fungerer vanlig mobiltelefon dårlig, skurr og ekko på linjen hele tiden. Får ikke kontakt med kundeservice, og har i dag skiftet til OneCall. Jeg vil fraråde alle å skifte til Ice.net.
Bor i distriktsnorge. Noe lavere innendørsdekning, men veldig bra utendørsdekning. Hadde introtilbud - 2GB til 149. Svært prisgustig sammenlignet med de andre operatørene. Hos ice får du god dekning til en billig penge. Ingen har topp dekning over alt, så klager du på en operatør, prøv en annen - så enkelt er det. Kundeservice oppleves som løsningsorienert. Telenor er gode, men om du ikke trenger de tjenestene som følger med deres abonnement, er dette operatøren for deg.
Lite fungerer optimalt. Dårlig dekning og mye crash.