ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sitter i gjennomsnitt 15 min å venter for å komme gjennom på kundeservice. Ba dem sende regninger til min postboks og ikke til mitt hus nr, det ble spesifikt beskrevet 3 ganger. Endte opp med inkasso grunnet at jeg ikke har mottatt sendinger fra dem. Prisene dem opererer med er gode, men når alt annet er helt elendig hjelper det ikke. Jeg går tilbake til Chess.
Savnet en vennlig påminnelse for ubetalt faktura på sms, fordi man er deres kunde, før inkasso i posten. I tillegg ble jeg oppringt av selgere fra ICE, selv om jeg allerede var kunde. Litt dårlig kundeservice rett og slett..
Skiftet til Ice.net i Juni på 2 abonnement, fungerte greit til vi reiste på ferie 2 uker senere. Var en dagstur i Danmark, etter det fungerte ikke SMS eller MMS. Utrolig dårlig kundeservice (så å si ikke mulig å få fatt i). Meget dårlig kompetanse i kundeservice når en etter flere uker og hjelp ifra butikk fikk kontakt, rot med faktura og abonnement, problem med sms og mms ble ikke løst før etter 6 uker og de skiftet over til nytt data-system med tilhørende nye sim-kort (har byttet sim-kort uten at det har hjulpet mange ganger...). Men nå er de stort sett uten dekning, kommer sjelden på nett, ikke fått noen oppfølging på teknisk problem, heller ikke endelig løsning vedr. rot med faktura. Orker ikke begynne påan igjen, så vi bytter nå. Kort fortalt, helt uforståelig dårlig. Hold dere unna Ice.net!
Etter bytte av sim-kortet er det bare elendighet med dekningen. Dekningen faller ut hele tiden, meldingene blir ikke sendt og folk får ikke tak i meg. Mobilen søker hele tiden etter nettforbindelse og bruker opp batterikapasiteten i løpet av kort tid. Kundeservice ser det ikke ut at det finnes, det svares ikke på e-postmeldinger. ALDRI mer ICE for min del.
Hadde Ice.net og så fikk jeg beskjed om at jeg fikk nytt simkort, fordi jeg skulle få 4G. Satte inn det nye simkortet, og dermed får jeg ikke koblet meg til internett via mobil (det er vel en av hensiktene med 4G???) I tillegg fungerer vanlig mobiltelefon dårlig, skurr og ekko på linjen hele tiden. Får ikke kontakt med kundeservice, og har i dag skiftet til OneCall. Jeg vil fraråde alle å skifte til Ice.net.
Bor i distriktsnorge. Noe lavere innendørsdekning, men veldig bra utendørsdekning. Hadde introtilbud - 2GB til 149. Svært prisgustig sammenlignet med de andre operatørene. Hos ice får du god dekning til en billig penge. Ingen har topp dekning over alt, så klager du på en operatør, prøv en annen - så enkelt er det. Kundeservice oppleves som løsningsorienert. Telenor er gode, men om du ikke trenger de tjenestene som følger med deres abonnement, er dette operatøren for deg.
Lite fungerer optimalt. Dårlig dekning og mye crash.
Har aldri hatt problemer før Juli 2016, da begynte dekning å forsvinne, dårlig nett og ikke minst uendelige ventetider på telefon (som faktisk er bortkastet), med tanke på att de faktisk ikke klarer og rette opp noe som helst. Pre-Juli 2016 5 stjerner post- Juli 2016 1 stjerne Totalt 2,5 stjerner.
Nettet faller inn og ut kontinuerlig noe som selvfølgelig tapper telefonen for strøm veldig fort. Får heller ikke raskere nett enn H+ etter SIM-kort bytte. Dette er et problem flere opplever men likevel ønsker kundeservice å "feilsøke" ting som jeg alt har sjekket flere ganger. Problemet ligger hos ICE og bør fikses snarest.
Det er mer verdt å lage ditt eget Internett. Det er billig men det burde bli mye billigere. :(
Ice.net er noe av det verste jeg har hatt. Det er svindel. Rett og slett. Jeg dro tel Danmark i slutten av juni og når jeg kom hjem kunne jeg ikke sende meldinger. Det har gått 5 uker og de fikk det først til 19.August og nå får jeg ikke mobildata eller får MMS. Jeg har ringt tel de flere ganger, og de har ikke gjort en dritt annet enn å sende nytt sim-kort. Jeg er på det 5. sim-kortet nå. Hvis dere ikke vil bli svindlet, bestill HVA SOM HELST annet enn Ice.net.
Jeg hadde en super opplevelse med Ice da jeg var splitter ny kunde. Kundeservicen var fantastisk, de svarte kjapt, var hyggelige, tilgjengelige og hjelpsomme. Så fikk jeg nytt simkort. Meldingene jeg sender kommer ofte fram 3-4 dager senere, hvis de kommer fram i det hele tatt. Jeg mister dekningen hele tiden, selv når jeg er i telefonen, og det tar ofte lang tid før det stabiliserer seg så jeg får ringt opp igjen. Jeg har vært i kontakt med kundeservice, og de var til null hjelp. Byttet nettopp tilbake til OneCall, selv om det skal sies at det har vært utrolig deilig å ha så lav mobilregning.
For det første måtte jeg vente i en halv måned for å få det, og når det endelig kom så fungerte det ikke.
Ice.net er forferdelig for dem som bestiller derfra. Før funket det iblant, og nå må jeg vente til kl. 6-7 på kvelden før det funker. Spiller heller på 4G fra telenor enn å risikere Ice.
Får ikke svar på mail. Vanskelig å komme gjennom på tlf. Lange ventelister. Får ikke internett i Sverige.
Strålende abbonement frem til man faktisk må ta kontakt. Kontakt med kundeservice er et helvete og de bruker mer tid å skylde på hverandre enn å hjelpe. De lyger, så alt MÅ skje skriftlig ellers har du et problem når inkassoene hagler inn. For de sender den inn om det er tvistesak eller ei. Innrømme feil skjer heller ikke.. Om de endelig innrømmer å ha dritte på leggen, så ordner de ikke opp. Ventetid tlf: 30min - 2timer ++ Facebook: 2 døgn and still going.