ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Totalt sammenbrudd hos ICE om dagen. Varslede overganger til nye SIM-kort skjer ikke. Nytt SIM-kort fra butikk ikke aktivert som de lovte. 5 dagers ventetid på mail henvendelser.
Anbefales. God dekning, kundeservice, og veldig billig!
Jeg byttet fra Chess til ice.net og trodde nettet skulle være like bra. Men der tok jeg feil gitt. Nettet faller ut hele tiden mellom Oslo og Drammen. Sitter litt på H+ Så 3G også litt 4G og deretter har jeg null dekning også er det tilbake i noen minutter igjen. Det er billig, men ikke verdt det alikevel med så dårlig dekning. Styr unna!
Elendig kundeservice, ringt fra utlandet: ventetid på over 1 time, uten svar! Sendte mail for 9 dager siden, fortsatt ikke hørt et pip... Vært en uke i Sverige, uten dekning! Reiser til Hellas om noen dager, regner også med at det blir uten dekning på telefonen. At det går an!!! Gjør deg selv en tjeneste, aldri bestill noe fra Ice.net! Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å bestille nytt abonnement hos en annen leverandør, dessverre må jeg vente i en uke før det aktiviseres. Aldri mer!! Dritt selskap!!!
Har aldri vært borti dårligere kundeservice. Har ringt Ice.net mange ganger men blir berre overført til ulike avdelinger...
Ved bytte fra Chess til ICE. Masse problemer.. Utstrakt bruk av femsifret nr til både ICE og bank, før alt var iorden... Samme tullet igjen nå, ved bytte av SIM kort hos ICE.. Vanskelig / umulig å komme i kontakt med ICE kundeservice. Banken bekrefter at deres systemer fungerer som normalt. Kan gjerne være billig, når man må bruke dobbelt på 5-sifrede nr...
Tegnet bredbåndabonnement 30 gb for kort tid siden slik at jeg har Internett på to hytter. Kartet til Ice viser god dekning på begge områder. Realiteten er at det er 0 signal. Ice sier kartet bare er simulert og at vi ikke kan stole fult på det. Spurte om hvor de har sendere og fikk da forståelse av hvorfor dekning mangler: de har få sendere/ingen i nærheten av der jeg har hytter. Dessverre må jeg betale for abonnementet i 12 mnd. Går over til Telenor - de har god dekning.
Jeg lot meg lure til å kjøpe mobilt bredbånd fra ice.net, siden jeg av og til trenger internettilgang i mer grisgrendte strøk i Nord-Norge. Dekningskartet så lovende ut, men jeg har nå vært ute på tur med abonnementet og som andre allerede har skrevet her, så begynner det å nærme seg bedrageri det ice.net lover i forhold til det de kan levere. Den som tar et nærmere titt på dekningskartet kan se at ice.net ofte hevder å ha "god dekning" opp mot 40-50km fra nærmeste basestasjon. I realiteten får ruteren som regel ikke kontakt med nettet hvis du er mer enn 10-15km fra basestasjonen og selv om du har kontakt med basestasjonen, er nettet ofte så overbelastet at det ikke kan brukes til noe som helst. I tillegg har det vært feil på tre av tre regninger vi har fått. Den første feilen ble retta opp etter klage til kundeservice. Klagene på de to siste regningene har vi ikke fått svar på.
Elendig kundeservice! Jeg har i over en uke nå prøvd å kansellere et mobilabonnement uten å lykkes! Etter å ha ventet tålmodig på svar på mail ringte jeg kundeservice. Jeg ble sendt rundt i "systemet" fra den ene kundebehadleren til den andre. De lata som om de kunne hjelpe meg helt frem til de fant bestillingen min men da kunne de plutselig ikke hjelpe meg med å avbestille likevel. Da var det bare og vente tålmodig på neste behandler... Har sendt minst 4 mail i forkant med 2 dagers mellomrommene uten å få svar på noen av de. I mi bok kalles dette udugelighet og ikke uflaks!
Prisen for abb. er bra hvis du holder deg hjemme. Utenfor Norges grenser kan du bare ringe nødsamtaler. Ringe kundeservice er bortkastet tid. Der kjenner de problemet, men kan ingen ting gjøre. Elendig service og overhode ikke innstilt på å finne løsninger.
Visst noen pønsker på å bli kunde hos Ice så vær så god. Du opplever følgende, NULL kundeservice, og er du så heldig at du får svar sitter det et gjeng med ubrukelig kundebehandlere og vet ingen ting og kan ikke hjelpe. Du risikerer å få inkassokrav /stenging av telefon selv om fakturaen er betalt på forfall. Fordi dem ikke har oversikt over innbetalinger om man tar kontakt og er så kjempeheldig å få svar. Så visst du ber om problemer så bli Ice kunde. Om ikke, ligg laaangt unna.
Hadde Telenor tidligere, inntil vi bestemte oss for å bytte til ice, på grunn av prisen. Først og fremst irriterte jeg meg over at man måtte sette opp telefonen selv. Etter kort tid med ice, oppdaget jeg at mobildataen min blir slukt, går fortere tom enn tidligere. Det er også unødvendig vanskelig å se hvor mange ringeminutter, sms, mms og mobildata man har igjen, da man må inn på ice sine sider for å sjekke dette. Vurderer nå å bytte tilbake til Telenor, eventuelt se på andre operatører som netcom, chess etc. Eneste positive jeg kan si om ice så langt er at det er billig, men kvaliteten er vel kanskje deretter.
Elendig dekning på bredbånd selv om dekningskartet sier at det er helt topp. Ramler helt ut stadig vekk og ellers varierer hastigheten fra brukbar til helt elendig, og ligger mest på elendig. Ved kontakt på mail får man ulike svar etter hvem som svarer, et problem er at det alltid er en ny som svarer på samme problemet. Styr unna Ice.
Ice.net er det verste jeg noen gang har vært borte i! De fortjener ikke en eneste kunde, jeg har aldri vært så misfornøyd med et abonnement før. Appen deres er ubrukelig, går ikke an å få logget seg inn når jeg plutselig ble tilsendt nytt sim-kort. Før når jeg var inne på appen var jo alt helt ubrukelig. Mengden av mobildata man har brukt skal stå i appen, men plutselig står det at jeg har brukt 3569 av mobildata, og senere står det plutselig at jeg har brukt 345 av mobildata. HVORDAN ER DET MULIG? Nettet deres er også helt utrolig tregt, og jeg mister plutselig dekning ofte. Og dette på steder hvor det er helt opplagt at jeg har dekning! Aldri mer ice.net! Kan ikke anbefale ice.net til noen! Kommer til å advare bekjente om dere, slik at dere får så lite kunder som mulig! Verre selskap skal man lete lenge etter.
Kan motta sms og mms, men kan ikke sende MMS og SMS, ice. Net påstår det er en unik feil som de ikke kjenner til. Haha.. Er kundebehandlerne oppfordret til å lyve til sine kunder? Vi har vært dumsnille og ventet på at de skal rette feilen, fått nye simkort 2 ganger. Fortsatt "Jobber" teknisk med saken. Håper de etter 3 uker klarer å løse problemet, eller kanskje de rett og slett må få noe ansatte med kunnskap om mobiltelefoner?
1. Mms: Etter mye søk på internett fant jeg fram til en ulogisk innstilling som endelig gjorde at det gikk an å sende mms. 2. Sms: Umulig å sende sms til en spesifikk person. Vi prøvde begge to å flytte sim-kortene over til andre telefoner (som virket ellers) for å se om det var innstilling på telefon, men det hjalp ikke. 3. Kundeservice: Lang ventetid og de kunne ikke hjelpe. Jeg sa da opp abonnementet og byttet til en annen leverandør hvor alt virket med en gang.