Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia er det absolutt verste dritt firmaet i Norge ! Kundeservice på telefon i kø 1 time og kommer aldri frem til en god løsning hvis det ikke koster penger. Utstyret og menyer forandrer seg hele tiden og ender opp i rot og forvirring og tilbudet blir selvfølgelig stadig dårligere selv om du har vært kunde fra Get. Til slutt er det ikke mulighet for å bruke apple tv med app for å spole til ønsket materiale og over reklamene. Det er tydeligvis ikke kundene som bestemmer! Alt annet er bedre !
Ofte opplever dårlig dekning. Appen er ikke alltid tigjengelig for å få oversikt.
Okay tjeneste. Ikke mye problener siste årene. Mange gigabyte. Middels? Prisnivå
dårlig kundeservise, og u nødvendig dyrt abonnmednt
Telia har vært behjelpelige når jeg har hatt problemer. Telia har vært flinke til å minne meg på når jeg har hatt en regning til forfall.
Merkbart dårligere dekning enn Telenor flere steder!
Velg et annet selskap, så blir du nok fornøyd! Ventet på telefon i 1 time og 45 for å få hjelp, før de brøt linja. Vært uten nett i over et døgn og det er ikke første gang.
Jeg spurte via telefon hva som skjer med svitsj om abonnementet flyttes til annen leverandør. Fikk svar at resten av 24 måneders perioden går som normalt (med 1 måned igjen). Blank løgn, får nå 6 nye fakturaer på tilsammen over 3300,- kr som straff for å flytte abonnementet en måned for tidlig. Styr unna.
Umulig å få kontakt med kundeservice. Har en chatrobot som ikkje virker. Er ein veldig heldig får ein opp mulighet for tilbakering etter minst ein halvtime i kø. No har eg venta i 1 time og 15 minutter uten nokon info om forventa ventetid, mulighet for tilbakering eller nummer eg er i køen.
Det bare fungerer. Bruker mobilt bredbånd på hytta i Sverige.
helt utrulig dårlig kundeservice, tar evigheter å komme igjennom både på telefon og chat robot
Stabilt og fint, men litt dyrt. Kunne ønske meg en pakke på 15-20, ikke bare 10 til 100.
Helt ok litt dyrt. Grei faktura med greie opplysninger.
Veldig bra service og. gir god dekning landet over
Startet som et meget godt selskap der man kunne få gode rabatter for å binde seg i 12 mnd. Nå er alt standardisert, og selv de mest lojale kundene får max 10% rabatt på abonnementet, selv om de har flere abonnement og vært hos de i mange år. Når man ser at kundeservicen i tillegg har gått i dass, kan man trygt bytte over til ny leverandør, spesielt når kundeservice sitt svar på flytting er "Ok, ønsker deg en fin dag videre :)". Chilli mobil har Teliadekning, og opererer med lavere priser for abonnement med samme vilkår.
Kundeservice? Næææh. De har laget en chatrobot som kaster bort tiden din i stedet. Den klarer ikke skjønne lange spørsmål, og oppfølgingssvar starter samtalen på nytt. Vil du sende mail? Synd. Kontaktskjemaet for mailsending er stengt i åpningstidene, kast heller bort tiden din med roboten. Vil du snakke med et menneske på chat? Hahah, synd! Bare prøv å komme deg forbi roboten du!