Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grufull kundeservice, laaaang ventetid hver gang og det har skjedd flere ganger at linjen har blitt brutt etter at jeg har ventet i nærmere 2 timer. Kundeservice på chatten er inkompetente og vet ikke hva de skal gjøre. Jeg har blitt svindlet for 499,- i tillegg. De sendte meg regning på "Etableringsgebyr", hvilket ikke stemte. Jeg har prøvd å få den vekk og kan dokumentere med kopi av chat med kundeservice at jeg skulle få TV boks gratis uten etableringsgebyr, men det hjelper ikke. Jeg må betale hvis ikke stenger de nettet og sender regningen til inkasso. Eneste grunnen til at vi har Telia er at de vi leier av har avtale med dem. Jeg kan på ingen måte anbefale dem, styr langt unna!!
I juli 2024 kjøpte jeg noen datapakker til mitt barn og betalte for pakkene via Vipps. Datapakkene kom aldri fram og jeg ble ikke refunderte pengene. De står fremdeles som "reservert" i Vipps. Jeg har vært i kontakt med Telias såkalte "kundeservice" minst to ganger (etter å ha ventet i nærmere en time i telefonkø) og hver gang sier det at "jada, dette skal vi fikse." Men neida, de løfter ikke en finger for å fikse det. Telia har null peil på hva bra kundeservice er. Jeg kommer til å si opp mine abonnementer der asap. Styr unna det firmaet der!
Fornøyd med all hjelpen jeg fikk når jeg klarte å knuse telefon på ferie. God service og rask behandling av forsikringen jeg hadde hos de 😄
Ni har problem riktigt dåligt kundförhold har ringt o ringt kommer aldrig fram å då ja har telefoner av er samt intenet o tv. Ni bara lovar o inte gör nått så ta å ordna mitt nuuuu.....
Det er bra med at jeg behøver ingen installasjon. Bare ta med seg under armen vist jeg flytter. Det som jeg reagerer på er Telia, Norges største innen kommunikasjon som ikke skjønner dialogen. Eksempel dette med poeng du samler på . Disse er ikke gratis, men praktisk. Er du lei netflix så bytter du ut de 50 poeng det koster så velger du stortsett hva du vil med de 50 poeng. De bruker du veldig fort opp. Men netflix fortsetter å sende regninger. Uten at Telia tar fatt i saken Også frustrert da jeg i 2020 bestilte en "nesten ny" tlf. Den betaler jeg på enda. 0g at jeg burde være fornøyd siden de hadde sendt meg en helt ny tlf med noe avslag. Ifhone 14. På den tid så ikke jeg forskjell.,på den eller Android. Så hadde jeg noen penger spart . Ville bli kvitt disse mnd avdrag. 8000kr Iberegnet ny lite brukt " tlf. Ikke tale om. Her stopper jeg.
Stått 1 time i telefonkø nå. Helt håpløst at de bemanner så dårlig. Gir rett og slett beng i kundene sine
alt er veldig kult med operatør Telia. du kan også kjøpe en telefon og velge ønsket takst
Helt umulig og få tak i kunderådgiver og alt for dyrt abonnement. Har brukt dagevis på å få rette en enkel feil.
Har stort sett ikke hatt problemer, men har i noen måneder registrert endringer. Skal ha telia x 1000Mbps men får bare to streker hjemme og 50Mbps. Rett og slett dårlig opplevelse. Anbefaler alle å sjekke hastigheten.
Mister blootooth og wifi, samtaler blir brutt pga dårlig dekning. Fiklk ikke den mobilpakken jeg skulle ha, noe som kostet meg 300 extra. Problemer med signalene hjemme på tv og alt som er koblet opp. Frustrert kunde
Dørselgerene sa at jeg kunne tenke på tilbudet i to uker hvis jeg bare trykte på knappen i tilbudet som skulle bekrefte at jeg hadde mottatt tilbudet. Jeg spurte to ganger for å forsikre meg om at jeg ikke da takket ja til tilbudet, hvorpå de svarte nei, det var bare sånn at jeg kunne tenke på det i 2 uker før jeg bestemte meg. Rett etter de gikk, fikk jeg mail med takk for bestillingen og at utstyret ville bli sendt om 3-4 dager og info om ANGRERETT på 2 uker. Dørselgerene lurte meg til å signere for at de skulle få provisjon. De reklamerte også med at dette var et sånn et fantastisk bra produkt som var bedre enn altibox. Skjønte da jeg leste på siden her at folk opplever mye problemer, så jeg avbestilte med en gang.
jeg har hatt Telia før de skiftet ifra Netcom. jeg er fornøyd med dekning og pris.
Meget fornøyd får 100gb i mnd for 299kr. Alltid bra dekning.
Alt har virket greit så lenge jeg har hatt abonnementet. Har vært hjelpsomme ved skifte av abonnement. Anbefaler svært gjerne.
Vi har kranglet mye med Telia på Tlf og Chat når vi «endelig» kommer gjennom etter minimum 30 minutter vente tid, men som oftest godt over 1 time ventetid på tlf… Du kan ikke finne på å bli ringt opp igjen ettersom telefonen ringer 1 gang før den automatisk legger på igjen slik at du blir plassert bak i køen igjen. Da har du det gående slik at du får beskjed før stengetid at de dessverre er stengt … Telia presser deg til å binde deg i 12 måneder for å få en bedre måneds pris. Oppsigelsestiden løper fra og med neste måned og plutselig får du en faktura på det dobbelte av hva du har betalt de 12 siste månedene. Anbefales på det sterkeste IKKE til noen ettersom kundeservicen er utrolig treg og vanskelig å komme gjennom med sine poenger og utfordringer. Ønsker du internett får du dette til en varierende pris. Ønsker du utfordringer i hverdagen og trives godt å vente på kundeservice er det bare å bestille nå i dag slik at du kan få dagene til å gå med å vente …
0 dekning på internet og til vanlig mobildekning hjemme hos meg. Ringt dem og mente de at må bytte til en annen lev