Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ingen ting å klage over og er fornøyd. Alt er ok
Telia er ett useriøst leverandør av tjenester, jeg har anmeldt selskapet og ønsker ikke lenger være kunde hos dem .Telia kontinuerlig opparbeider systemer for å utnytte folk for penger , f.eks registrer ikke betalinger , foretar doble betalinger fra kunder gjennom strex osv osv . Har sagt abonnement hos dem.
Bra dekning og hastighet, det som er dårlig er begrenset databruk pr måned på 100Gb. Det burde vært minst dobbelt så mye.
Veldig god kundeservice. Alltid løsningsorientert. Gode priser, god kvalitet på dekning
Telia bare øker og øker prisen på abonnementet, uten å gi noe beskjed eller info om det.
Helt greit, men noe dyrt. Har vært kunde i veldig mange år
Ønsket egentlig å fortsette. Måtte mase på dem for å få tilbud. Trege. Var også villig til å inngå avtale om 12 mnd binding. Fikk allikevel et dyrt og dårlig tilbud. Jeg synes de gjorde en dårlig innsats for å beholde en allerede eksisterende kunde.
For høy pris. For mye tillegg som er udefinisert. For dyrt.
Helt ok og hyggelige folk. Litt problematisk å holde kontakte mellom Vietnam og Norge, skulle gjerne fått råd om å skaffe meg vietnamesisk sim-kort litt tidligere. Men Telia gjorde nok sitt beste ellers…
Meget hyggelig service og gode tilbud, men kunne vært bedre dekning på fritidsboligene
Telia kommer med fantastiske tilbud og legger på flere avgifter som ikke kom frem av tilbudet som du inngikk kontrakten på. Jeg spurte om det var binding, noe de fortalte at det ikke var, likevel får jeg stort gebyr for å avslutte abonnementet. Jeg var påpasselig om å be om kontrakten på e-post, men det eneste jeg fikk på e-post er et pristilbud som ikke matcher faktiske forhold. Rett og slett lureri og helt på linje med katalogsvindel.
Telia har svært god kapasitet i nettet med god dekning. Jeg syns det er merkelig at Telia får så dårlig score på bytt.no. Jeg har vært kunde hos Telia mobilt bredbånd og telefoni i minst 10 år og det har aldri vært problemer med kundeservice. Faktisk er den helt fantastisk. Jeg velger likevel nå å bytte fordi de under utbyggingen av 5G har gjort noen endringer med basene der jeg bor som gir veldig ustabil dekning. Bytter derfor til Starlink (ja jeg bor så langt ute i skauen). Starlink har helt fri data og koster det samme som Telias mobile bredbånd. Telia har generelt den beste mobildekningen, det er i alle fall min erfaring. De har også 5G på steder der ingen skulle tro nokon kunne bu.
Dyrt å ringe,vanskelig å lade på appenm. Men ellers bra
Dårlig dekning. Signaler forsvinner. Må bruke mobildata hjemme om jeg går mer enn 2 meter fra boksen.
Telia endret typen abonnement uten å informere tilstekkelig hva endringen innebar for oss. Det kom en stor regning på nordensamtaler, som var inkludert i våre opprinnelige abonnementer. Da jeg ringte dem, fikk jeg en masse «unnskyldninger» om at det «er dyrt å ringe utenlands», etc. Samtidig hadde de et «tilbud» på ringing i norden for kr 9(!) pr abonnement. En «felle» som kan løses billig for kunder som ikke får med seg endringen i det opprinnelige abonnementet, altså. Telia fjernet den ekstra utgiften fra regningen vår, men tilliten er uansett betydelig svekket. Deres «kundeservice» kan man også undres over. Det måtte 2-3 samtaler til før de oppfattet at vi skulle ha nordenpakken til kr 9,- (!) Dette, i tillegg til at de kommer vesentlig dårligere ut enn andre leverandører ift pris, gjør at vi nå er i markedet for nye abonnementer!
Automatisk fornyelse til et nytt og dyrere abonnement med dårligere betingelser. Lite forståelse ved kontakt med kundeservice. Bytt!