Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Mobil
2.5
784 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.5
Middels
784 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#11
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#11 av 13 mobiloperatører
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 784 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
150
73
76
109
376
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Det verste leverandøren i hele Norge

Omtale av  Mohammed A. R

Elendig kundeservice Elendig utstyr Elendig selgere med null info om produktet Telia selger solgt oss et produkt vi ikke hadde bruk for Bruker vi angreretten må vi ut med 4020 kr HOLD DERE UNNA TELIA

DRITT

Omtale av  Frank

o det er ikke noe som kan være bedre rustet til sine egne veier er det ikke finnes noen penger

Telia tar ikke vare på langvarige kunder

Omtale av  Tomas

Telia vil at vi skal bytte abonnement da vårt eksisterende abonnement Telia X har de ikke lengre siden de har delt det opp til 3 forskjellige nivåer nå og da mener de vi må bytte til et dårligere enn det vi har idag - men til samme pris som før - for alle abonnementene i familien. Så det å være langvarig kunde gjennom mange år lønner seg tydeligvis ikke for her kunne de enkelt bare rabattert det "nye" Telia X Max til samme pris som det gamle Telia X. Siden vi ikke blir ivaretatt som langvarig, lojal kunde, har terskelen vår for å skifte leverandør forsvunnet helt og vi kommer til å bytte uten å se oss tilbake.

Dette føles mer og mer som en dårlig blåkopi av Telenor.

Omtale av  Jon

Legacy Telia X var faktisk et dugelig abonnement. Så ble det byttet ut med en blåkopi av Telenor sitt fri bruk abo. Blir deretter kontaktet med trusler om at jeg før eller senere tvangsflyttes fra legacy X og får et halvdårlig tilbud på "nye" X som i praksis har gitt meg et mye dårligere abo enn jeg startet med. Ekstra sim koster nå 3x mer i mnd enn det gjorde før. music freedom har utgått uten noen form for erstatning. bankid på mobil har gått fra gratis til 2x Telenor sin pris. Kundeservice er ikke mulig å få tak i. En liiten prisøkning til nå så vil det faktisk være en forbedring å bytte til Telenor. Og når det kommer til 5G per dags dato: 5G indikasjon på mobil styres av basestasjon, ikke mobil. Dvs at du ofte vil kunne se falsk 5G indikasjon fordi basestasjonen sier så. De fleste mobilene til folk støtter ikke alle kombinasjoner av 4G/5G i dag. (jada, du må fortsatt være tilkoblet 4G for å kunne bruke 5G)

Dårlig Tlf/chat

Omtale av  Tommy N

Og komme igjennom til de tar lannng tid. Sist satt jeg og ventet i 2 timer på og komme fram. Og flere ganger har jeg møtt samme person.Skulle nesten tro det bare var et par stk som tok tlf. Og chaten er noe forbanna dritt. Først må du forbi den hjerne døde roboten som er stokk dum og deretter må du vente . jeg ga opp etter 80 min. Alt var bedre før da det var Get. Tok toppen 3 min. Neste gang jeg for problemer bytter jeg heller over til noen andre. Norges treigeste tlf og chat.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Snakk om skulte konstander som bare det

Omtale av  Yonas M

Har vært telia kunde litt over 1 år. Tok og inngå 12 måneders binding for airpods m fosikring siden mista 3/4 av dem så tenkt går greit m forsikring siden hadd nedbetaling sammen m det. Mista 1 ene airpods gikk spurt om hjelp. Svaret vi dekker ikke? Snakk om 3000kr som dem drømme i bruddgebyr uten hjelp? Og verste er kundeservice fler tima i vent og ingen svar. Gløm bruddgebyr blir t Telenor m swap avtale no. Dyrt men for hverfall kvalitet for pengan! Betale litt extra vis d ikke funke i det hele tatt. Og dekinga e hems på enkelte plassa og umulig bruk telefon.

vært uten nett i 5 døgn, og vært på chat og tlf i 11 timer uten svar

Omtale av  John L

helt elendig kundeservice med bare løgn og oppgulp... alt er bare håpløst, de prøver og si og sa vi alle hadde eldgammelt utstyr???? jeg har nytt, så bare løgn...

Upålitelige, de fakturerer mer enn avtalt.

Omtale av  Atle

Jeg har mottatt faktura som ikke er etter avtale, får ikke kontakt, det er også vanskelig å bestride faktura da alt må gå igjennom kundesenteret. Om du er så heldig å få svar så sitter der en gjeng personer som lover å ordne opp, men det viser seg at de bare prater og gjør ingenting. Får purring på regningen som de skulle ordne.

Dårlig service

Omtale av  Bjørnolav J

Har vært uten nett i 5 dager, og det gjelder de fleste i borettslaget mitt. Flere har ringt og meldt inn feil, og vi får informasjon om å bytte modem. Det er tydelig at det ikke er der problemet ligger, nå etter 5 dager har skjønt det er feil. Etter folk har stått i overkant av en time i telefonkø. Og blir stadig vekk kastet ut av chaten, som også på det meste har estimert 350 min forventet kø!

Elendig firma

Omtale av  Unni H

Internett og tv detter ut hele tiden, minimum1 gang pr uke. Prøver du kundeservice må du sitte over 1 time i kø uten beskjed om hvilket nummer du er i køen eller forventet ventetid. Er du ikke kunde enda hold deg langt unna.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ventetiden på servicedesk.

Omtale av  Peter

Venter du lenge nok får du mulighet for tilbakering. Men, de også kan ta evigheter. Er bundet hos Telia siden jeg kjøpte en mobil på ab.

Vi fikk ikke hjelp på mobil nummer og i butikk i Amand

Omtale av  Ninos

Dere spart mobil nummer for ingen ting. Så fikk ikke hjelp fra dere i butikk og på mobil.Dere gjør juks

Telia Bedrift, Norges mest elendige kundeservice - Styr unna

Omtale av  Martin K

Vi byttet til telia etter overbevisning fra en selger. Dette har gått fint helt frem til vår bedrift gikk over «kredittgrensen». En kredittgrense som Telia setter uten å informere, lar bedriften bestille tillegstjenester og som gjør at dem sperrer alle tjenestene dine når du går over grensen selv om du ikke har utestående fakturaer. Kundesenteret er uhøflige og ønsker ikke å hjelpe til. De sperrer deg uten forvarsel og nekter å rydde opp. Ingen bedrifter i Norge kan leve med en slik standard rundt kundeforholdet. Styr langt unna. Vi har heldigvis byttet til telenor igjen hvor vi opplever at kundeservicen er på et helt annet nivå

Angrerett

Omtale av  Arvid N

De har ikke levert det de lover. Leverte utstyr leeenge etter at kontrakt er signert. Nekter derfor å godta angrerett. Ingen tar telefonen. STYR UNNA TELIA. Hvis ikke er du bundet opp til noe dritt i et helt år.

Hvordan i all verden er det mulig!?

Omtale av  Lotte

Hvordan går det an at Norges største teleselskap har så ELENDIG kundeservice?! Jeg har til sammen ventet en time på å snakke med noen, og enda er det ingen kundebehandlere å snakke med. Sitter det to personer på kundebehandling for hele Norge, har de ikke ansatt noen som helst på dette?!?! Helt sjukt.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt for j****g kundeservice

Omtale av  Verya

Det er veldig få ting jeg kan nevne som er bra med telia, de har rett og slett monopol på visse ting og det tjener de penger på. Kundeservicen er helt ubrukelig. Ringer du og trenger litt hjelp med noe, må du regne med å vente i minst en time. Synd at det er sånt.

Telia Mobil

Har tilegnet profilen
Telia Mobil deltar på Bytt.no

Telia Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Mobil besvarer ikke omtaler

Telia Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR