Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gir deg 6Gb uten å spørre hva du trenger! Skriver i faktura at abonnementet er låst selv om det ikke er det! Kundetelefonen har en fæl ringelyd som ingen orker å høre lenge på! Chat har en merkelig kø-ordner hvor du går bakover i køen...!
Telia er dyrt og har en dårlig kundeservice. Man får andre avtaler med flere fordeler til rimelig pris hos konkurrenter.
Dårlig wi-fi og har hatt diverse brudd på leveringstjenestene. Mottar et par sms meldinger om at det jobbes med å rette feil men ingen konkret informasjon som tilsier når vi kan forvente å motta TV signaler
God og rask kundeservice. Syns de er behjelpelige de gangene jeg har ringt.
Gikk fra 50 mb/s (ICE) til 300-400mb/s (TELIA). Begge med 4G+ dekning. Og uansett hva Ice prøver å få deg til å tro, så er det en ekstremt MERKBAR forskjell. Mer enn noe ved vanlig bruk, dvs surfing på nettet. Det er noe de aller fleste vil ha nytte av. Så er veldig fornøyd med byttet.
Telia har mange bra tilbud å velde mellom for flere aldersgrupper. Er ikke alltid dekningen strekker til, men har aldri hatt noe annet å klage på enn pris!
vi er en stor familie som bruker mye data. Og her får all dataen vi trenger med en god rabatt per abbonement.
Ventetid på å komme gjennom både på chat og telefon er minst en halvtime, og den du treffer har ofte ikke den kunnskapen som trengs for å kunne gi god hjelp. Anbefaler alle å velge et annet selskap hvis de har muligheten. Selv har jeg abonnement via et sameie, men kommer til å foreslå til styret å bytte leverandør, hvis det lar seg gjøre.
Nettet var lovet oppkoplet fredag 27/11. . Virket ikke, daglig i kontakt med kundeservice. De første henvendelsene ble avfeid med at alt var ok, senere henvendelser konkluderte med at det var div. bokser det var feil med, skulle sende nye. Torsdag 3/12 morgen traff jeg en som kunne jobben sin, han så at problemet lå i datasystemene til Telia. Han kunne ikke rette dette, måtte sende saken til en annen avdeling. Sitter her uten nett, men med mange nye bokser som jeg ikke trenger. Styr unna dette selskap hvis dere kan.
Helt umulig å komme gjennom på både telefon og chat. Utrolig at det går an å levere internett og telefoni abonnement uten å klare å ta telefon eller være koblet på nett i form av en seriøs chat plattform. Burde ikke gå an at kunder skal vente minimum 40 for å komme gjennom til kundebehandler. Useriøst selskap, gleder meg til å avslutte abonnementet. Aldri igjen.
Internett er latterlig dårlig og ustabilt, det var kundeservice enig i. Måtte ringe igjen på seinere tidspunkt for å få hjelp av tekniker. Første forsøk fikk jeg ventet i 56 minutter før de la på. Andre forsøk var lang ventetid på chat før de koplet av. Tredje forsøk 50 minutter før de la på igjen.
Er nå på femte dagen uten nett fra Telia. Ingen som jobber der har kontroll på hva som skjer med feilretting. Det er 'videresendt' til en ekstern 'entrepenør' er alt de kan si. De har ingen kontroll på om denne 'entrepenøren' har mottat saken eller om de har tenkt å gjøre noe som helst. Ingen kommunikasjon mellom kundeservice og denne 'entrepenøren'.
Etter at returseddelen ble sendt til feil adresse i flere omganger, kontaktet jeg kundeservice igjen og igjen. Jeg sitter for hver gang nesten en halv time i kø på telefonen! Ettersom jeg har flyttet utenlands får jeg ikke levert eller mottatt noe her, så mine foreldre må ta ansvar. Jeg får flere ganger feilinfo om hvor jeg så kan levere Tv/bredbånd utstyr.. Når utstyret ført er blitt levert et sted som er mulig å levere til, får jeg meldinger om at utsyret ikke er registrert. Jeg må igjen kontakte kundeservice, dette har i alt tatt meg mange timer!
Sitter i telefonkø til Telia nå. Har sittet i 2 timer. Ingen TV signaler. Problemer med signalene etter at Get ble Telia, men nå er de borte. Ser de anbefaler å ringe eller chatte... Chatten er en bot som ikke kan svare på spm. og ingen tar telefonen. Skulle se Real Madrid i dag, men nå er kampen snart over. Hvis jeg ikke får sett Liverpool litt senere så sier jeg opp med det samme. Det er IKKE verdt betale for dette om du har andre alternativer. Virker veldig useriøst.
Siden Telia tok over bredbånd fra Get mister vi stadig nettet. I dag har det igjen vært borte hele dagen og på kundeservice sier de at de ikke har ledig tekniker før om 10 dager. Telia er elendige både på tjenesteleveranse og kundeservice.
Vi bruker Data-SIM tvillingkort (månedsavgift på 30 kr) på hytta til ruter der. Fungerer alle tiders med 4G, ruter og se fjernsyn via Cromecast eller Apple-TV. Godt, og langt rimeligere enn fiber.