Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt umulig å komme igjennom til kundeservice hos Telia. De forteller deg ikke hvilken plass du er i køen, ei heller gir mulighet for callback. Etter å ha tålmodig ventet i over 20 minutter blir en bare kastet ut av køen og samtalen terminert. Ringer opp igjen, venter like lenge for så å bli kastet ut igjen. Etter å ha vært trofast kunde hos Get i nesten 15 år forventer jeg bedre service enn dette!!
Hadde jeg kunnet velge bort Telia hadde jeg gjort det uten å nøle. De klarer ikke å lever god kundebehandling i 2020!!!! Vi klarte å lande på Månen i 1969....Men å drifte et et teleselskap i en høyteknologisk verden, det klarer de ikke 🙃(ps. Jeg er glad det ikke var Telia som hadde ansvaret for Måne-landingen!!!!)
Ble anbefalt dette abonnementet fra butikk, men det j betaler i mnd m ekstra kort blir ca. Kr750,- .
Etter at Telia tok over Get har internettet vært helt forferdelig latterlig dårlig. Jeg betaler for 1000/50 og med kabel får jeg kun litt over 500mb/s!!! Brukte for det meste trådløst når det var Get og fikk hastigheter på mellom 600-800mb/s noe jeg mener er innafor da det er trådløst. Mens nå ligger det på litt over 200mb/s... mister nesten 90% av det jeg betaler for!! Er helt latterlig.. Da svarer de på kundeservice at man må forvente at det blir litt dårligere da det ikke er kabel, de svarer jeg med at det forstår jeg, men nesten 90%!! Og så sier dem «ja, men vi beleirer oss mest på kabel» og det er helt greit, men jeg når fortsatt ikke mere hastighet enn litt over 500mb/s...... Ender med at jeg sitter i over en time for å høre på en kar som egentlig ikke har peiling på hva han driver med, han sitter med noen andre teknikere eller hva det er på en annen linje og går frem og tilbake. Når han spør om enkelte ting jeg kan sjekke som man vanligvis ikke sjekker etter på en data (hvertfall for min del) nettverkskort hastighet osv, så har han ingen aning om hvor man finner det når jeg spør.. må sitte selv og Google meg frem, heldigvis er jeg flink til å Google, men ser for meg en eldre eller en som ikke er datakyndig skal finne frem til ting som ikke kundeservicen har peiling på hvor ligger selv eller prøver å finne ut av.. 😂 Hele greiene endte til slutt med at de sier «nei men da har vi all infoen vi trenger og ringer deg snart. Det tar omtrent 1-2dager, nå har det gått 4. så venter i spenning fortsatt på hva som skal skje. Hadde det ikke vært for at borettslaget brukte disse og vi får rabatter hadde jeg nok bytta for lenge siden...
Dette er en melding til Adm. Direktør Etter 3 mndr med klaging, uten noen form for tilbakemelding vedr. klage på både nettverk og tv, finner jeg meg ikke i å bli utsatt for den tydelige arroganse som Telia benytter seg av ovenfor sine brukere. De misbruker den juridiske ordlyden iflg. inkassoloven. ADVARSEL! ALDRIG MER TELIA!
Har ved flere anledninger ikke mottatt sms eller telefonsamtaler fra andre. De får melding om at nr ikke er i bruk. Har prøvd å snakke med Telia om problemet men de skal få meg til å bytte telefon, få de som sender sms og ringer til å ringe sin opperatør, de skal vite hvilken telefon og hvilken opperatør de har, skrive ned tid og nr jeg ikke har motatt fra osv... Alt dette har jeg gjort. Så får jeg beskjed fra Telia om at samtalene og sms ikke har kommet til nettet deres og dermed kan de ikke gjør noe med problemet. Alt for å unngå at det er Telia det er noe feil med. Fy f.. Blir så irritert når jeg snakker med Telia. De er også de dyreste på markedet og har dårligst dekning.
Det er ofte brudd på tjenestene, og man får lite eller ingenting i kompensasjon. Etter at de tok over fra Get setter de opp prisen med 150,- i mnd og varlser ikke på SMS eller mail.
Det de er bra på er å være dårlig. Kan også nevnes at de ikke er så ille bra på pris også da.
Har hatt Get i over 10år. Aldri opplevd brudd på linja på dagtid muligens 1-2 gang totalt! Det var faktisk topp! Get blir kjøpt opp av Telia 2020... masse brudd på nett på dagtid osv ingen meldinger om dette verken på sms, hjemmesiden og de varer 1-2timer. Styr unna! Bestill heller fiber! Etter at Telia har overtatt har det blitt bare tull!
Klarer ikke å dele data med appen.. kundeservice ville ikke hjelpe meg gjøre det via dem. Appen er meget ustabil.
Jeg er fornøyd med dekningen, men er direkte lite imponert over hvordan jeg ble behandlet da de overfakturerte meg for tjenester jeg kan dokumentere at jeg ikke har brukt. De kunne heller ikke dokumentere det motsatte, men framstilte det som om de var rause overfor meg da de til slutt krediterte summen. Man får billigere og minst like gode tjenester fra andre.
1. Bestillte da ADSL legges ned, Telia gidder ikke engang kontakte for montering. 2. Purret 3. Purret 4. Kommer dager før adsl legges ned, måler og sier jeg ikke kan få allikevel 5. Så sitter kunden der uten nett... Søppel
Elendig kundeservice. Blir fakturer for tjenester som skulle være kostnadsfritt.
Her lurer de deg med binding exs hvis du kjøper ny mobil hvis du velger å løse ut mobilen står fortsatt bindingstid igjen. Sammenligner du med andre operatører har de skyhøye priser
fungerer helt greit men litt lav hastighet men snart 5g sikkert
Har man en time å sette av til at kundeservice skal ta telefonen, kan man ringe de og få hjelp...