Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Igrunn ok, men syns at abonnementet som inkl fri tale, kunne vært meire. Dette også for de med ring kontantkortpakke. Om vært muligt så meire bruk av data enn behov for ringing
Hadde tidligere Chess som ble slukt av Telia i sommer. Mine 150 MB ble sjelden oppbrukt tidligere, nå er de borte på bare noen dager. Påstår t o m at jeg bruker roaming selv om dette er avslått. Føler meg litt lurt. Bruker nesten ikke telefon til surfing etc. Kun for å benytte parkeringsapp og at mobildata er koblet til. Hyggelig med masse gratis data i juni og juli siden jeg da pleier å kjøpe et dyrere abonnement for bruk på hytta. Kunne ønske meg et tilsvarende abonnement jeg har, men at data holder hele mnd som tidligere, evnt et tilbud på 1 giga til rimelig pris ca 130-200 kr. Bruker svært lite ringetid og SMS. 150 MB / tellerskritt holder i massevis!
Fikk plutselig regninger på div beløp som skulle være fra nesten et år etter at jeg sa opp abonnementet og mobilen var nedbetalt og ødelagt, så skulle jeg liksom ha brukt den og de påstår nå at jeg skylder dem et godt over ti tusen kr for de mnd jeg IKKE har hatt mobilen og dermed heller ikke brukt den!
Jeg føler dem kan tilby mer som veldig gode avtaler på en ny mobil til kunder som har vært lojale i over 5 år.
Fikk ikke tilbud om smart ung, enda brukeren er "kvalifisert" til det. Regninger kommer ikke på e-faktura, enda man har sendt inn skjema.
Telia klarer ikke og la folk betalle ut mobil uten rott. Da du prøver og rydde opp sa de at de var betalt de har rote bort en iphone . De klaret ikke en gang og gjøre noe riktig. Og de lar kundene ta skylden får de roter.
Hadde OK, dekning da jeg flitter til Sarpsborg men fikk ikke over 1 strek i Sarpsborg sentrum da jeg flyttet ditt.. bodde der nesten i 1 år og byttet over til Telenor fikk da beskjed av Telia at et av tlf tørna demens har vært nede i nesten 1 år og fikk tilbud om nytt abonnement for mindre penger men like dårlig dekning.
Dårlig nett /elendig når jeg er på hytten på myregvarv i Telemark,noe som de har lovet skal bli bedre i flere år,nå er jeg lei å vil ha noe andet abonnement Telenor funker der vet jeg
Ved bytte til annen leverandør beholder Telia like godt å innbetalt saldoen på kontantkortet ditt. Sympatisk...
Som kunde hos Chess var jeg veldig fornøyd, men jeg var ikke kunde lenge etter det ble Telia. De har elendig kundeservice, og de la på prisene noe enormt uten varsel. I tillegg opererer de med korte betalingsfrister. Og dersom man er noen dager for sent ute med betalingen, legger de på noen enorme gebyrer som er langt høyere enn det fakturabeløpet i utgangspunktet er. Jeg kommer aldri i verden til å bli kunde igjen, og de fortjener ikke engang den ene stjernen de fikk av meg. Styr unna.
Synes datapakker blir altfor fort oppbrukt! Har ikke skjedd med andre abonnement . Aldersgrense på abonnement ! Det synes jeg er diskriminerende.
Grei kundeservice, men dårlig 4g dekning hjemme. Ustabil dekning i Tyskland flere steder.
God kundeservice. Men dyre abonnement til barn....
Var i Chess. Kundeservice svarte omtrent med det samme jeg ringte de få ganger jeg hadde behov. Også "Min Side" meget god med et vell av informasjon. Nå går det svært lang tid før kundeservice svarer (tydelig underbemannet), gav opp enkelte dager, i tillegg er "Min Side" og App et skritt tilbake i tiden med mye mindre informasjon. Byttet, ønsker ikke å ha det slik. Dekning og slikt var bra, men det forventer en også i 2018.
Etter at Telia gikk fra Chess, så betaler jeg gjerne både 100 og 200 mer i mnd. Det er utrolig dårlig nett også.
Data rollover er maks 15, dvs har jeg 30 så kutter de ned til 15, da er det ikke rollover spør du meg. Jeg støttet netcom som norsk konkurent til telenor, telia har jeg ikke noen grunn til å holde meg til.